نوشته شده توسط : علی

تور استانبول بهترین موقعیت برای گردشگران ایرانی است تا بتوانند خرید بلیط تهران به استانبول سفری کوتاه اما هیجان انگیز به ترکیه داشته باشند و از تفریحات و امکانات اروپایی در نزدیکترین کشور اروپایی به ایران لذت ببرند. ترکیه کشوری با پیشینه ی تاریخی بسیار غنی و معماری اسلامی دوست داشتنی در برخی نقاط هست که می تواند تور استانبول را برای دوست داران تاریخ و فرهنگ دیگر کشورها هم هیجان انگیز کند. مساجد ترکیه هر یک مربوط به بخش های مختلف تاریخ این کشور هستند و در این مقاله به معرفی مساجد شگفت انگیز تور استانبول که در سفر به ترکیه می توانید از آنها دیدن کنید بپردازیم.

مسجد ایاصوفیه؛ هشتمین عجایب شگفت انگیز جهان

مسجد ایاصوفیه در تور استانبول قابل بازدید است. این مسجد که در ابتدا به عنوان یک کلیسای بسیار عظیم ساخته شده در سال ۱۴۵۳ و به دستور حاکم وقت ترکیه در سلسله ی عثمانی به یک مسجد تبدیل گشته است. معماری شگفت انگیز مسجد ایاصوفیه، این بنای تاریخی را که حالا به عنوان یک موزه در تور استانبول می توانید از آن دیدن کنید، به یک مقصد گردشگری منحصربفرد به عاشقان تاریخ، هنر، فلسفه و همینطور معماری تبدیل کرده است.

معرفی مساجد شگفت انگیز در تور استانبول

مسجد ایاصوفیه برای یک مدت طولانی (حدود هزار سال) به عنوان بزرگترین کلیسای جهان شناخته میشده است. این مسجد معماری اصیل اسلامی ندارد چرا که در ابتدا به عنوان کلیسای جامع ایلخانی یونانی ساخته و بنا شده است و در حال حاضر هم دیگر به عنوان یک مسجد از آن استفاده نمیشود و جنبه ی موزه ای هنری تاریخی در تور استانبول دارد. با وجود اینکه به طور رسمی ایاصوفیه یک مسجد با کارایی مسجدی که در ذهن ما وجود دارد نیست، اما از سال ۲۰۲۰ باز هم به عنوان مسجد ایاصوفیه شناخته می شود و گردشگران برای ورود به این بنای تاریخی باید لباس مناسب مسجد به تن کنند.

مسجد آبی؛ مسجد سلطان احمد در تور استانبول

شما می توانید بلیط دو مقصده تهران استانبول را از آژانس گردشگری طاهاگشت خریداری کنید و بعد از رسیدن به استانبول و استراحت، اگر دوست داشتید از محبوب ترین و مشهورترین مسجد این شهر دیدن کنید سری به مسجد سلطان احمد بزنید.

مسجد سلطان احمد نه تنها مشهورترین مسجد در تور استانبول هست بلکه می توان از مسجد آبی به عنوان مشهورترین مسجد در کشور ترکیه یاد کرد. فراموش نکنید که دو مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد دقیقا در یک نقطه ی شهر و روبروی یکدیگر واقع شده اند و شما می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و در یک بعد از ظهر دوست داشتنی در تور استانبول از هر دو بنا دیدن کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 6 / 8 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی، همه چیز در مورد قیمت در و پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی و روش های محاسبه قیمت تمام شده آن یکی از مهمترین دغدغه های تمام کسانی است که به فکر خرید درب و پنجره های دوجداره UPVC هستند است.

اولین و مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت در و پنجره دوجداره و تمامی محصولات یو پی وی سی به طور دقیق قابل اعلام نمی باشد مگر با دانستن ابعاد دقیق و جزئیات مورد نیاز اعم از تعداد بازشو، یراق آلات، نوع و جنس شیشه های دوجداره، نوع پروفیل یو پی وی سی، رنگ و … که منظور ساخت و تولید پنجره دوجداره UPVC به آن نیاز است.

نکته بسیار مهم در مورد محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

یکی دیگر از مشکلاتی که مصرف کننده را بسیار گیج میکند و تخمین قیمت پنجره دوجداره را برای آن بسیار سخت میکند ارائه قیمت پنجره و درب دوجداره به صورت متر مربعی است ! که در ابتدا، به ظاهر قیمت بسیار پایینی را استعلام می گیرند و در انتهای کار با صورتحساب غیر معقول و متفاوت با آنچه در نظر داشتند مواجه می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تاثیر آهنگ های غمگین

تا پیش از این بخش زیادی از تحقیقات بر روی لذتی که موسیقی شاد می تواند به ارمغان بیاورد متمرکز شده بود. مطالعه ای در سال ۲۰۱۳ در مجله روانشناسی مثبت نشان داد افرادی که به موسیقی شاد گوش می دهند می توانند خلق و خوی خود را بهبود بخشند و شادی خود را تنها ظرف دو هفته افزایش دهند.برای آشنایی بیشتر با تاثیر موسیقی بر مغز کلیک کنید.
در این مطالعه، از شرکت ‌کنندگان خواسته شد که سعی کنند به تنهایی خلق و خوی خود را بهبود بخشند، اما آن ها تنها زمانی موفق به انجام این کار شدند که به موسیقی شاد در مقابل آهنگ‌های غم‌انگیزتر گوش دادند. خلق و خوی شادتر مزایایی فراتر از داشتن حس خوب در زندگی به همراه دارد. از ضربات طبل اجداد باستانی ما گرفته تا خدمات پخش آهنگ نامحدود امروزی، موسیقی بخشی جدایی ناپذیر از تجربه بشری بوده است. محققان برای قرن‌ها در مورد فواید درمانی و تقویت خلق و خوی ناشی از موسیقی تحقیق کرده‌اند. اما در مورد آهنگ های غمگین چطور؟
تحقیقات جدید نشان می دهد که حتی موسیقی غمگین نیز می تواند خلق و خوی شما را بهبود ببخشد. در حالی که مطالعات تا پیش از این نشان داده بود موسیقی می تواند شادی را افزایش داده و اضطراب را کاهش دهد نتایج یافته ها درباره تاثیر گوش دادن و در واقع دانلود آهنگ غمگین تعجب آور بوده است. بر اساس تحقیقات اخیر دانشگاه دورهام در بریتانیا و دانشگاه جیواسکیلا در فنلاند که در منبع PLOS ONETrusted منتشر شده است، موسیقی غمگین نیز برای بیشتر شنوندگان لذت و آرامش به ارمغان می آورد.  



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 5 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

هدف از راه اندازی سایت چیست؟

خب، هدف از راه اندازی سایت تان چیست و سایت شما چه ماموریتی دارد؟ این اهداف یا ماموریت، در برگیرنده ایده هایی هستند که شما برای شرکت و وبسایت خود در نظر دارید. هر فردی که وب سایتی را راه اندازی می کند، بالطبع از بازدیدکنندگان خود انتظاراتی دارد. مطمئناً شما نیز از کاربران خود انتظار دارید که پُست های وبلاگ شما را مطالعه کنند یا محصولی از شما خریداری کنند. شاید شما قصد دارید به مخاطبانتان چیزی بیاموزید یا آنها را سرگرم کنید و یا شیوه زندگی آنها را با محصولات شگفت انگیز خود ارتقا دهید.

بنابراین، پیش از آن که در سایت خود تغییراتی ایجاد کنید باید بدانید که سایت شما دقیقاً چه ماموریتی دارد. از این موضوع به سادگی نگذارید. سعی کنید وقت زیادی را برای تعیین اهداف سایت تان صرف کنید. دانستن این که می خواهید به چه چیزی دست یابید، ممکن است کمی دشوار باشد. بسیاری از وب سایت هایی که برای مشاوره سئو یا تبلیغات در گوگل با نوین تماس می گیرند، متاسفانه با چنین مشکلی روبرو هستند. بیشتر این وب سایت ها آن چه که انجام می دهند را به صورت شفاف توضیح نمی دهند و نمی دانند چه چیزی محصولاتشان را در بین سایت های رقیب خاص می کند.

اگر در تهران و قم زندگی میکنید و قصد راه اندازی سایت و آشنایی با مفاهیم طراحی سایت دارین روی لینک پایین کلیک کنید.

منبع : https://www.webinoco.ir/website-desing-qom/



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 4 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

همیشه برای اکثر ما دغدغه بوده که بهترین سرویس‌کار یا متخصص از کجا پیدا کنیم؟ سرویس‌کار یا متخصصی که بتونیم به اون اعتماد کنیم، بتونیم با خیال راحت کارمون به دست اون بسپریم. کاری که تا به حال انجام می‌دادیم و خواهیم داد سوال پرسیدن از خانواده و دوستان است. اگر اطرافیانمون نتونستن سرویس‌کار یا متخصص با تجربه و حرفه‌ای به ما معرفی کنند چه کاری باید بکنیم؟

بازار خدمات آنلاین استاده بستری برای ارائه خدمات است تا متخصصین و سرویس‌کاران را به شما معرفی کند. استاده ماموریت دارد بهترین سرویس‌کاران و متخصصین در حوزه‌ خدمات را به کاربران معرفی کند. خدماتی مثل خدمات نظافتی منزل، تاسیسات ساختمانی، خدمات ساختمانی، حمل و نقل، تعمیرات لوازم برقی و غیر برقی، خدمات دکوراسیون، خدمات مشواره و…

“اینجا هرکس تو کارش استاده”، این شعار استاده است که از اواخر سال 1397 در تلاش است با ارائه اطلاعات شفاف و واقعی سرویس‌کاران و متخصصین را به شما معرفی کند. حالا ما در کنار خانواده و دوستان شما، به شما کمک خواهیم کرد که از چه متخصص و سرویس‌کاری برای خدمات مورد نیاز خود استفاده کنید.

از طرفی دسترسی به تجربه متخصصین و سوالات فنی و حرفه‌ای تا به امروز بسیار سخت بوده است. اگر به مشکل فنی بخوریم یا سوال فنی و خدماتی داشته باشیم، فقط می‌توانیم از دوستانی که تجربه در آن زمینه دارند سوالات خود را بپرسیم. استاده با استفاده از تجربه چندین ساله متخصصین خودش اقدام به تولید محتوا در زمینه کارهای خدماتی و نظافتی کرده است تا به سوالات و مشکلات فنی شما پاسخ دهد. این محتوا در دو بستر اینستاگرام استاده و استاده مگ در دسترس است تا پاسخ سوالات و مشکلات فنی شما از طرف متخصصین استاده به شما پاسخ داده شود.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 4 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

پمپ کفکش چیست؟

پمپ کفکش نوعی از پمپ های گریز از مرکز مستغرق هست. ساز و کار پمپ کفکش به گونه ای طراحی شده است که یک موتور الکتریکی پمپ را به حرکت در می آورد و نتیجه ی این عمل افزایش انرژی جنبشی سیال می باشد که در انتها سیال پمپ خواهد شد.

پمپ کفکش نیز مانند پمپ شناور و کارواش خانگی جزو الکتروپمپ ها محسوب می شود.

 

موراد مصرف پمپ کف کش

کشیدن آب از چاه

آب بدون آلودگی یا لجن

پمپ شناور چیست؟

پمپ شناور نیز مانند پمپ کف کش از نوع پمپ های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) مستغرق می باشد و جهت انتقال آب از چاه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

موارد استفاده پمپ شناور

چاه عمیق

صنایع کشاورزی

صنایع باغبانی

صنایع نفت و گاز

بعد از مطالعه این موارد تا حدودی با تفاوت پمپ کفکش شناور آشنا شده اید و ما نیز سعی داریم در ادامه به صورت مفصل در رابطه با شباهت ها و تفاوت های پمپ کف کش با پمپ شناور توضیح دهیم.

شباهت بین پمپ کفکش و شناور

دلیل داشتن این تفاوتها به خاطر شباهت هایی است که بین آنها وجود دارد:

پس قبل از پرداختن به تفاوتهای پمپ کفکش و شناور چند مورد از شباهتها آنها را ذکر میکنیم.

  1. این دو نوع پمپ هر دو به صورت عمودی ساخته می شوند ودر هنگام کار نیز باید به صورت عمودی داخل سیال مورد نظر قرار گیرند.
  2. هر دو نوع این پمپ ها مستغرق هستند: یعنی در هنگام کار باید کل بدنه پمپ در داخل آب قرار گیرد.
  3. به همین دلیل معمولا از هردو نوع این پمپ در کشیدن آب از چاه استفاده می شود.
  4. هر دو نوع این پمپ از نوع پمپ های سانترفیوژ می باشند.
  5. در پمپاژ سیال عملکردی شبیه به هم دارند.
  6. هر دو دارای خازن راه اندازی می باشند.

به دلیل شباهت زیاد این دو پمپ در ساختمان و عملکرد تشخیص آنها کمی مشکل باشد و باید تفاوتهای آنها را بدانید.

تفاوت بین پمپ کفکش و شناور

حال که با شباهت های این دو نوع پمپ آشنا شدید به تفاوت های پمپ کف کش و شناور می پردازیم.

همانطور که این دو پمپ در ساختمان ظاهری شباهت به هم دارند. با دانستن تفاوت های ظاهری نیز می توان آنها را شناخت.

 

تفاوت در ورودی وخروجی پمپ کفکش شناور

در شناورها ورودی سیال در میانه بدنه قرار دارد ولی در پمپ های کفکش ورودی سیال در انتهای بدنه قراردارد.

خروجی سیال در پمپ های شناور در بالای بدنه پمپ قرار دارد ولی خروجی پمپ های کفکش در کنار پمپ قرار میگیرد.

 

تفاوت در جنس بدنه کفکش و شناور

پمپ های شناور معمولا از جنس استیل ساخته میشوند ولی پمپ های کفکش از جنس چدن ساخته میشوند.

 

تفاوت در ساختار بدنه

پمپ های شناور معمولا به صورت دو تکه و با قطر کم ساخته می شوند به همین دلیل در این نوع پمپ ها در چاه های حفر شده توسط بدنه ودهانه با قطر کم استفاده می شود. در حالی که پمپ های کفکش به صورت یکپارچه ساخته می شوند و دارای قطر بالاتری نسبت به پمپ های شناور هستند.

 

تفاوت در نصب و تجهیزات راه اندازی

در پمپ های شناور خازن راه اندازی معمولا در تابلو و خارج از پمپ تعبیه می شود ولی در پمپ های کفکش این خازن داخل پوسته پمپ قرار دارد.

پمپ های شناور توسط لوله و اتصالات مخصوص به صورت ثابت در چاه نصب می شوند ولی در پمپ های کفکش نیازی به نصب ندارند و فقط کافیست در داخل سیال غوطه ور شوند.

 

تفاوت در تعداد پروانه ها

پمپ های کفکش دارای یک پروانه یا دو پروانه می باشند در حالی که پمپ های شناور دارای چندین پروانه و دارای دیفیوژمی باشند (دیفیوژ جریان فشار آب را در انتقال سیال از یک پروانه به پروانه دیگر نگه می دارد تا افت فشار ایجاد نشود راندمان پمپ بالاتر رود) به همین دلیل است که پمپ های شناور دارای پروانه بیشتری نسبت به پمپ های کفکش می باشند و از آنها می توان در چاههای عمیق استفاده کرد.

پمپ های کفکش موجود در بازار نهایتا تا ارتفاع ۱۷۰ متر را پشتیبانی می کنند ولی پمپ های شناور قابلیت تولید فشار تا ارتفاع ۵۰۰ متری را نیز دارا می باشند.

 

جنس پروانه ها در پمپ های کفکش وشناور نیز متفاوت است

در پمپ های شناور معمولا پره ها را از پلیمر فشرده می سازند  ولی در پمپ کفکش از چدن یا کابالیت استفاده می شود.

انواع مدل های پمپ های کف کش و شناور

حال که با تفاوت های پمپ های کفکش شناور آشنا شدید بهتر است با چند مدل از پمپ های کف کش وشناور که شباهت های بسیاری با هم دارند ولی در یک دسته منحصر به خود قرار میگیرند آشنا شوید.

پمپ کفکش شناور

این نوع پمپ از دسته پمپ های شناور می باشد ولی بر خلاف اکثر شناور ها ورودی سیال آن در انتهای بدنه قرار دارد ولی در بقیه مشخصات مانند قطر بدنه و جنس بدنه وغیره از پمپ های شناور تبعیت میکند.

کفکش جریان بالا

این نوع پمپ از دسته پمپ های کفکش ولی بر خلاف اثر کفکش ها ورودی سیال آنها در میانه بدنه پمپ وخروجی آنها در بالای پمپ قرار دارد ولی در بقیه مشخصات مثل قطر بدنه وجنس بدنه وغیره از پمپ های کفکش تبعیت می کنند.

پمپ لجن کش

این نوع پمپ از دسته پمپ های کفکش می باشد و تفاوت آن در نوع پروانه می باشد چون برای سیالان غلیظ یا دارای ناخالصی استفاده می شود.

در بعضی از انواع این نوع پمپ ها کاتر یا خردکننده نیز به همراه پروانه استفاده می شود که سیالات دارای ناخالصی های غیر قابل نفوذ با خرد شدن ناخالصی ها به راحتی پمپاژ شوند.

 

منبع:

https://motorbargh.shop/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

حالا که فهمیدید لیزر موهای زائد چیست، احتمالا کنجکاو شده‌اید که بدانید این روش چگونه انجام می‌شود. همان‌طور که گفتیم نور لیزر موهای زائد از سطح پوست به ساقه مو رسیده و با عبور از آن به سمت فولیکول مو می‌رود. اگر دقت کنید می‌توانید فولیکول‌های مو را حتی از روی سطح پوستتان هم مشاهده کنید.

قبل از درمان، باید ناحیه موردنظر را کاملا با تیغ اصلاح کنید. بعضی از نقاط بدن که دارای پوست حساس‌تری هستند، به کرم‌ها یا ژل‌های بی‌حسی نیاز دارند. پس حدودا نیم ساعت قبل از لیزر آن ناحیه، باید از کرم بی‌حسی استفاده کنید تا در طول درمان، متوجه درد یا ناراحتی نشوید.

لیزر موهای زائد در اتاق مخصوصی برای همین کار انجام می‌شود و شما حین انجام لیزر، باید از عینک‌های محافظ چشم استفاده کنید. لیزر با ایجاد گرما و تبخیر فولیکول‌ها، موها را از بین می‌برد. پس حین درمان ممکن است بویی مانند سوختن بوی گوگرد به مشامتان برسد. مدت زمان انجام لیزر موهای زائد بستگی به وسعت ناحیه تحت‌درمان دارد. لیزر موهای زائد برای کل بدن حدودا ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول خواهد کشید.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مزایای هایفوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • ۱ تا ۳ جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج دلخواه کافی است.
  • نتایج هایفوتراپی حدود ۱ تا ۲ سال ماندگاری دارند.
  • جلسات درمانی کوتاه مدت است و بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.
  • روش درمانی آسان، بی‌دغدغه و بدون دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری.
  • بدون استفاده از تزریق و برش‌.
  • بدون خونریزی، درد و پانسمان.
  • می‌تواند باعث افزایش ماندگاری نتایج جراحی‌های زیبایی شود.
  • می‌تواند همراه با روش‌های دیگر درمانی مثل میکرونیدلینگ انجام شود.
  • هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به جراحی دارد.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب می باشد؟

این روش برای کلیه کسانی که پوست صورتشان شل شده به طوری که مشهود و قابل مشاهده باشد مناسب است و افرادی که تمایل دارند لیفت ابرو و یا لیفت صورت انجام دهند مناسب می باشد اما معمولا افراد سی سال به بالا می توانند هایفوتراپی صورت انجام دهند.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی می باشد که این روش را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبروز فی نشان نام شرکت است و بروز به معنی خط ابروها می باشد. شرکت فیبروز در صربستان واقع شده است و دارای شاگردان ایرانی زیادی است و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو ها برای فرم و حالت دادن به ابروها استفاده می شود.

فیبروز ابرو ها از انواع روش های نیمه دائمی برای آرایش ابروها است که در این روش برای هاشور و سایه زدن ابروها از سوزن های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده می شود و بعد از اتمام مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت.

بررسی ویژگی های فیبروز ابرو

امروزه اغلب خانم هایی که دارای ابروها با فرم نامناسب یا ابروهای تو خالی هستند از هاشور ابرو، سایه ابرو، تاتو ابرو و فیبروز، برای دادن فرم زیبا به ابروهای خود استفاده می کنند که هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در ادامه با متد جدید فیبروز برای فرم دادن به ابروها آشنا خواهید شد که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.

 

انواع مدل های هاشور ابروها بر اساس فیبروز

هاشور به روش فیبروز دارای مدل های مختلفی است و شما می توانید از بین این مدل ها، هاشور ابروهایی را که با فرم صورت و ابروهای شما مطابقت و همخوانی بیشتری دارد انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

درباره مهمترین ویژگی های لباس های راحتی

یک لباس راحتی زنانه چه ویژگی هایی دارد؟ و برای خرید لباس راحتی زنانه به چه نکاتی باید توجه نمود؟ یک روش اشتباهی که اکثر افراد دارند این گونه است زمانی که برای خرید یک لباس مناسب مهمونی و دورهمی به بازار می روند همیشه به دنبال بهترین جنس ها و شیک ترین مدل ها می گردند اما اگر بخواهند لباس تو خونگی پیدا کنند اهمیتی به کیفیت و زیبایی نمی دهند. در صورتی که لباس های راحتی خانگی به اندازه لباس های مجلسی  بلکم بیشتر اهمیت دارد که با کیفیت و مناسب باشد زیرا افراد مدت زمانی بیشتری را در خانه می گذراند و یا حتی افرادی که زمان بیشتر خود را در بیرون می گذرانند برای استراحت به منزل می روند شرط اول داشتن استراحت و آرامش در خانه پوشیدن لباس های خانگی با کیفیت و شیک و راحت است. از طرفی از دیگر مزایای پوشیدن لباس راحتی نخی برای زنان پوشیدن تی شرت راحتی زنانه به همرا یک شلوار راحتی مناسب و با کیفیت و راحت در خانه سبب می شود تا اعتماد به نفس شما بالا برود و راحت تر و با انگیزه بیشتر به کارهای خانه خود برسید. اعتماد به نفس یک احساسی است که می تواند به راحتی به دیگران هم منتقل شود. همچنین پوشیدن لباس های راحت و با کیفیت در خانه باعث می شود تا علاوه بر تاثیر مثبت بر حال شما برای اطرافیانتان که در منزل هستند هم موثر باشد.

لباس ها تحت تاثیر نیازها و خواسته های مختلف افراد تغییرات زیادی کرده است امروزه برای خرید لباس به جنبه های راحتی زیبایی و کیفیت پارچه و دوخت می پردازند که با پیشرفت علم و تکنولوژی در سطح کیفیت زندگی ها توقع افراد از کیفیت لباس های مختلف برای کارها و فعالیت های متفاوت بالا رفته است. همین امر باعث شده است تا تولید کنندگان و برندهای مختلف تحقیقات گسترده تری را در جهت ارتقا سطح کیفیتی لباس ها که برای مخاطبان مختلف مناسب باشد را انجام دهند. اگر در تهیه لباس های راحتی تو خونگی خود از رنگ های شاد و زنده استفاده کنید باعث می شود علاوه بر سلامت جسم باعث بالا رفتن روحیه افراد هم می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 3 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

عجیب ترین خواص انگشتر فیروزه که باید بدانید

امروزه ثابت شده است که سنگ فیروزه برای رفع خستگی، افسردگی و دفع حملات پانیک بسیار مفید است. از این رو تاثیر به سزایی در افزایش نشاط و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. با افزایش تقویت ایمنی، آلودگی‌ها و عفونت‌های ویروسی کاهش پیدا می‌کند. همچنین ثابت شده است که فیروزه خواص ضد التهابی و سم زدایی دارد به طوری‌که اسیدیته اضافی معده را کاهش می‌دهد و برای نقرس، روماتیسم و معده درد بسیار مفید است.

در روایتی از امام صادق ع آمده است که فیروزه به چشم قدرت می‌بخشد. امروزه ثابت شده است که این سنگ قیمتی، در درمان آب مراورید بسیار موثر است و از ایجاد آن جلوگیری می‌کند. فیروزه در تقویت گوش ، گردن و گلو ، میگرن و سردرد نیز بسیار موثر است.

همچنین برای سیستم تنفسی مفید است و در درمان اختلالات ریه و آلرژی کمک زیادی به بدن می‌کند. استفاده از گردنبند فیروزه، از نای محافظت کرده و بیماری های برونشیتی را کاهش می‌دهد. با درمان بیماری‌های تنفسی، این سنگ ممکن است اختلالات گفتاری مانند لکنت زبان را نیز درمان کند. 

منبع : https://www.isna.ir/news/1400061410095/%D9%85%D9%87%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%82-%D9%88-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D9%86%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 2 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

همه چیز درباره ی لباس راحتی زنانه

خانم ها به علت داشتن سلایق و نظرات کاملا متفاوت، آیتم های پوشش بسیاری دارند و استایل های متفاوتی برای خود خلق می کنند. در میان تمام این استایل ها، نوع راحتی آن از پر طرفدارترین انواع سبک ها به شمار می رود. لباس راحتی زنانه شامل تمام‌ مواردی می شود که خانم ها تمایل دارند با پوشیدن آن راحت به نظر برسند.

البته لباس راحتی زنانه به معنای پوشیدن لباس های شلخته و درهم و بر هم نیست، بلکه به این معناست که با پوشیدن لباس در عین حال که راحت هستند، کاملا شیک و حذاب به نظر برسند. برای آشنایی با انواع و ویژگی های لباس راحتی زنانه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

از جمله لباس هایی که خانم ها بسیار طرفدار آن هستند و به وفور از آن استفاده می کنند، شامل لباس راحتی زنانه می باشد، زیرا معمولا افراد و به خصوص خانم ها زمان زیادی از روز را در منزل می گذرانند و می بایست به لباس این تایم از شبانه روز خود اهمیت زیادی بدهند.

در واقع پوشیدن لباس راحتی زنانه به معنای کم اهمیت بودن آن و استفاده از لباس های کهنه و قدیمی نمی باشد. بلکه همین لاین از پوشش نیز همواره دارای جهت های متفاوتی از طرف دنیای مد و نظر استایلیست ها می باشد. بنابراین خوب است که خانم ها به لباس راحتی خود نیز اهمیت بیشتری بدهند. برای آشنایی با ویژگی ها و انواع لباس راحتی زنانه این مطلب را از دست ندهید.

لباس راحتی زنانه : https://sevixstyle.com/womens-comfort-clothes



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

سرور hp چیست؟

سرور اچ پی یا HP Server یک محصول تولیدی از شرکت Hewlett Packard Enterprise می باشد. مقر این شرکت در آمریکاست. سرور به عنوان قلب شبکه شما وظیفه انتقال اطلاعات، پردازش، ذخیره سازی و تخصیص منابع شبکه را دارد. شرکت اچ پی توانسته است انواع سرور hp، ذخیره سازها، دیتاسنترها و تجهیزات شبکه را به بازار عرضه کند. شرکت hpe مفتخر به تولید سرورهای قدرتمند است. از مهم ترین مزایای سرورهای اچ پی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از طراحی خاص و منحصر به فرد
  • توانایی تست شدن
  • ارائه محصولات کاملا ممنطبق با نیاز مشتری

آشنایی با انواع سرورهای hp موجود در بازار

در بازار شما با انواع های گوناگونی از HP Server روبرو می شوید که بعضی از آن ها بسیار شناخته شده و پرفروش است. سرورهای سری ‌ProLiant DL (سرور رکمونت)، سرور سری ProLiant ML (سرور ایستاده یا تاور)، سرور سری ProLiant Blade (سرور تیغه ای یا بلید) و سرور سری Synergy (فریم سرورهای ماژولار) از مدل های شناخته شده است. در ادامه بیشتر شما را با این مدل ها آشنا می کنیم.

برای خرید سرور hp به سایت رایان وی آی پی مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 1 / 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
HamedMX
https://hamedmx.com/
Biography of HamedMX:
Rouhollah Hamed (born September 21, 1978, Mashhad, Iran) better known as HamedMX is a singer, songwriter, musician, composer and actor.
Rouhollah started his career in 2018 by publishing instrumental songs. His nickname in cyberplace is “hamedmxx” or “hamedmx” and he is known for his smooth jazz tracks. the genre of commercially oriented crossover jazz and easy listening music. he found his love in smooth jazz when he was 5 years old. in 2018 he officially entered the field of music and production with publishing music named “The River”.
Personal life:
his personal life is so greatful for him. he spends time with family. playing golf and swimming sometimes. he loves his small family and always trying to make the best for them. Most of his free time is about writing future plans, spending time with family, and playing music.
https://twitter.com/HamedRouhollah
https://www.youtube.com/channel/UCl4GWqcykxNjnPn-gXCQ5Jw
https://www.instagram.com/hamedmxx
https://open.spotify.com/artist/2h7F7wrLizNEusqtpEX0kv
https://soundcloud.com/hamedmx
https://www.pinterest.com/hamedmxx/
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=hamedmx


:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 11 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

فاکتورهای اصلی در طراحی یک ویلا

در بخش قبلی توضیح دادیم که اولین قدم در طراحی یک ویلا، تهیه نقشه ویلا است. البته دانستید که در هنگام تهیه نقشه، نکات بسیار مهمی مطرح است و بر اساس این نکات، طراحی داخلی و خارجی ویلا انجام می‌شود؛ اما اکنون قصد داریم کمی بیش‌تر در رابطه با این مسئله صحبت کنیم. باید بدانید که به‌طور کلی برای ساخت یک ویلا، لازم است چند مورد مهم را در نظر گرفت و بر اساس آن‌ها، طراحی و ساخت ویلا را شروع کرد.

  • اولین مورد موقعیت مکانی است که قصد دارید ویلای خود را در آنجا بسازید. می‌توان گفت که مهم‌ترین عامل در هر طراحی، موقعیت مکانی است.
  • دومین مورد اندازه یا همان فضایی است که برای ساخت ویلا در نظر دارید. فضایی که قصد ساخت ویلای خود را در آن دارید، می‌تواند تأثیر بسزایی بر روی هزینه‌ی طراحی و ساخت داشته باشد. مسلماً هر چه اندازه‌ ویلا بزرگ‌تر باشد، هزینه‌ پرداختی بیش‌تر خواهد بود.
  • یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی، سبک انتخابی است. هر فرد می‌تواند بسته به سلیقه و کارایی مدنظرش، سبک طراحی را انتخاب کند. در ادامه در رابطه با پرطرفدارترین سبک‌های طراحی صحبت خواهیم کرد.

به سبب وجود تراکم بالای شهرها، طراحی و ساخت ویلا در نواحی غیر شهری تبدیل به گرایش محبوب و رایجی در حوزه ساخت و ساز فضاهای مسکونی شده است.

ویلا به عنوان زیر مجموعه ای از منازل مسکونی، فضای سکونتی است که علاوه بر ویژگی های عمومی سکونت پذیری، دارای ظرفیت ها و ویژگی هایی است که مختص یک زندگی آرام وگذران اوقات مفرح است.

ویلا یک منزل مسکونی برای تعطیلات و تفنن می باشد گرچه می تواند بنابر شرایطی برای اقامت دائم نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ساخت ویلا : https://www.villa1000.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7.html



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

5 دلیل خوب برای سرمایه گذاری در منطقۀ فاتیح استانبول

 

جاذبه های توریستی معروف آن فراوان است

منطقۀ فاتیح در استانبول به نام سلطان محمد فاتح نام گذاری شده است. وی به «فاتح» معروف بود، زیرا استانبول توسط او فتح شد. سلطان در سال 1463، ده سال پس از فتح استانبول، دستور ساخت مسجد فاتیح و مجموعۀ اطراف آن را صادر کرد. پس از آن، مردم محلی نام وی را بر روی این منطقه گذاشتند.

امروزه منطقۀ فاتیح بسیار بزرگ است و 57  محله را در بر دارد. از جملۀ این محله ها می توان به یدیکوله، امینونو، آکسارای، جراح پاشا، سیبالی، بالات، بایزید، علمدار، تخته کاله و تاپکاپی اشاره کرد.

 

فروش ملک در میدان تکسیم استانبول فاتیح منطقه ای عالی برای اقامت محسوب می شود، زیرا در آن اداراتی مانند فرمانداری، شهرداری و ادارۀ مالیات قرار دارند که آن را به محلی مهم تبدیل کرده اند. علاوه بر این، تمام دیوارهای تاریخی این شبه جزیره که سوریسی (Suriçi) نامیده می شوند در این منطقه قرار گرفته است. این دیوارها در واقع دیوارهای اصلی شهر بوده که در زمان های بسیار قدیم ساخته شده است.  بنابراین ردپاهایی از تاریخ در هر گوشه ای از این ناحیه دیده می شود که بیننده را به وجد آورده و مسحور می کند.

این شبه جزیرۀ تاریخی بر روی هفت تپه ساخته شده که در اشعار معروف به آن اشاره شده است. منطقۀ فاتیح  در استانبول با تاریخی 8500 ساله، دارای بناهای تاریخی بسیاری است. این منطقه، در زمان امپراطوری روم محلی مهم بوده و به مدت 1058 سال پایتخت امپراطوری بیزانس و 469 سال پایتخت امپراطوری عثمانی بوده است. به همین دلیل آثار هنری مهمی از این سه تمدن در این محل به جا مانده است. به دلیل وجود آثار تاریخی به جامانده از امپراطوری های روم، بیزانس و عثمانی می توان این منطقه را «موزه ای در فضای باز» نامید. از قصر تاپکاپی گرفته تا مسجد آبی به هرجا که می نگرید گویی نظاره گر تاریخ هستید.

قبل از بیان بقیۀ دلایل برای سرمایه گذاری در این منطقه، لازم به ذکر است که اگر به دنبال خرید ملک در استانبول هستید، تیم ریلیستا می تواند ملک مورد نظرتان را پیدا کرده و به صورت حرفه ای شما را راهنمایی نماید.

انتخابی خوب برای خرید

خرید ملک در شیشلی استانبول فاتیح منطقه ای عالی برای اقامت محسوب می شود، زیرا در تمام طول سال توریست ها به این منطقه می آیند و مغازه داران محلی همیشه بهترین اجناس و برندها را برای خریداران مشتاق فراهم می کنند. اگر به دنبال خرید سوغاتی های خاص ترکیه، لباس های محلی و یا اجناس مد روز باشید، می توانید به راحتی آن را در فاتیح پیدا کنید. همچنین در محلۀ تخته کاله می توانید محصولات بسیاری، از لباس گرفته تا دکوراسیون منزل را با نازل ترین قیمت ها در ترکیه پیدا کنید. برای خرید اجناس محلی می توانید به بازار مصری ها و بازار بزرگ نیز بروید و سفری به گذشتۀ منطقۀ فاتیح در استانبول را تجربه کنید.

رستوران ها با طیف وسیعی از خوراکی ها

فاتیح منطقه ای عالی برای اقامت محسوب می شود، زیرا می توانید یک غذای مربوط به زمان عثمانی را در رستورانی درجه 1 تجربه کرده و یا از خوردن ماهی و نان در کنار ساحل لذت ببرید. همچنین می توانید غذاهای ترکی یا خاور میانه ای همچون فلافل را با قیمت هایی بسیار مناسب، امتحان کنید. به دلیل اینکه این محل مقصدی توریستی به شمار می رود، خرید ملک لوکس در اسکودار استانبول غذاهای محلی در رستوران های بسیاری برای هر بودجه و هر ذائقه ای در دسترس است. همچنین می توانید در کافه های سنتی منطقه قلیان بکشید و از یک ماجراجویی هیجان انگیز لذت ببرید.

 

برگزاری اجتماعات و مراسم ها در تمامی فصول

فاتیح منطقه ای عالی برای اقامت محسوب می شود، زیرا در ماه رمضان در این منطقه مراسم های زیادی برای زنده نگاه داشتن روح این ماه مقدس برگزار ی شود. در ماه های دیگر نیز فضا به همین شکل است و فعالیت های خارج از منزل فراون است. می توانید از پیاده روی در کنار رزها و لاله های رنگارنگ در پارک گلخانه و با منظرۀ شگفت انگیز بسفروس لذت ببرید. همچنین محله های بالات و سیرکسی را برای دیدن جاذبه های شهر و ساختمان های خاص، از دست ندهید. خرید خانه در آتاشهیر استانبول از تجربۀ خریدی خاص در بازار تاریخی مصر و بازار بزرگ که قلب فرهنگی شهر در آن می تپد نیز غافل نشوید. اما اگر فکر می کنید که تنها فعالیت هایی که می توانید در اینجا انجام دهید، کارهای سنتی است، سخت در اشتباهید. امکانات مدرن همچون پیست اسکی روی یخ نیز وجود دارد که می توانید در آن خاطره های خوشی را رقم بزنید.

بهترین املاک برای سرمایه گذاری در منطقۀ فاتیح

وایت گیت

این مجتمع شامل 371 واحد در پنج بلوک است. پروژۀ وایت گیت از برترین املاک استانبول برای سرمایه گذاری است، زیرا قیمت های آن بسیار مناسب است. در این پروژه به منظور سلامتی ساکنین استخرهای سرپوشیده و روباز مخصوص چهارفصل وجود دارد. این مجموعه تنها پانزده دقیقه تا قصر تاپکاپی فاصله دارد و به شما این امکان را می دهد تا خود را در فضای گذشته تصور کنید. یکی دیگر از دلایلی که سرمایه گذاران ترجیح می دهند تا در وایت گیت سرمایه گذاری کنند، نزدیک بودن آن به مراکز حمل و نقل عمومی است.

کاسا گلنوآ

فروش ویلا در استانبول این مجتمع در تاپکاپی، قلب استانبول، واقع شده و شامل 156 آپارتمان و 11 مغازه در 2 بلوک است و در زمینی به مساحت 5000 مترمربع ساخته شده است. برای رفاه شما عزیزان امکانات بسیاری در مجتمع وجود دارد، از جمله فضاهای تجاری، فضای سبز وسیع، باغچه، پارکینگ روباز و سرپوشیده، فضای بازی کودکان، مرکز اسپا، استخر مخصوص آقایان و بانوان، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، کتابخانه، سینما و اتاق گیم. در این مجموعه در حالی که در مرکز شهر قرار دارید، فضایی لاکچری را تجربه می کنید که فرصتی استثنایی در املاک استانبول به شمار می رود. شما و خانواده تان اوقات خوشی را در این مجتمع سپری خواهید نمود، زیرا زندگی در منطقۀ فاتیح آرامش و تفریح را برای شما به ارمغان می آورد.

مارس دلتا

پروژۀ مارس دلتا با معماری خاص و مدرن خود توجه ها را به سوی خود جلب کرده و قصد دارد تا علاوه بر یکپارچه کردن خود با محیط تاریخی شبه جزیره، رویکردی لاکچری نیز داشته باشد. نمای بزرگ شیشه ای این مجموعه سبب می شود تا آپارتمان شما از نور خورشید بیشترین استفاده را ببرد و متریال درجه 1 که در ساخت این واحدها استفاده شده سبب می شود تا فضا بزرگتر دیده شده و زندگی روزمره تان متفاوت تر شود. در این پروژه یک هتل لوکس و ساختمان هایی که به صورت تاریخی دوباره سازی شده اند نیز وجود دارد که سبب می شود تا بین گذشته و آینده هارمونی برقرار شود. حال انتخاب بر عهدۀ شماست تا در بهترین ناحیۀ منطقۀ فاتیح در استانبول زندگی کنید و از امکانات مجموعۀ مارس دلتا بهره ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اصول ست کردن پیراهن مردانه با سایر اجزای لباس

شاید شما نیز آن دسته از افراد را که لباس‌های گران‌قیمتی خریداری می‌کنند ولی هرگز شیک‌پوش و خوش‌لباس به نظر نمی‌رسند، دیده باشید. تنها دلیل این امر این است که این افراد نحوه ست کردن پیراهن ساده مردانه را با سایر اجزای لباس خود نمی‌دانند. از اینرو علیرغم این‌که لباس‌های شیک و مطابق آخرین مد خریداری می‌کنند، باز هم آن‌چنان که باید خوش‌تیپ به نظر نمی‌رسند. در این مقاله ما ترفندهایی را به شما آموزش خواهیم داد که بر اساس آن بتوانید همیشه شیک‌پوش باقی بمانید و خوش‌تیپ و خوش‌لباس به نظر برسید. بنابراین مهم نیست که برای خرید پیراهن مردانه خود چقدر هزینه کرده‌باشید، بلکه بسیار اهمیت دارد که چگونه از پیراهن مردانه‌ای که خریداری می‌کنید یا از قبل خریداری کرده‌اید، استفاده کرده و آن را با کت و شلوار و کفش خود ست کنید. بنابراین تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و از اصول و نحوه ست کردن پیراهن ساده مردانه آگاه شوید

استفاده از رنگ‌های مناسب برای ست کردن پیراهن با کت و شلوار

   آیتم‌های زیادی برای نحوه ست کردن پیراهن ساده مردانه وجود دارند که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم. این آیتم‌ها به این شرح هستند:

  • مکان و موقعیت مورد استفاده
  • زمان و فصل مورد استفاده
  • اندام و شکل ظاهر و پوست فرد
  • سن و سال
  • طرح کلی استایل و کت و شلوار

مکان و موقعیت مورد استفاده

   مکانی که قرار است شما در آن حاضر شوید، در انتخاب نوع و رنگ لباس، بسیار تعیین‌کننده است. مثلاً به هنگام حضور در یک میهمانی رسمی، جشن تولد یا عروسی، پوشیدن لباس اسپرت بسیار زننده است و لازم است که شما کت و شلوار مناسبی با توجه به فصل، اندام و رنگ پوست خود انتخاب کنید و در انتخاب پیراهن مناسب با این کت وشلوار، از طرح و رنگ مناسب استفاده کنید. کفش‌های ورنی و چرم در مدل‌های نوک‌تیز یا گرد بر حسب سلیقه شما، می‌تواند تکمیل‌کننده ست لباس‌تان باشد. در عین‌حال به هنگام حضور در میهمانی‌های دوستانه و یا گردش و تفریح خارج شهر، لازم است از پیراهن‌های اسپرت یا تی‌شرت با شلوارهای جین، کتان یا اسپرت استفاده کنید.

 

نحوه ست کردن پیراهن چهارخانه با شلوار و کفش

 

زمان و فصل مورد استفاده

   پیراهن‌های آستین کوتاه بسیار پرطرفدارند ولی هنگامی که در فصول گرم سال، از پیراهن مردانه آستین کوتاه استفاده می‌کنید، یادتان باشید که هرگز آن را با کت نپوشید. بنابراین یکی از موارد نحوه ست کردن پیراهن ساده مردانه با سایر اجزای لباس، این است که پیراهن آستین کوتاه با کت و شلوار ست نشود. به جای آن شما می‌توانید از شلوار کتان یا جین استفاده کنید. در این سبک لباس‌پوشیدن، اگر قسمت پایین پیراهن حالت هلالی دارد، آن را روی شلوار بگذارید. طبیعی است که وقتی پیراهن ساده یا چهارخانه آستین کوتاه را با شلوار اسپرت می‌پوشید، زدن کراوات هم منتفی است.

   در فصل بهار و تابستان همچنین می‌توانید از رنگ‌هایی با تناژهای سبز، آبی و سفید استفاده کنید. مزیت این کار علاوه بر ایجاد زیبایی و هم‌نوایی با طبیعت، به جذب کمتر نور خورشید کمک می‌کند و باعث می‌شود دچار گرمازدگی نشوید.

    از رنگ قهوه‌ای می‌توانید به عنوان جای‌گزینی برای رنگ مشکی استفاده کنید.  این رنگ با رنگ کرم یا سبز ست زیبایی تشکیل می‌دهد و جذابیت و حس اعتماد بیشتری از شخصیت شما را به بیننده القا می‌کند. به عنوان مثال می‌توانید یک کت شتری‌رنگ را با شلوار مخمل قهوه‌ای و بلوز یقه اسکی خاکستری روشن بپوشید؛ زیرا رنگ قهوه‌ای نیز مانند مشکی و آبی تیره، تقریباً با بیشتر رنگ‌ها ست می‌شود. در این ترکیب پوشیدن یک کفش کتانی سفید، خاکستری یا شتری می‌تواند تکمیل‌کننده ست لباس شما باشد.

توجه به موقعیت  و مکان مورد استفاده برای انتخاب لباس

 

اندام و شکل ظاهر و پوست فرد

   به هنگام انتخاب پیراهن و خرید آن، علاوه بر توجه به کیفیت و قیمت پیراهن لازم است به یک آیتم مهم نیز دقت کنید و آن در نظرگرفتن شکل ظاهری اندام شما و رنگ پوست‌تان است. پوست‌های روشن معمولاً پذیرای همه رنگ‌ها و تناژها هستند ولی افرادی که پوست تیره دارند، باید دقت کنند که از رنگ‌های تیره برای پیراهن استفاده نکنند. انتخاب رنگ روشن برای پیراهن ساده و رنگ تیره برای کت و شلوار به طوری که دارای کنتراست باشد، برای افراد دارای پوست تیره بسیار به خوش‌تیپ به نظر رسیدن آن‌ها کمک می‌کند. اگر دارای اندام درشتی هستید، سعی کنید از پیراهن‌ ساده مردانه استفاده کنید و حتی‌المقدور از طرح‌های چهارخانه، یا خط‌دار افقی، طرح‌های شلوغ و رنگ‌های روشن اجتناب کنید؛ زیرا موجب درشت‌تر و چاق‌تر دیده‌شدن شما می‌شوند.

 

سن و سال

   بدون شک، در نظر گرفتن سن و سال و موقعیت اجتماعی شما، در انتخاب پیراهن یکی از آیتم‌های مهم در انتخاب و خرید پیراهن است. اگر شما مردی میان‌سال هستید، انتخاب پیراهن شیک و ساده بسیار برازنده‌تر از مدل‌هایی است که به افراد نوجوان و جوان تا 30 سال اختصاص دارد. برخی از مدل‌های پیراهن جوان‌پسند دارای جیب‌های فراوان، سردوشی، گِت آستین و مواردی از این دست هستند که استفاده از آن‌ها برای افراد جاافتاده چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. ضمن آن‌که این مدل‌ها اسپرت هستند و باید با شلوار و کفش اسپرت ست شوند. پیراهن‌های چهارخانه را بدون کت و شلوار و به صورت تکی با شلوارها و کفش‌های اسپرت بپوشید.

 

ست کردن رنگها

 به منظور نحوه ست کردن پیراهن ساده مردانه با سایر اجزای لباس خود، در انتخاب رنگ، شما دو گزینه پیش‌رو دارید:

  • استفاده از رنگ‌های مکمل
  • استفاده از رنگ‌های اصلی و ترکیبی که شامل رنگ‌های سرد و گرم هستند.

   مثلاً  اگر قرار است کت و شلوار خاکستری رنگی بپوشید، استفاده از پیراهن صورتی به عنوان رنگ مکمل(متضاد) می‌تواند جذابیت خاصی ایجاد کند. استفاده از ترکیب رنگ‌های مکمل به این صورت است که یکی از رنگ‌ها سرد و دیگری گرم است. در مثال بالا، صورتی رنگ گرم و خاکستری رنگ خنثی است. حال اگر به جای کت و شلوار خاکستری از رنگ سورمه‌ای استفاده کنید، در واقع از رنگ سرد استفاده کرده‌اید. استفاده از رنگ‌های مکمل در عین‌حال که کنتراست و تضاد زیادی ایجاد می‌کند، دارای هارمونی و جذابیت زیاد است؛ مانند استفاده از رنگ‌های قرمز و سبز در کنار هم.  

ست کردن پیراهن آستین کوتاه با شلوار

 

طرح کلی استایل و کت و شلوار

   اگر از آن دسته افراد هستید که لباس رسمی را می‌پسندید و ترجیح می‌دهید در اغلب موقعیت‌ها، کت و شلوار بپوشید، بهتر است نکات زیر را به منظور نحوه ست کردن پیراهن ساده مردانه با کت و شلوار همواره مد نظر قرار دهید:

  • پیراهن‌های مردانه با رنگ روشن، هم رسمی هستند هم اسپرت، بنابراین رنگ روشن ساده و رسمی آن را با کت و شلوار ست کنید و مدل اسپرت را با شلوارهای اسلیم فیت.
  • پیراهن‌های مردانه با رنگ تیره را با شلوارهای تیره و روشن می‌توانید ست کنید. رنگ‌های تیره محدودیتی در ست‌شدن با شلوار ندارند.
  • هرگز خود را محدود به رنگ‌های خاصی نکنید. مثلاً برخی از مردان تصور می‌کنند رنگ صورتی یا یاسی رنگی زنانه است، در حالی‌که در اواخر قرن نوزدهم در اروپا، صورتی رنگی کاملاً مردانه بود و پس از آن در قرن 20 به عنوان رنگی زنانه معرفی شد. امروزه این رنگ بدون جنسیت است و هر دو قشر می‌توانند از آن برای ست‌کردن لباس‌های خود استفاده کنند. کافی است در انتخاب رنگ به پوست و اندام خود توجه بیشتری نشان دهید و رنگ‌هایی استفاده کنید که با پوست شما هم‌خوانی داشته باشند. اگر دارای اندام درشت هستید، از رنگ‌های تیره یا پیراهن‌هایی با خطوط عمودی استفاده کنید تا شما را کمی لاغرتر و کشیده‌تر و اگر لاغر هستید، از رنگ‌های روشن و پیراهن‌های طرح‌دار و دارای خطوط افقی استفاده کنید تا شما را چاق‌تر و فربه‌تر نشان دهند.

توجه به برند پیراهن؛ 

!



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 10 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تار

تار از دیرباز سازی پرطرفدار و کاربردی بوده است.این ساز با نواختن توسط بزرگانی چون جسین علیزاده ،جلیل شهناز،محمدرضا لطفی و … به اوج خود رسیده است. این ساز پرطرفدار سالهاست که هنرجویان بسیاری را به سمت خود کشانده و جوانان بسیاری در حال آموختن تار میباشند.

تار از سازهای زهی مضرابی (زخمه ای) مقید است که در ساخت آن از چوب، پوست، استخوان، زه ( روده تابیده چهارپایان) و فلزاستفاده می شودو طول کلی آن حدود 95 سانتی متر است. اگرچه در گذشته های دور، نامی از آن برده نشده است ولی از حدود دویست سال پیش، تار، یکی از سازهای اصلی موسیقی ملی ایران بوده است. نوازنده تار ایرانی در حالت نشسته تار را به صورت افقی روی ران پا قرار می دهد، به طوری که دسته تارطرف چپ و کاسه طنینی طرف راست نوازنده قرار می گیرد. نوازنده سر انگشت های دست چپ را روی دستان هایی که در طول دسته تار بسته شده اند حرکت می دهد و با مضرابی که در دست راست دارد به سیم ها زخمه میزند.

در گذشته تار ایرانی پنج سیم (یا پنج تار) داشت. غلامحسین درویش یا درویش خان سیم ششمی به آن افزود که همچنان به کار می‌رود.

اگر شما به ساز تار علاقه دارین حتما این مطلب " آموزش تار استاد آرام میرزاپور در خنیاگر " را مشاهده کنین

اجزای تشکیل دهنده تار:

پوست

پوست تار از قسمت نازک پوست چهار پایانی مانند بز و بره انتخاب می شود.

خرک

خرک معمولا از جنس استخوان به کاررفته در روی دسته و شیطانک به طول تقریبی 5 و ارتفاع 2 سانتی متر ساخته می شود که با دو پای کوچک خود روی پوست کاسه قرار می گیرد و سیم ها هر یک جداگانه از درون شیارهای کم عمقی که بر سطح خرک ایجاد شده اند عبور می کنند.برای ثابت ماندن خرک بر روی پوست، تکه های کوتاهی از جنس دستان ها از حلقه های کوچکی که روی خرک ( دو حلقه در طرفین و یک حلقه در وسط) ایجاد شده می گذرند و به سیم گیر که در انتهای بدنه ی کاسه قرار دارد وصل می شوند.

کاسه طنینی

کاسه طنینی از چوب یک تکه در دو حجم تو خالی تقریبا گلابی شکل- یکی بزرگتر و دیگری کوچکتر- تشکیل شده و یک طرف آنها (دهانه) باز است. قسمت بزرگتر را « کاسه » و قسمت کوچکتر را «نقاره» می گویند. برروی دهانه های بازکاسه و نقاره پوست می کشند و خرک بر روی پوست کاسه قرار میگیرد. جنس چوب کاسه ها معمولا از چوب درخت توت تهیه می شود.

سرپنجه

سر پنجه یا جعبه کوک ( جعبه گوشی ها) جعبه کوچک تو خالی ست که در ابتدای طول دسته قرار گرفته و از جنس چوب کاسه هاست و به تعداد سیم های تار، شش گوشی ( درهرطرف سه گوشی) رود آن قرار دارند.

دسته

دسته تارازچوبهای سخت، مانند گردو یا توت، به صورت لوله ای تو پربه طول تقریبی 50 و قطر تقریبی 4 سانتی متر ساخته می شود که ازطرف جلو ( محل انگشت گذاری) صاف برش خورده و از طرف پشت نیم دایره است و دستان ها با فواصل معین، روی آن بسته می شوند. در طرفین طول دسته ( سطح رویی) دو رشته نوار از جنس استخوان کار می گذارند که هم به زیبایی دسته کمک می کنند و هم مانع فرسایش چوب در اثرتماس زیاد انگشت ها می شوند. دسته تار از یک طرف به نقاره و از طرف دیگربه سر پنجه تار متصل است.

گوشی ها

تار6 عدد گوشی از جنس چوب، به تعداد سیم های ساز دارد که به صورت میخ درشت سرپهن ساخته می شوند. قسمتی که هنگام کوک کردن، با دست چپ نوازنده به چپ و راست گردانده می شود پهن تراست و بیرون سر پنجه قرار دارد و قسمتی که یک سر سیم به دور آن پیچیده می شود باریک تر است و داخل فضای خالی سرپنجه قرار دارد.

شیطانک

قطعه استخوان باریک و کم ارتفاعی به عرض دسته ی تار و به ارتفاع 2 میلی متراست که بین دسته و سر پنجه قرار گرفته و دارای شیارهای کم عمقی است که سیم ها هر یک از درون یکی از این شیارها می گذرند و به طرف گوشی می روند.

دستان ها

امروزه به طور معمول 28 دستان بر روی دسته ی تار بسته می شوند که جنس آنها اززه ( روده ی تابیده ی چهارپایان) یا نخ نایلون است. هر دستان را در فواصل مین، چهار یا سه دور، دور دسته تار می بندند و آن را گره می زنند، به طوری که گره ها در شیاری که در سطح بالایی طول دسته ایجاد شده قرار بگیرند. محل دستان بر روی دسته ثابت نیست و در دستگاههای مختلف، بعضی دستان ها تا حدی حرکت داده می شوند.

سیم گیر

قطعه ای است کوچک از چوب یا استخوان که در انتهای بدنه کاسه نصب شده و دارای شیارهایی است که حلقه تابیده شده یا گره یک سر سیم به آن می افتد.

تعداد و جنس سیم ها

تار ایرانی دارای 6 سیم از جنس فلز با قطرهای مختلف است که به طورمعمول سیم های اول و دوم (فلزی سفید رنگ) به قطر20% تا18%، و سیم های سوم و چهارم (زرد ازجنس برنج) به قطر22% تا 18%، دو به دو با یکدیگر هم صدا کوک می شوند. سیم پنجم و اخوان (فلزی سفید رنگ) با قطر کمترهمصدای سیم های اول و دوم، و سیم ششم سیم بم (فلزی زردرنگ) با قطر38% یک اکتاو بم تر از سیم های اول و دوم کوک می شوند.

وسعت

وسعت معمول صدای تار نزدیک به سه اکتاو است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 9 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معرفی 5 مورد از بهترین لاک ناخن های موجود در بازار ایران

 

به نظرمی‌رسد آشنایی با بهترین لاک ناخن‌ های بازار برای هر خانمی از خردسال تا بزرگسال ضروری است، زیرا این محصولات کوچک تنها وظیفه زیبایی بخشی به ناخن‌ها را برعهده ندارند بلکه منبعی برای روحیه دادن و تغییر فاز آنها نیز به شمار می‌روند. هرچند لاک‌ها عضوی تفکیک ناپذیر در ست آرایشی هر خانمی هستند ولی معظلاتی همچون لب پر شدن، دوام و ماندگاری کم و دیر خشک شدن، جزو مشکلاتی است که باعث دلخوری بسیاری از این کوچولوهای رنگارنگ و دوست داشتنی می‌شود. به همین منظور در این مقاله 5 برند موفق را به شما معرفی می‌کنیم تا ضمن آشنایی با کلکسیون رنگ‌های جدید و خاص آنها، از ماندگاری و کیفیت محصولاتشان برخوردار گشته و لذت داشتن ناخن‌هایی همیشه مرتب را ببرید. اگر در فکر خرید لاک ناخن جدید هستید به اندازه 10 دقیقه وقت صرف خواندن این مطلب کنید تا اینبار محبوب‌ترین لاک ناخن را با جلوه‌ای بی نظیر به خانه ببرید.

1- لاک ناخن برند OPI

OPI نام اختصاری برندی آمریکایی با نام Odontorium Products Inc است که به سبب داشتن کیفیت بالای محصول و رنگ‌های خیره کننده عنوان ملکه لاک‌ها را از آن خود کرده است. از دیگر ویژگی‌هایی که این لاک‌ را به مقام ملکه شدن رسانده می‌توان به قلمو مربع شکل خوش دست آن، در کنار ویژگی سریع خشک شدنش اشاره داشت. بسیاری از طرفداران OPI بر این باورند که، چنانچه خانمی یکبار این برند را امتحان کنید دیگر دست به انتخاب لاک دیگری نمی‌زند.

2- لاک ناخن برند Sally Hansen

Sally Hansen هم برندی آمریکایی است که محصولاتش به سبب داشتن بالاترین میزان سازگاری و کمترین میزان آسیب به ناخن‌ها شهرت یافته است. بافت یکدست و در عین حال کم نظیر لاک‌های سالی هانسن موجب شده تا پای آنها به بسیاری از سالن‌های زیبایی مشهور جهان باز شود. این برند با داشتن بیش از 300 رنگ متنوع، در تمامی جهان برندی شناخته شده است و مورد تایید بسیاری از سالن داران قرار گرفته. آخرین نکته که مطمنا شما را در استفاده از محصولات این برند بی تاب خواهد ساخت محصولات لاک ژله‌ای آن است که بدون نیاز به مراجعه به آرایشگاه و دستگاه UV، لاک ناخنی با دوام و زیبا را به صورت یکجا به دستان شما هدیه می‌دهد.

3- لاک ناخن برند NARS

نارس برندی فرانسوی است که نه تنها در زمینه تولید بهترین مارک لاک ناخن برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده، بلکه در تولید سایر محصولات آرایشی هم در زمره برندهای مطرح جهان به شمار می‌رود. آنچه موجب شده طرفدارانش به محصولات این شرکت عنوان لاک ناخن خوب را بدهند داشتن تنوع رنگی بالا و تضمین سلامت ناخن‌ها در صورت استفاده مداوم از محصولات آن است. متریال تولیدی لاک‌های نارس بهترین بوده، ضمن آنکه لایه محافظی در برابر اشعه مضر خورشید هم ایجاد می‌کند. به نظر می‌رسد داشتن همگی این ویژگی‌ها در کنار هم موجب شده کسانی که قصد خرید لاک ناخن خوب دارند چاره‌ای جز انتخاب NARS  نداشته باشند.

 4- لاک ناخن برند china galze

همانطور که از نام این برند پیداست چینی تبار می‌باشد، البته امیدواریم تصور نکنید چینی بودن چاینا گلیز دلیلی بر بی کیفیت بودن تولیدات آن می‌باشد، زیرا محصولات این شرکت در نوع خود منحصر به فرد هستند. این شرکت در سایت رسمی خود اعلام کرده که در تولید محصولاتش به فرمولاسیون ویژه‌ای دست یافته که از ترکیب خاک رس و خاکستر چینی به دست می‌آید. هرچند صحت ادعاهای این شرکت به اثبات نرسیده، ولی چیزی که مشخص است آن است که کسب عنوان محبوبترین مارک لاک خوب توسط china galze بی علت نیست، و حتما رمز و رازی در این محبوبیت نهفته است. اگر سالن دار هستید و به دنبال تهیه کلکسیونی برای پر کردن قفسه‌های خود می‌گردید بد نیست بدانید که محصولات این برند به شدت محبوب سالن‌های زیبایی قرار دارد. البته این نکته را هم یادآور شوم که کمی از محبوبیت جهانی  china galze مرهون قیمت مناسب محصولات آن می‌باشد.

5- لاک ناخن برند  Bobbi Brown

قبل از آنکه در خصوص برند بابی براون و محصولاتش برایتان بگویم باید ذکر کنم، این برند هیچ ربطی به بابی براون همسر خواننده معروف آمریکایی ویتنی هیوستون ندارد. Bobbi Brown در میان کمپانی‌های آرایشی جزو برندهای معتبر و شناخته شده به حساب می‌آید و شهرت اصلی محصولاتش در تنوع رنگی خاص آنها نهفته است، به گونه‌ای که مشابه رنگی‌های بابی در سایر برندها کمتر یافت می‌شود. ماندگاری بالا و سریع خشک شدن هم مشخصه دیگر لاک‌های بابی براون می‌باشد. کسانی که به دنبال لاک ناخن خوب می‌گردند از سازگاری این لاک‌ها با سطح ناخن و پایه طبیعی آن اظهار رضایت داشته‌اند.

در آخر آنکه ممکن است دسترسی و خرید برندهای یاد ‌شده در متن برایتان کمی سخت باشد، یا اینکه بخواهید لاک ناخن مات یا لاک ناخن قرمز را که در دسته پرطرفدارترین لاک‌های ناخن قرار دارند با قیمت مناسب‌تری تهیه نمائید. به همین منظور می‌توانید به سایت‌ها و فروشگاه‌هایی سر بزنید که در زمینه تامین محصولات زیبایی ناخن و لاک ناخن جدید فعال هستند. «این‌چند» یکی از سایت‌های فروشگاهی که در زمینه ارائه محصولات زیبایی ناخن سبد محصولات متنوعی داراست.

آدرس فروشگاه اینترنتی این چند : https://www.inchand.com/



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آموزش و نحوه استفاده کردن از یک مبل تختخواب شو جدید

  باز کردن یک مبل تختخواب شو جدید بسیار ساده است. بالشتک ها را برداشته و دسته جلوی پایه را بلند کنید تا تختخواب خود را بیرون بکشید. اگر نمی توانید کوسن های باکس خود را بردارید و تختخواب جدیدتر است ، به دنبال یک دسته در قسمت جلوی مبل خود باشید تا قفل کلاف را باز کند و تخت خود را باز کنید. بخشهای داخلی اغلب یک بالشتک اضافی را ذخیره می کنند که به طور خودکار در زیر بلندترین قسمت کاناپه جمع می شود

 

روش اول : باز کردن مبل تخت خوابشو

 1 کوسن ها را از پشت و پایه مبل بردارید. برای شروع ، تشکهای دوبل را از روی مبل بلند کرده و کنار بگذارید. سپس ، هر بالشتک را از شکاف آن بیرون آورده و پایین آن قرار دهید.

تشک دوبل  بالشتک هایی به شکل مربع هستند که روی آنها می نشینید.

2 میله جلوی صندلی را بلند کنید تا تشک خواب به بیرون کشیده شود. در حالی که تشک دوبل خود را برداشته اید ، به قسمت جلوی صندلی که در گذشته تشک های دوبل  بود ، نگاه کنید. یک دسته یا میله فلزی پیدا کنید. آن را محکم با دو دست بگیرید و همزمان به سمت بالا و بیرون بکشید. قاب تخت باید به سمت بیرون بیاید

نکته: برخی از خوابهای مبل جدید دارای یک سکو در بالای تخت هستند اما در زیر تشکهای دوبل برای محافظت از فنرهای جعبه تخت قرار دارند. این سکو معمولاً به بیرون آورده می شود ، اما ممکن است دسته ای برای بلند کردن آن وجود داشته باشد.

 

 3 پایه را پایین بگذارید و پایین تخت را باز کنید. تخت تاشو را تا جایی که می توانید بیرون بکشید. هنگامی که دیگر نمی توانید آن را بیرون بیاورید ، پایه را روی زمین قرار دهید. بالای تشکی که روی آن تا شده است را بگیرید و به راحتی آن را از مبل دور کنید تا تشک کاملاً باز شود

در برخی از تخت های قدیمی تر ، ممکن است یک اهرم برای باز کردن قفل میله میانی وجود داشته باشد. هنگام بازکردن تخت ، این اهرم را بیرون بکشید تا قفل آن باز نشود.

ممکن است بندهای پارچه ای به قسمت تا شده تشک گره شده باشد. اینها برای جلوگیری از باز شدن تشک در داخل مبل طراحی شده اند. هر گیره را با فشار دادن قطعات فلزی به هم باز کنید تا قفل تخت شما باز شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بهترین پک لاغری نیوشا کدام است؟


بهترین پک اونه که زیر نظر یک مشاور خبره بر اساس وضعیت بدنی شما برای شما طراحی شده باشد. چون همانطور که قبلا گفته شد، مشاوری که شما را مشاوره می کند و دانش و تجربه او تاثیر زیادی در نتیجه نهایی شما خواهد داشت. تمامی پکیج های این سایت توسط مشاوران با تجربه طراحی شده، مشاوران تیم ما از سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرده و تا امروز به صورت مداوم در حال آموزش دیدن و بروزرسانی دانش خود بوده اند. به همین دلیل بحمدالله درصد مشتریان راضی ما بسیار بالاست. شما هم اگر می خواهید با خیال راحت از پک های اختصاصی دمنوش نیوشا برای لاغر شدن استفاده کنید حتماً از باکس زیر روی دکمه “مشاوره” کلیک کنید:

اولین شرط گرفتن نتیجه خوب و دلخواه، استفاده از مشاور خوب و با تجربه و حرفه ای هست. مشاورین تیم سلامت تی ۲۴ با بیش از ۵ سال سابقه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند.

منبع : https://www.tea24.ir/demonush-slimming-newsha

 



:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اتوماسیون صنعتی چیست و چه مزایایی دارد؟

 

امروزه، اتوماسیون صنعتی، جهان را به طوفان کشانده و باعث شده که فرآیندهای تولید، کارآمدتر شوند. همانطور که می‌دانیم، نگرانی­‌های بسیار زیادی درباره‌ی تاثیر اتوماسیون صنعتی بر مهارت، اشتغال و بیکاری وجود دارد، لذا این روزها افراد بسیاری به دنبال درک اتوماسیون صنعتی و تاثیری که اتوماسیون بر جنبه های مختلف می‌گذارد، هستند.

در این مقاله با توجه به مطالعات علمی و دقیق که تاکنون انجام شده است، درباره­‌ی موضوعات زیر اطلاعات مفیدی داده شده است. با ما همراه باشید.

 

اتوماسیون چیست

اتوماسیون به معنای، به کارگیری فناوری ها و ماشین آلات، برای انجام وظایفی است که در گذشته توسط بشر به سختی انجام می‌شده است. به طور کلی، اتوماسیون را می‌توان استفاده از تجهیزات الکترونیکی، ماشین‌ها و سیستم­های کامپیوتری برای کنترل پروسه‌ها، بدون دخالت انسان (حداقل دخالت انسان)، تعریف کرد.

 

اتوماسیون صنعتی چیست

در اتوماسیون صنعتی، فرایند‌ها بدون دخالت انسان و توسط برنامه‌های کنترلی و دستورالعمل‌ها، اجرا می‌شوند. امروزه اتوماسیون صنعتی، در کلیه عملکردهای صنعت از جمله: ساخت، تولید، نصب و نگهداری وجود دارد و کاملا به صورت خودکار کنترل می شوند. هدف از اتوماسیون صنعتی این است که کارکنان از مشاغل پرخطر، کسل کننده و آلوده رها شوند و با حذف خطاها و کاهش هزینه‌ها کیفیت را بهبود دهند تا باعث افزایش بهره­وری، بهبود ایمنی، بهبود کیفیت و افزایش سرعت شوند.

مزایای اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی مزایای بیشماری دارد و می‌تواند در کیفیت، سرعت و بهره وری، تاثیر به سزایی بگذارد. حتی قادر است به نتایجی فراتر از توانایی­‌های انسان، دست یابد. استفاده از ماشین آلات، باعث کاهش هزینه‌ها و مهم‌تر از همه، افزایش عملکرد می‌شود. برخی از مهم‌ترین مزایای اتوماسیون صنعتی در زیر بیان شده است:

مزایای اتوماسیون صنعتی

مزایای اتوماسیون صنعتی

  1. کنترل و مانیتورینگ دقیق
  2. انعطاف پذیری پروسه‌ها
  3. بهبود عملکرد
  4. افزایش راندمان
  5. افزایش ایمنی
  6. افزایش امنیت
  7. افزایش درآمد
  8. صرفه جویی در هزینه‌ها
  9. افزایش تولیدات
  10. ایجاد طیف وسیعی از خلاقیت و نوآوری‌ها در محصولات
  11. افزایش کیفیت تولیدات
  12. ارائه­ی بهتر خدمات
  13. کاهش احتمال خرابی موتورها، ماشین های الکتریکی و ریزپردازنده‌ها
  14. جمع آوری دیتاهای بهتر و مفیدتر
  15. کاهش ساعات کار
  16. کاهش خستگی کارکنان
  17. اوقات فراغت بیشتر

منبع » https://ac.maher.co.ir/169176/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF/



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

Cavan Aaron MacNair, known professionally as Camcardii, is an American Internet celebrity, Social Media Influencer, and TikToker. born on June 10, 1997, in Rhinebeck, New York.
Camcardii is very famous on TikTok and has a huge fan following, Camcardii initially gained success in 2019 through TikTok. You can search him with his username “camcardii”. Camcardii is very active on TikTok and keeps posting various viral prank short videos. Not many people know, but Camcardii is also a great competitive football player. He plans to try his hand in music and trying to reach as many as people possible. Moreover, it seems like he wants to be a professional singer. Camcardii also has a net worth of $1 million. His fan base is the main reason why he has such a huge net worth. Probably, his net worth would increase even more as his fan base increases. Camcardii is also a passionate traveler. He has also traveled to many parts of the world. The list includes him on big trips to Mexico and the Virgin Islands. He once shared that he wants to travel to Ireland



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

چگونه یک وبلاگ آشپزی راه اندازی کنیم؟

آیا قصد راه اندازی وبلاگ غذا دارید؟ ایا نمیدانید از کجا شروع کنید؟ من خودم قبلا همه این مسیر را رفته ام برای همین قصد دارم نکات کلیدی برای راه اندازی وبلاگ غذا را به شما آموزش دهیم. اما برای بلاگر شدن، به چه مواردی نیاز است؟ ایا داشتن یک صفحه اینستاگرام کافیست؟ ایا میتوانم یک وب سایت داشته باشم؟ چگونه؟ بیشتر من را راهنمایی میکنید؟

خوب برای اینکه وب سایت داشته باشید دو گزینه روبروی شما خواهد بود. اول اینکه یک طراح وب سایت استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. که معمولا این روش هزینه نسبتا زیادی برای شما خواهد داشت. اگر قصد دارید پروژه را به یک برنامه نویس قرار دهید بهتر است در یک قرارداد رسمی همه موارد، زمان تحویل، شرایط پرداخت و ... را درج کنید تا خدایی نکرده دچار خسارت نشوید.

گزینه بعدی این است که خودتان این کار را انجام دهید. اصلا ترس نداشته باشید من هم برنامه نویس نبوده ام و تنها از یک سیستم مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس استفاده کردم. برای راه اندازی فقط نیاز است از یک هاستینگ معتبر مثل هاست ایران استفاده کنید. شما ماهانه مبلغی را پرداخت میکنید که هزینه آن در حد چند ده هزار تومان است. بعلاوه برای انتخاب ظاهر سایت هم نیازی نیست حتما از یک قالب پولی استفاده کنید. قالب رایگان برایتان کافی خواهد بود.

 

مراحل مهم برای راه اندازی یک وبلاگ آشپزی

برای راه اندازی یک وبلاگ آشپزی لازم است که گامهایی که در ادامه به آن اشاره میکنیم را طی کنید تا به یک وبلاگ حرفه ای و همه فن حریف تبدیل شوید. برای این کار ابتدا باید این موارد را اجرایی کنید:

1- یک نام برای وبلاگ خود انتخاب کنید: برای موفقیت لازم است اسمی را انتخاب کنید که به راحتی در ذهن افراد باقی بماند و کوتاه و خوش آوا باشد. شاید این مرحله کمی خسته کننده برسد اما حتما برای موفقیت لازم است یک اسم خوب داشته باشید.

2- یک هاستینگ معتبر انتخاب کنید: یکی از مشکلاتی که برای مالکان وب سایت و وبلاگها به وجود میاید عدم شناخت از یک هاستینگ معتبر است من باتوجه به سالها کارکردن در این حوزه هاست ایران را به شما معرفی میکنم.

3- وردپرس نصب کنید: اگر دانش فنی برای نصب یک سیستم مدیریت محتوا را ندارید، اصلا نگران نباشید کارشناسان هاستینگها این کار را به صورت رایگان انجام میدهند.

4- قالب وردپرس را نصب کنید: این کار بسیار ساده است و خود شما هم میتوانید آن را انجام دهید. کافیست وارد پانل شده و تم (قالب) خود را بارگذاری و در کمتر از چند دقیقه نصب کنید.

5- ابزارهای بررسی نصب کنید: ابزارهایی مثل گوگل آنالتیکس، سرچ کنسول ابزارهای مهم برای هر بلاگری است. کافیست کد هر دوی اینها را در فوتر و یا هاست خود بارگذاری کنید.

6- پلاگینهای مهم را نصب کنید: پیشنهاد من به شما استفاده از پلاگین یواست است، این پلاگین برای سئوی داخلی شما بسیار مفید خواهد بود. نسخه رایگان این پلاگین کار شما را راه خواهد انداخت.

7- عکس خوب بگیرید: از آنجایی که یک وبلاگ آشپزی دارید، باید عکسهایی را بگیرید که مخاطبان را مجذوب کند. برای این کار باید ابتدا از فنون عکاسی اطلاعات داشته باشید.

منبع: https://yummynotes1.tumblr.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

انواع پارتیشن به تفکیک اتصالات

به طورکلی جداکننده ها به دو دسته متحرک و ثابت تقسیم بندی می شوند.

پارتیشن ثابت

این مدل از پارتیشن در محل نصب به دیوار یا زمین یا سقف متصل می باشد و امکان جابجایی بدون باز کردن اتصالات، وجود ندارد.

اگر شما قصد سفارش این محصول را دارید، ابتدا باید ابعاد محیطی که می خواهید پارتیشن را در آن نصب کنید، اندازه‌گیری نمایید (اندازه گیری ابعاد توسط متخصصان آرکا پارتیشن انجام می شود) تا سفارشتان مطابق ابعاد دلخواه شما ساخته شود.

پارتیشن متحرک – پاراوان

پارتیشن متحرک کاربردی تر از پارتیشن ثابت است. زیرا قابلیت جابجایی داشته و به جایی متصل نمی باشد،

از این روز دیگر نگران آسیب رسیدن به دیوار، زمین و… نخواهید بود.

این محصول نسبت به نوع ثابت آن در ایران از محبوبیت بیشتری بر خوردار بوده و فروش بالاتری دارد.

نام دیگر پارتیشن متحرک، پاراوان می باشد, که به صورت پیشفرض از ۴ قسمت متصل به هم، ساخته می شود که به هر قسمت یک لنگه می گویند‌.

این محصول در هر محیطی قابل استفاده است.

شما به راحتی می توانید از این محصول در خانه، شرکت، اداره، اماکن تجاری، پاساژ، اماکن مذهبی و… استفاده نمایید.

از آنجایی که جداکننده ها دارای طیف وسیعی از طرح ها و رنگ های متنوع می باشند،

شما به راحتی می توانید رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

این محصول  از لحاظ طرح و رنگ دارای تنوع بسیار زیادی است و شما می توانید طرح مورد علاقه خود را انتخاب نموده و دکوراسیون فضای داخلی خود را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید.

ناگفته نماند که پارتیشن ثابت نیز از این ویژگی مستثنی نیست!

پارتیشن ثابت بهتر است یا متحرک؟

هر کدام از این جداکننده ها مزیت و ویژگی منحصر بفرد خود را دارند، به طور مثال پارتیشن های ثابت از مقاومت بیشتری برخوردارند و نسبت به پارتیشن های متحرک(پاراوان) رسمی تر هستند‌.

اما از طرفی پارتیشن های متحرک قابلیت جابجایی داشته و می توانید به راحتی آن را جا به جا کرده و در مکان های مختلف استفاده کنید و پس استفاده، آن را به راحتی جمع کنید.

پس توجه به نیاز و خواست و سلیقه مشتری ثابت یا متحرک بودن پارتیشن را تعیین می کند.

منبع : https://www.arka-partition.com/



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مضمون‌ مختصری که در ابتدا به آن اشاره شد تمجید همگانی از افکت صوتی است. البته در صورتی بخواهیم تعریف‌و‌تمجید جامع تری از این کلمه و واژه داشته باشیم می بایست بگوییم که افکت های صوتی موادسازنده خامی می‌باشند، که در تمام اشیا اثبات و متحرک، که از واکنش دو شیء یا این که مولکول یا این که ذرات آن‌ها به یکدیگر ساخت می‌گردد، افکت صوتی در قالب های گوناگون می‌گویند.

برخلاف تصوری که موجود است افکت صوتی صرفا در مسئله ساخت یک جلوه مختص بر روی شی ءها نمی‌باشد. بلکه می‌تواند از منابع فیزیکی حریم ما به وجود آید، لابد میپرسید چطور؟ همان گونه که هنگامی که شما وارد یک خیابان می شنوید فقط یک صدا نمی شنوید بلکه تیمی از صداهای متفاوت مثل صدای بوق ماشین، صدای پا، صدای گفتگوی بشر ها، صدای پرنده ها و … .

اسم های دیگر افکت صدا
این روز ها بازار متساوی سازی کلمه های غیر فارسی بسیار داغ است. روزمره معادلات فارسی کلماتی را مشاهده می کنید که در سوی مراقبت فرهنگ وتمدن و گویش پارسی چهره می گیرد. واژه و کلمه افکت صوتی نیز از این فرمان مستثنا وجود ندارد. در تمدن مشخص و معلوم برای واژه افکت صوتی هم اندازه آواپردازی در حیث گرفته شده‌است. همین طور ممکن است واژه های دیگری مساوی این کلمه و واژه را شنیده باشید. کلماتی مثل جلوه های صوتی، Audio Effect و … که اما همه این ها متساوی واژه و کلمه افکت صوتی یا این که Sound Effects هستند.

افکت های صوتی از پیشین تا اینک
تاریخچهی به کار گیری از افکت های صوتی به سال های به دور مربوط می شود. در قبل برای تولید افکت های صوتی ناچار بودند از وسایل طبیعی مو جود در صحنه به کار گیری نمایند یا این که اینکه در استودیو با وسایل حقیقی وواقعی صدا و افکت متبوع خویش را مشابه سازی نمایند و در ویدئو خویش از آن به کار گیری نمایند. اما واضح است که‌این طرز بسیار وقت گیر و پرهزینه است.

با پیشرفت تکنولوژی و ابزار و اپلیکیشن های گوناگون، همین طور با دقت به تنوع افکت ها و دشواری زمینه، افکت های صوتی به طور دیجیتال و از پیش مهیا به کارگیری می شود. کافی است مورد و مدل افکت متبوع خویش را بدانید و گزینش نمایید در سریع ترین و با صرف هزینه سنجیده می توانید افکت متبوع را تنظیم و استعمال فرمایید.

برای تهیه و تنظیم افکت های از پیش مهیا از گیرنده های ضبط ماهر به وسیله میکروفن و بوم های صدابرداری بر روی دستگاه یا این که دوربین به کار گیری می‌گردد که معمولاً با فرمت های FLAC یا این که WAV ضبط و ذخیره می‌شود.

گونه های افکت های صوتی

افکت های صوتی شی ءها 
افکت های صوتی که از اشکال وسایل و اشیای گوناگون در گونه و فرآورده های گوناگون تولید می‌گردد.

افکت صوتی اشیای الکترونیکی 
در برگیرنده افکت های صوتی از اشیای الکترونیکی مشتمل بر امکانات رادیویی و دیجیتال است. 

افکت صوتی اشیای شکستنی 
در برگیرنده افکت های صوتی اشیای شکستنی است. 

افکت صوتی اشیای پلاستیکی 
دربرگیرنده افکت های صوتی مختلفی از شی ها پلاستیکی است که مشتمل بر اکشن های صوتی متفاوت در کاربرد روزمره است.

افکت صوتی ورزشی 
این موسسه دربرگیرنده افکت های صوتی از اشکال توپ های ورزشی، وسایل ورزشی، بازی کردن و … است

افکت صوتی حمل و نقل 
دربرگیرنده افکت صدای اشکال ماشین و وسایل حمل نقل زمینی، هوایی، آبی رنگ و ریلی

افکت صوتی شهر و بخشها مسکونی 
دربرگیرنده افکت صدای سروصدا شهر، صدای محیطی بخش ها مسکونی، ساختمان و …

افکت صوتی بشر و جانداران 
مشتمل بر افکت صوتی از اشکال صدای آدم در موقعیت های متفاوت، جنگ، نفس کشیدن و …

افکت صوتی طبیعت 
دربرگیرنده تمامی افکت های صوتی از صدای طبیعت، بیشه، آب، حریق، هوا و خاطر، باران و …

افکت صوتی کارتونی و فانتزی 
افکت های صوتی فانتزی، خردسالان، تم های تولید بازی و موشن گرافیک

افکت صوتی جنگی 
مشتمل بر افکت صوتی اشکال امکانات جنگی سنگین و سبک، نفری و وسایل نقلیه جنگی

منبع : https://ezdesign.ir/cat/music/sfx/



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مزایای استفاده از پنل اس ام اس رایگان

با وجود پیشرفت چشم گیر شبکه های اجتماعی هنوز هم استفاده از پیامک برای موارد مختلف اطلاع رسانی از جایگاه ویژه برخوردار است. محبوبیت اس ام اس به دلیل سادگی و سرعت و ماندگاری است. اکثر کاربران شبکه های اجتماعی به دلیل حجم بالای پیام ها و طولانی بودن متن ها از خواندن بسیاری از پیام ها صرف نظر می کنند اما اس ام اس به دلیل کوتاه و مختصر و مفید بودن پیام اکثرا خوانده شده و کاربران برای استفاده از اطلاعات آن از حذف کردن پیام ها خودداری می کنند. استفاده از پنل اس ام اس رایگان به دلیل امکان ارسال گروهی پیام ها و تاثیر گذاری بالاتر بیشتر از شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند. مزیت های فراوان پنل اس ام اس رایگان بر کسی پوشیده نیست. بطور مثال اگر ۵۰۰ پیامک تبلیغاتی در رابطه با فروش فوق العاده دارای تخفیف فروشگاهتان به مخاطبان مد نظرتان ارسال کنید و تنها ۱۰ نفر از اس ام اس شما استقبال کنند می توان گفت سودی فوق العاده برای کسب و کارتان در کوتاه ترین زمان به دست آورده اید.

چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده بکنم؟

بیایید چند دلیل را با هم بررسی کنیم تا به اهمیت خرید پنل اس ام اس پی ببرید:

    قدرت:طبق آمار های رسمی، ۹۸ در صد از پیام های تبلیغاتی دریافتی توسط مردم مشاهده می شود و کد های تخفیفی که از طریق اس ام اس ارسال می شوند ده برابر بیشتر از کد های تخفیفی که از طرق دیگر ارسال می شوند مورد استفاده قرار می گیرند.
    سرعت:با در نظر گرفتن این موضوع که ارسال و دریافت پیامک بدون واسطه بوده می توان به سرعت این راه ارتباطی پی برد.
    ارزان بودن:با توجه به بازدهی بالای پنل های اس ام اسی و قیمت پایین خرید پنل اس ام اس می توان گفت یکی از مقرون بصرفه ترین راه های ارتباطی میان کسب و کار و مشتری، ارسال پیامک است.
    تمایل افراد به دریافت پیامک:طبق آمار های گزارش شده، ۸۳ درصد از مردم تمایل دارند در ماه ۲ پیامک برای آن ها ارسال شود.

با در نظر گرفتن موارد بالا، خرید پنل اس ام اس می تواند یک مسیر ایده آل برای صاحبان کسب و کار باشد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 5 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
فروش اینترنتی کامپیوتر اداری برای تمامی شهر های ایران توسط تیم فروشگاه اینترنتی نو آور با ضمانت بازگشت و تحویل اکسپرس انجام می شود.
فروش اینترنتی کامپیوتر اداری ویژه سازمان ها و شرکت ها، یک راه حل خوب و مطمئن می باشد، چرا که هم ضمانت برگشت کالا همراه خرید شماست، هم تحویل زودهنگام و هم ضمانت اصل بودن کالا را داریم، ضمن اینکه فرآیند خرید مخصوصا برای مدیرانی که سرشان شلوغ است، زودتر انجام می شود.
نکات مهم هنگام خرید کامپیوتر و لوازم جانبی برای یک سازمان
1- اولین نکته قیمت یک کالا هست که لازم است خیلی بالا نباشد.
2- اصل بودن محصول یا داشتن گارانتی را باید دقت کرد.
3- کیفیت کامپیوتر و قطعات به گونه ای باشد که مدام نیاز به تعویض نداشته باشد، چون در یک سازمان یا شرکت، سیستم مدام روشن است و عمر مفید آن با یک سیستم خانگی تفاوت دارد.
4- داشتن پشتیبانی 24 ساعته که کار سازمان یا شرکت شما هیچ گاه با مشکل مواجه نشود.
5- در نظر داشته باشید که از این کامپیوتر چه استفاده ای می خواهید در سازمان یا شرکت خود داشته باشید.
گاهی برای انجام یک کار، یک کامپیوتر ساده هم کار راه انداز است، اما گاهی فعالیت یک سازمان یا شرکت در سطح  پیچیده تری است و لازم است سیستم باکیفیت بالا خرید شود.
اینکه از کامپیوتر فقط در امور متداول مانند Office می خواهد استفاده شود ویا در طراحی گرافیکی ، خیلی تفاوت دارد.
فروش اینترنتی کامپیوتر اداری برای تمامی شهر های ایران توسط تیم فروشگاه اینترنتی نو آور با ضمانت بازگشت و تحویل اکسپرس انجام می شود. فروش اینترنتی کامپیوتر اداری ویژه سازمان ها و شرکت ها، یک راه حل خوب و مطمئن می باشد، چرا که هم ضمانت برگشت کالا همراه خرید شماست، هم تحویل زودهنگام و هم ضمانت اصل بودن کالا را داریم، ضمن اینکه فرآیند خرید مخصوصا برای مدیرانی که سرشان شلوغ است، زودتر انجام می شود. نکات مهم هنگام خرید کامپیوتر و لوازم جانبی برای یک سازمان 1- اولین نکته قیمت یک کالا هست که لازم است خیلی بالا نباشد. 2- اصل بودن محصول یا داشتن گارانتی را باید دقت کرد. 3- کیفیت کامپیوتر و قطعات به گونه ای باشد که مدام نیاز به تعویض نداشته باشد، چون در یک سازمان یا شرکت، سیستم مدام روشن است و عمر مفید آن با یک سیستم خانگی تفاوت دارد. 4- داشتن پشتیبانی 24 ساعته که کار سازمان یا شرکت شما هیچ گاه با مشکل مواجه نشود. 5- در نظر داشته باشید که از این کامپیوتر چه استفاده ای می خواهید در سازمان یا شرکت خود داشته باشید. گاهی برای انجام یک کار، یک کامپیوتر ساده هم کار راه انداز است، اما گاهی فعالیت یک سازمان یا شرکت در سطح پیچیده تری است و لازم است سیستم باکیفیت بالا خرید شود. اینکه از کامپیوتر فقط در امور متداول مانند Office می خواهد استفاده شود ویا در طراحی گرافیکی ، خیلی تفاوت دارد. 6- از فروشگاه اینترنتی نوآور کمک بگیرید! منبع : https://noavar.shop/


:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 4 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آشنایی با مکانیزم کاناپه مبل  تخت خواب شو

هنگامی که فضا و متراژ ارزش بالایی دارد ، یک مبل یا کاناپه تخت خواب شو، راه حلی ایده آل برای اطمینان از این است که از هر وجب از فضا حداکثر استفاده شده است. در آپارتمان های نقلی، وقتی فضای کمی در اختیار دارید اما به فضایی برای خوابیدن نیاز دارید،مبل یا کاناپه تخت خواب شو،بهترین گزینه است.

برای  انتخاب مبل تخت خواب شوی مورد علاقه خود،مدل های متنوعی وجود دارد،از طرح های چرمی مدرن گرفته تا مبل هایی با طرح های کلاسیک ،کاناپه هایی تخت خواب شو با مکانیزم مکانیکی تا مکانیزم های اتوماتیک و هوشمند.آن قدر طرح های متنوعی از مبل های تخت خواب شو در بازار وجود دارد که همه سلیقه ها رو متقاعد خواهد کرد و اصلا نیازی به کوتاه آمدن از سلایق و خواسته ها نیست.

با توجه به زندگی مدرن وفضای کوچک و کم متراژ،هیچ چیزی بهتر از صرفه جویی در مساحت و استفاده از کاناپه های تخت خواب شو نیست. مبل های تخت خواب شو یک نفره بسیار محبوب هستند.بنابراین می تواند تغییر دکوراسیون داده وبا خرید یک مبل تخت خواب شو،از شر یکی از کاناه های خود راحت شوید.

 

کاناپه مبل تخت خواب شو

آیا تا به حال یک شب را روی کاناپه مبل تخت خواب شوی ارزان قمیمت گذرانده اید ؟ مطمینا از زندگی سیر خواهید شد!مبل ها وقتی به خوبی ساخته می شوند باید چیزی باشند که سال ها بتوانید از آن لذت ببرید و حداقل برای مدت 15 سال بتوانید از آن استفاده نمایید.

با داشتن کاناپه مبل تخت خواب شوی ارزان قیمت، تشک آن بعد از چند سال شروع به شل شدن می کند. مکانیسمی که مبل را به تخت خواب تبدیل می کند نیز ضعیف می شود و شروع به خراب شدن می کند و باعث می شود استفاده از تخت خواب با مشکل روبرو شود. آنچه روزگاری یک خرید عالی و به صرفه به نظر می رسید،ظرف 2 سال از بین رفته و حالا ناچاربه صرف هزینه ای دوباره می شوید.

در این مطلب در مورد 3 نوع مکانیزم کاناپه مبل تخت خواب شو را مورد بررسی قرار می دهیم:

یک کاناپه مبل تخت خواب شو ،باید برای شما یا مهمانان ، برای نشستن ، کار کردن یا لم دادن راحت باشد. همچنین گاهی تخت مهمان است. اگر در یک محل اقامت کوچک و کم متراژ زندگی می کنید ،اهمیت آن بیشتر می شود، چرا که برای خواب و استراحت شبانه از آن استفاده می کنید. به همین دلیل است که ما کاناپه مبل تخت خواب شو های  خود را طوری طراحی کرده ایم که بتوانند سال های سال دوام بیاورند.

در هر صورت ، کاناپه مبل تخت خواب شو خریداری شده،برای اثبات کیفیت خود نیاز به زمان دارد. اگر می خواهید یک کاناپه مبل تخت خواب شو با کیفیت پیدا کنید ، مهمترین موارد و جزییات آن عبارتند از: مکانیزم باز کردن ، جزییات ساختاری تشک ، ساختارکاناپه ، مواد مصرفی در کوسن و تشک ،پارچه ای که برای ساخت آن استفاده شده است و همچنین مهارت و تکنیک طراحی و ساخت محصول.

کاناپه مبل تخت خواب شو ما دارای سازوکارهایی محکم هستند که فرسوده ، پاره یا شکسته نخواهند شد. علاوه بر این ، تشک های ما ضخیم و باکیفیت هستند و با دقت بیشتری  از بسیاری از برند های دیگر ساخته شده اند. که یک خواب راحت در شب را برای شما فراهم می کند.

کارخانه ما از 40 سال پیش به عنوان یک تولید کننده تشک،فعالیت خود را آغاز کرد و سپس حدود 20 سال پیش به ساخت  اثاثه یا لوازم داخلی مشغول شد. به همین دلیل ما اطمینان داریم که روی همه کاناپه مبل تخت خواب شو های خود یک تشک عالی و بی نقص در بازار داریم.

 منبع : https://b2n.ir/kanapetakhtsho



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اگر صفحه نمایش گوشی شما بشکند و یا ترک بخورد چگونه باید آن را تعویض کنید؟ اگر باتری گوشی شما دچار مشکل شده باشد چه روش‌هایی برای تعویض آن وجود دارد؟

برای اینکه بهتر بتوانید در مورد مشکلات موبایل خود اطلاعات بدست آورید، دو سایت ifixit.com و emdadmobile.net را برای حل تمام مشکلات مربوط به گوشی‌های هوشمند معرفی می‌کنیم.

تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند معمولا از ساختارهای مشابهی در محصولات خود استفاده می‌کنند. این ساختار شامل شاسی اصلی گوشی که تمامی قطعات روی آن سوار می‌شوند، مادربرد، باتری و پنل صفحه نمایش می‌شود. تمامی اجزای ریز گوشی نظیر سوکت‌ها، کابل‌های اتصال، کابل‌های آنتن، ماژول دوربین، خشاب سیم‌کارت و هر آن‌ چیزی که به فکر شما برسد روی مادربرد مونتاژ می‌شوند.

اما نحوه دسترسی به این بخش از گوشی و تعویض اجزای مختلف در هر دستگاهی می‌تواند متفاوت باشد. در واقع بدین منظور شما به تجهیزات مختلفی نیاز داشته و روند کاری نیز برای هر گوشی هوشمند با دیگری تفاوت‌هایی دارد که اگر اصول باز کردن گوشی یا اصطلاحا دی‌اسمبل دستگاه را ندانید احتمالا به دردسر خواهید افتاد.

وب‌سایت iFixit یکی از نمونه‌های موفق در دنیاست که به‌صورت تخصصی روزانه مطالب آموزشی پیرامون باز کردن انواع دستگاه‌های دیجیتال، به‌خصوص گوشی‌های هوشمند اندروید، آیفون و یا ویندوزفون را منتشر می‌کند. این پایگاه اینترنتی به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید گوشی‌های هوشمند پیشرفته و فوق‌العاده‌ای مانند گلکسی نوت ۹ و یا آیفون ایکس‌اس مکس را به‌صورت کامل باز کرده و هر جزیی از آن را که بخواهید تعویض کنید.

این وب‌سایت بدون شک موفق‌ترین نمونه خارجی در این زمینه است که تنها چند روز پس از عرضه گوشی‌های هوشمند جدید، آنها را در لابراتوار اختصاصی خود کالبدشکافی می‌کند. در کالبدشکافی، تمامی اجزای گوشی از جمله صفحه نمایش، کابل‌های اتصال، حسگرهای اثرانگشت، باتری، مادربرد و جزیی‌ترین قطعات به‌کار رفته در آنها تشریح می‌شوند. iFixit حتی برای راحتی کاربران، ویدیوهایی را نیز به‌صورت مرتب منتشر می‌کند تا افراد علاقه‌مند که کنجکاوی زیادی دارند بتوانند نسبت به گوشی‌های هوشمند اطلاعات بیشتری بدست آورند.

وب‌سایت مذکور علاوه بر مقالات آموزشی پیرامون نحوه باز کردن گوشی‌های هوشمند و تعویض قطعاتی نظیر صفحه نمایش و باتری، یک فروشگاه ابزار تعمیر موبایل و قطعات را نیز به‌صورت تخصصی در دسترس کاربران قرار داده است تا با خرید تجهیزات مورد نیاز و دیدن آموزش‌های مرتبط با دستگاه خود، در صورت نیاز قطعه یا قطعات معیوب را با کمی دقت و حوصله تعویض کنند.

اما ifixit.com یک نمونه ایرانی هم دارد که به زبان فارسی و با رویکردی مشابه برای کاربران علاقه‌مند به حوزه قطعات موبایل و ابزار تعمیرات، فعالیت می‌کند. وب‌سایت امداد موبایل  روزانه مقالات آموزشی مختلفی را در خصوص باز کردن و تعمیر انواع گوشی‌های هوشمند در پلتفرم‌های مختلف از جمله Android، iOS و Windows Phone منتشر می‌کند.

امداد موبایل یک فروشگاه ابزار و قطعات کامل و تخصصی را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا با تهیه موارد مورد نیاز خود، دست به کار شده و گوشی هوشمند معیوب خود را تعمیر کنند. به دلایل مشکلات مربوط به سفارش کالا از سایت‌های خارجی، کاربران می‌توانند به راحتی به جای خرید از بخش ابزار تعمیرات ifixit، به بخش ابزار و لوازم تعمیرات موبایل در فروشگاه امداد موبایل مراجعه کنند. کاربران فارسی زبان با مراجعه به بخش مورد نظر می‌توانند به طیف گسترده‌ای از محصولات کاربردی و با کیفیت دسترسی داشته باشند تا حتی اولین تجربه تعمیر یک گوشی موبایل برایشان به شیرینی تمام شود.

اگر یک تعمیرکار حرفه‌ای و با تجربه هستید می‌توانید به سراغ مجموعه ابزارها و یا ابزارهایی بسیار با کیفیت و البته گران‌تر بروید. اما در صورتی که یک کاربر عادی هستید و صرفا قصد دارید گوشی موبایل خودتان را تعمیر کنید و این تعمیر شامل کارهای نسبتا آسانی نظیر تعویض صفحه نمایش و یا باتری گوشی می‌شود ابزارهایی با کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه‌تری برای شما در نظر گرفته شده تا بدون دردسر و البته صرف هزینه زیاد، موبایل خودتان را تعمیر کنید.

علاوه بر این در وب‌سایت امداد موبایل یک فروشگاه قطعات یدکی موبایل نیز در دسترس کاربران قرار دارد تا به‌راحتی و با اطمینان خاطر قطعات پرکاربردی مانند باتری، مجموعه صفحه نمایش شامل تاچ و ال‌سی‌دی، انواع سوکت‌ها، قاب و درب پشتی، انواع فلت و بلندگوهای مختلف را خریداری نموده و با توجه به مقالات آموزشی آنها را تعویض کنند.

برای خرید قطعات یدکی موبایل به سایت ابزارک موبایل مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

کارت پی وی سی نوعی کارت پلاستیکی فشرده است که از ماده ای با دوام به نام پلی وینیل کلراید با نام اختصاری PVC ساخته شده است.

چاپ کارت pvc

این ماده، پلاستیکی با موارد استفاده نامحدود است و می توان آن را به عنوان یکی از ارزشمندترین محصولات صنعت پتروشیمی معرفی نمود. به دلیل خواص و ویژگی هایی که این ماده ارزشمند دارد از آن برای تولید کارت پی وی سی استفاده می شود.

از ویژگی های بارز این کارت ها می توان به مقاومت در برابر خم شدن، شکستن، ساییدگی، ضد آب بودن و همچنین آسیب ناپذیری در برابر حرارت و فشار اشاره نمود. دیگر ویژگی هایی که موجب شده از این نوع کارت به جای کارت های مقوایی استفاده شود پایداری، انعطاف و تطبیق پذیری آن هاست.

چاپ کارت pvc در انواع مختلف و برای کاربردهای متنوعی قابل انجام می شود. این کارت ها در عین کیفیت و ماندگاری بالایی که دارند بسیار مقرون به صرفه هستند و می توان آن ها را کارتی برای تمامی نیازها معرفی نمود.

مزایای کارت pvc:

  • قابلیت انعطاف‏ پذیری بالا
  • دوام و ماندگاری بالا
  • امکان چاپ پی وی سی سیاه و سفید و رنگی
  • مقاوم در برابر سایش و شکستن
  • کیفیت چاپ بالا و نمایش رنگ ها به بهترین شکل ممکن
  • تنوع در طراحی و گرافیک
  • ضد فرسایش و مقاوم در مقابل تغییرات آب و هوایی
  • قابلیت چاپ به صورت تک رو و دورو
  • داشتن خاصیت ضد آب و ضد رطوبت بودن
  • قابلیت بازیافت 100%
  • قابلیت هوشمند سازی

 

انوع کارت pvc:

کارت های PVC در اشکال مختلفی وجود دارند به طوری که شما می توانید بر اساس ویژگی هایی که دارند و همچنین مطابق با نیازتان از آن ها استفاده نمایید که در این مقاله آشنایی با انواع کارت PVC به شکل کامل با آنها اشنا میشوید.. کارت های پی وی سی دارای مقاومت و طول عمر بالایی هستند و در کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. با یک انتخاب هوشمندانه انواع مختلف کارت های پی وی سی را برای هر کسب و کار و یا سازمانی استفاده کرد. به صورت کلی کارت های pvc در دو نوع ساده و هوشمند تولید می شوند که هم از لحاظ ظاهری و هم قابلیت هایی که دارند با یکدیگر تفاوت دارند. هر یک از این نوع کارت ها نیز در انواع مختلفی وجود دارند و ویژگی ها و کارایی منحصر به خود را دارند که باعث می شود هر کدام برای چاپ نوع خاصی از کارت ها به کار گرفته شوند.

  • کارت PVC ساده

 

  1. کارت PVC خام

کارت خام pvc با ضخامت های 300 میکرون، 500 میکرون، 760 میکرون و در رنگ های متنوعی نظیر کارت pvc سفید، کارت pvc مشکی، کارت pvc طلایی، کارت pvc نقره ای، کارت pvc آبی، کارت pvc قرمز، کارت pvc سبز و … تولید می شود. می توان از این کارت ها بر اساس نیاز و متناسب با سلیقه شخصی از هر رنگ و ضخامتی استفاده نمود.

 

  1. کارت PVC متالیک

کارت pvc متالیک نیز از انواع کارت های ساده محسوب می شود که ظاهر درخشان و براقی دارد و در رنگ های طلایی و نقره ای با ضخامت های 300، 500 و 760 میکرون ساخته می شود. استفاده از این نوع کارت، زیبایی و جلوه خاصی به کارت ها می دهد.

 

  1. کارت PVC شیشه ای

کارت PVC شیشه‌ ای نیز در دسته کارت های پی وی سی ساده قرار می گیرد و ظاهر آن به صورت طلقی یا پلاستیکی است. کارت های شیشه ای از جنس پی وی سی با ضخامت 500 یا 760 میکرون ساخته می شوند و سطحی نیمه شفاف و شیشه ای دارند. این نوع معمولا برای چاپ کارت ویزیت استفاده می شود و شکل و استایل شیک و منحصر به فرد آن افراد زیادی را به خود جذب می کند.

 

  • کارت pvc هوشمند

 

  1. کارت مایفر

کارت مایفر در دسته کارت های هوشمند غیر تماسی قرار می گیرد که حاوی یک تراشه هوشمند با قابلیت ذخیره سازی داده ها و یک آنتن مستطیل شکل است که دور تا دور کارت کشیده شده است. جهت خواندن اطلاعات ذخیره شده روی کارت های مایفر باید از دستگاه کارتخوان مایفر استفاده نمود. برای این منظور کافیست کارت هوشمند را در فاصله مشخصی از ریدر قرار داد تا از طریق امواج رادیویی انتقال اطلاعات انجام گیرد.

 

  1. کارت RO

کارت R/O نیز جزو کارت های هوشمند غیرتماسی به شمار می رود که دارای یک تراشه هوشمند و یک آنتن دایره ای شکل است. علاوه بر تفاوتی که در ظاهر آنتن این نوع کارت با کارت مایفر وجود دارد، اطلاعات ذخیره شده روی حافظه آن نیز به صورت فقط خواندنی است، یعنی فقط یکبار می توان اطلاعات را داخل حافظه آن ذخیره نمود. جهت خواندن اطلاعات ذخیره شده روی این کارت ها از ریدر RO استفاده می شود که با قرار گرفتن کارت در فاصله مشخصی از دستگاه این کار انجام می گیرد.

 

  1. کارت مغناطیسی

کارت مغناطیسی یا مگنت یکی دیگر از انواع کارت های هوشمند است که در دسته کارت های غیر تماسی قرار می گیرد. روی این کارت ها یک نوار مغناطیسی با قابلیت ذخیره سازی داده ها تعبیه شده است که برای خواندن آن ها باید از ریدر مگنت استفاده نمود. برای این منظور می بایست کارت مگنت را از قسمتی که نوار مغناطیسی روی آن قرار گرفته است درون دستگاه ریدر کشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 7 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

طراحی لوگو چیست ؟

طراحی لوگو چیست؟ به نظر می رسد اساسی ترین سوالات مردم باشد.

همه می دانند طراحی لوگو چیست. ما هر روز آرم می بینیم. آنها ما را احاطه کرده اند.

شرط می بندم اگر همین حالا به اطراف خود نگاه می کردید ، حداقل 5 آرم می دیدید. می توانم طرح های آرم را مشاهده کنم. HMRC ، EDF ، Homepride ، Disney و Apple. و این فقط با بلند کردن سرم از کامپیوتر است.

طراحی لوگو ما را احاطه کرده است. همه آرم دارند.

اما ، در واقع طراحی یا سفارش لوگو و آرم چیست؟ و لوگو چه کاری انجام می دهد؟

بیا یک نگاهی بیندازیم…
نام تجاری شما در برابر هویت نام تجاری شما در مقابل طرح آرم شما

اولین چیزی که باید پاک کنیم تفاوت بین مارک تجاری شما ، هویت برند شما و طراحی لوگو شماست.

گول نخورید ، آنها همان نیستند! با این حال ، لازم است که به هر یک از آنها بسیار توجه کنید.
نام تجاری شما

مارک شما تصور شرکت شما به عنوان یک کل است. این ماموریت ، چشم انداز ، داستان و استراتژی برند شما است که همه در هم پیچیده شده اند.

اگر در تلاش هستید تا ذهن خود را در مورد نام تجاری خود جلب کنید و نحوه شکل گیری نام تجاری خود را شروع کنید ، نگاهی به The Ultimate Branding Guide. پر از راهنمایی و مشاوره برای مارک تجاری شما است.
هویت برند شما

هویت نام تجاری شما نمایش بصری برند کلی شماست. این چگونه مارک تجاری شما بصری ارتباط برقرار می کند.

و مطمئناً ، طراحی آرم شما بخشی از هویت برند شما است ، اما موارد دیگری نیز در این زمینه وجود دارد. این زبان است که شما استفاده می کنید ، انتخاب های تایپوگرافی که انجام می دهید ، سبک عکاسی در ارتباط با نام تجاری شما و موارد دیگر.

هنگامی که برای کمک به طراحی و توسعه نام تجاری شما با یک آژانس طراحی همکاری می کنید ، آنها باید هویت نام تجاری شما را در سندی قرار دهند که اغلب به آن راهنمای هویت برند می گویند.

سپس می توان هنگام کار با دیگران از آن برای کمک به برقراری ارتباط بصری برند شما استفاده کرد.

طرح آرم شما

طرح آرم شما با استفاده از علامت آرم ، راه حل تایپوگرافی یا ترکیبی از هر دو ، در ساده ترین شکل تجارت شما را مشخص می کند.

این تمام چیزهایی است که در آن وجود دارد. طراحی لوگوی شما ساده ترین نمایش بصری از تجارت شما است.

از Nike’s tick گرفته تا McDonald’s Golden Arches ، بهترین آرم ها تا حد ممکن ساده هستند.

به نقل از خلاق ، آنتوان دو سنت اگزوپری:

یک طراح می داند که نه وقتی چیزی برای افزودن باقی نمانده است ، بلکه وقتی چیزی برای بردن باقی نمانده است ، به کمال رسیده است.

وقتی به طراحی لوگوی خود نگاه می کنید ، این نکته را در ذهن داشته باشید.


طراحی لوگو چه کاری انجام می دهد؟

طراحی لوگوی شما چندین شغل دارد. بیایید با جزئیات بیشتری به هر یک از آنها نگاهی بیندازیم.
طراحی لوگو شما باعث ایجاد اعتماد و شناخت برند می شود

ایجاد اعتماد و شناخت با مخاطبان و مشتریان می تواند سهم عمده ای در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد.

وقتی آرم خود را روی چیزی قرار می دهید ، رسماً "مهر تأیید" را به آن می دهید. و دقیقاً مانند منتقدان سینما ، منتقدان غذا ، و سایر منتقدان ، این معنی دارد.

با داشتن طراحی لوگو روی چیزی ، تضمین می کنید که مارک شما به قولی که داده است عمل می کند و مشتریان می توانند به آن اعتماد کنند.

مردم آرم ها را تشخیص می دهند. و این یکی از مهمترین کارهایی است که طراحی آرم شما باید برای شما انجام دهد. ایجاد شناخت و اعتماد.

به آرم نایک فکر کنید. همه جا ظاهر می شود و شما هر وقت می دانید چیست.

لوگوی شما نیز باید همین کار را برای مشتریان شما انجام دهد.
طراحی لوگوی شما باعث می شود در رقابت متفاوت باشید

به دور از نامگذاری موارد مختلف برای شرکت ، طراحی لوگو به شما کمک می کند تا از رقبا متفاوت شوید.

به مک دونالد و برگر کینگ فکر کنید. دو زنجیره برگر شناخته شده و شناخته شده.

در حالی که Burger King از برگرهای بهتری برخوردار است (درست است ، شما من را شنیدید!) ، بدون شک McDonald’s دارای آرم موفق تری است.

شرط می بندم شما همین الان می توانید به لوگوی مک دونالد در ذهن خود فکر کنید. با این وجود آرم Burger King می تواند کمی مبهم باشد.

برای مرجع ، در اینجا آنها عبارتند از:

قوس های طلایی هر بار برنده می شوند. شما می دانید که آنها چیستند. این آرم باعث می شود تراشه های مک دونالد (سیب زمینی سرخ کرده) بو بگیرم و باعث می شود که بخواهم به ماشینم بپرم و برای تهیه یکی از آنها بیرون بروم.

و این به این دلیل است که ...
طراحی لوگو شما بصری ترین برند شما را نشان می دهد

آرم McDonald’s برنده می شود ، زیرا از نظر بصری مارک تجاری را در ابتدایی ترین شکل ممکن نشان می دهد.

Golden Arches یک حرف M تشکیل می دهد ، اولین حرف در مک دونالد. با این حال ، واقعیت طلایی بودن "طاقها" شما را به یاد سیب زمینی سرخ کرده می اندازد. سپس بو ، سپس میل. کل آرم افکار برند را به ذهن متبادر می کند.

آنها برای نشان دادن نام تجاری خود از آرم خود استفاده کرده اند.

و به همین دلیل ، آنها یکی از موفق ترین آرم ها را در همه زمان ها دارند.

برای یادآوری ، من بزرگترین طرفدار مک دونالد نیستم ، اما شما نمی توانید با قدرت نام تجاری ، هویت نام تجاری و طراحی آرم آنها بحث کنید.

منبع : https://www.taktizer.ir/order-logo-design/



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

وب اپلیکیشن چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم، وب اپلیکیشن‌ها برنامه‌ها و یا نرم‌افزارهایی هستند که با استفاده از مرورگرها می‌توانند عملکردهای مختلف و مناسبی داشته باشند. وب اپلیکیشن‌ها در سراسر اینترنت به وفور یافت می‌شوند و اگر بخواهیم مثالی ساده از وب اپلیکیشن‌ها داشته باشیم، می‌توانیم به فرم‌های مختلف وب‌سایت‌ها از جمله فرم‌های تماس با ما اشاره کنیم که عملکرد خاصی را هم برای مشتری و هم برای صاحب کسب و کار انجام می‌دهند.

وب اپلیکیشن‌ها و سرور

وب اپلیکیشن‌ها معمولا نرم‌افزارهای سمت سرور هستند. اگر با نرم‌افزارهای سمت سرور آشنایی ندارید‌، نرم‌افزارهای سمت سرور معمولا کارهای مختلف مربوط به سرور را بر عهده دارند برای مثال‌، دریافت و ذخیره اطلاعات در دیتابیس‌های مختلف می‌تواند یک نرم‌افزار سمت سرور محسوب شود. عملیات‌های مختلفی که سمت سرور انجام می شوند‌، معمولا از دید کاربران پنهان هستند و تنها نتیجه این عملیات‌ها به کاربران نمایش داده می‌شود. برای مقاله آموزش ساخت اپلیکیشن اینجا را مشاهده کنید.

وب اپلیکیشن‌ها در واقع کار انتقال اطلاعات بین مشتری و کارفرما و یا صاحب کسب و کار را آسان می‌کنند و در واقع اینترنت یک راه بسیار مناسب برای این هدف است. با استفاده از وب اپلیکیشن‌ها این امکان برای کاربران به وجود آمده است که بتوانند به راحتی خرید‌های خود را انجام دهند. اگر به دنبال ایجاد و توسعه وب اپلیکیشن برای کسب و کار خود هستید می‌توانید از متخصصان سپنته کمک بگیرید.

وب اپلیکیشن‌ها می‌توانند برای دلایل و اهداف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. برای مثال زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف باعث شدند که بتوان از وب اپلیکیشن‌ها به راحتی استفاده کرد و همچنین اپلیکیشن‌های مختلف زیادی برای مشتریان و کاربران ایجاد کرد.

مزایای توسعه وب اپلیکیشن‌ها

وب اپلیکیشن

وب اپلیکیشن‌ها می‌توانند متناسب با کاربردی که ارائه می‌کنند‌، مزایای مختلفی داشته باشند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • وب اپلیکیشن‌ها نیازی به نصب شدن بر روی هارد درایو ندارند ، بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده و بدون داشتن محدودیت، وب اپلیکیشن داشته باشید.
  • وب اپلیکیشن‌ها نیاز کمتری به تعمیر و نگهداری دارند.
  • وب اپلیکیشن‌ها هم برای کاربران و هم برای صاحبان وب سایت‌ها باعث کاهش هزینه‌ها می‌شوند.
  • وب اپلیکیشن‌ها همیشه بدون نیاز به ایجاد تغییرات خاصی در آن‌ها به صورت به روز باقی می‌مانند.
  • همه کاربران می‌توانند از یک ورژن خاص از برنامه استفاده کنند که این موضوع می‌تواند مشکلات مربوط به ناسازگاری‌های مختلف را از بین ببرد.
  • با استفاده از مرورگرها می‌توان به راحتی به وب اپلیکیشن‌ها دسترسی داشت.


:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اگر به کیش و مناطق آزاد دیگری مانند قشم سفر کرده باشید شاید نخستین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می کند، خودروهای آخرین مدل خارجی است که با قیمتی بسیار ارزان تر از سرزمین اصلی در سطح جزیره رفت و آمد می کنند.

در حقیقت در این جزیره ها اصلا خودرو داخلی نمی بینید اما شاید شما هم دلتان بخواهد برای مدتی اندک هم که شده سوار یکی از این ماشین های آخرین مدل شوید. لازم نیست حتما چند 10 میلیون پول داشته باشید تا بتوانید آنها را بخرید. می توانید برای مدت کوتاهی یکی از این ماشین های خارجی را اجاره کنید و حض لازم را ببرید.


مدارک لازم جهت کرایه اتومبیل یا اجاره خودرو در کیش:

1- اصل گواهینامه معتبر.

2- کارت شناسایی معتبر.

3- به امانت گذاشتن یک فقره چک به ارزش خودرو یا وجه نقد به عنوان ضمانت در اختیار شرکت کرایه دهنده اتومبیل.

پس از ارایه مدارک، قراردادی بین شرکت کرایه اتومبیل بدون راننده (که باید مجاز و جزو مجمع رنتکاران کیش باشد) و کرایه گیرنده اتومبیل تنظیم خواهد شد. مبلغ اجاره خودرو در کیش هم از 60 هزار تومان شروع و به 600 هزار تومان به ازای 24 ساعت می رسد. این تفاوت قیمت بستگی به کارخانه خودروساز و همین طور مدل خودرو دارد.


هزینه بنزین هم به عهده اجاره کننده است و چنانچه دارای کارت سوخت باشید می توانید از آن در جزیره کیش نیز استفاده کنید. همچنین می توانید سوخت خودرو را از دو پمپ بنزین مستقر در منطقه گلدیس و منطقه فارور تامین کنید.

مبلغ 200 هزار تومان هم بابت جرایم احتمالی راهنمایی و رانندگی به مدت حداقل سه روز و حداکثر یک هفته نزد اجاره دهنده خودرو باقی خواهد ماند و پس از مشخص شدن وضعیت خلافی خودرو به شما عودت داده خواهد شد.

البته باید به یاد داشته باشید این قیمت ها جهت برآورد شما از هزینه های سفر است. ممکن است قیمت ها در بعضی از زمان ها متفاوت (بالاتر یا پایین تر) باشد.


اما برای رانندگی در کیش باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

1- بستن کمربند ایمنی الزامی است.

2- بوق زدن در کلیه معابر ممنوع است.

3- آلودگی صوتی به هر نحو در جزیره کیش ممنوع است.

4- ریختن زباله از داخل خودرو در جزیره کیش ممنوع است.

5- جریمه ها در جزیره کیش دوبرابر سرزمین اصلی است.

6- حداکثر سرعت در جزیره کیش در معابر اصلی برابر تابلوهای نصب شده در نوار سیاحتی 50 کیلومتر است.

7- در خیابان های کیش دوربین های کنترل سرعت نصب شده و بازرسان و عوامل نامحسوس سرعت خودروها را تحت نظر دارند.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

سوال مهم این است که بهترین دوره آموزش بورسکجاست؟

طبیعتا  مرکز یا نهادی را می بایست جهت آموزش بورس انتخاب نمایید که تجربه و سابقه خوبی در این زمینه داشته باشد. و بهترین اساتید آموزش بورس را در هیئت علمی خود داشته باشد.

موسسات آموزشی مختلفی در زمینه آموزش بورس وجود دارند .چنانچه در اینترنت و فضای مجازی کلاس و دوره آموزش بورس را جستجو نمایید گزینه های مختلفی پیش  روی شما خواهد بود که یکی از آنها دوره جامع بزرگان بورس  در مجموعه کانون بورس است.

در دوره جامع بزرگان بورس صفر تا صد سرمایه گذاری  در بورس ، فرابورس ،بورس کالا توسط بهترین و قوی ترین اساتید بورس ایران آموزش داده می شود به گونه ای که بعد از گذراندن این دوره برای موفقیت در بورس به هیچ کلاس یا دوره آموزشی دیگری احتیاج نخواهید داشت . و می توانید همچون بزرگان بورس سهام های ارزنده و سود ده را شناسایی کرده و روی آنها سرمایه گذاری های پر بازده و موفقی را داشته باشید .

همچنین در دوره بزرگان بورس صفر تا صد سرمایه گذاری در مسکن ،تحلیل و پیش بینی دلار ،طلا و تورم را بطور کامل می آموزید.

افراد به سه روش می توانند در دوره های بزرگان بورس شرکت نمایند:

  • روش اول: شرکت در دوره بصورت حضوری در شهر تهران ،سید خندان
  • روش دوم: شرکت در دوره بصورت آنلاین در سایت کانون بورس(دوره آنلاین پخش زنده و همزمان دوره حضوری می باشد ،با فیلم برداری دو دوربین فول اچ دی و صدا برداری حرفه ای طوری که بیننده حس می کند انگار در کلاس نشسته است)
  • روش سوم: تهیه پکیج دی وی دی های دوره(دوره های حضوری قبلی با دو دوربین فول اچ دی و صدا برداری حرفه ای فیلم برداری شده است)

بنا به اظهارت مشاوران مجموعه کانون بورس تا به حال 107 دوره جامع بزرگان بورس در کانون بورس برگزار شده و بیش از دوازده هزار دانشجو در آن شرکت کرده و آموزش های تخصصی سرمایه گذاری در بورس را گذرانده اند.

با توجه به بررسی های به عمل آمده ، کانون بورس مرکز تخصصی آموزش بورس می باشد که در آن تنها کلاس و دوره های آموزش بورس برگزار می شود.نقطه قوت این مرکز اساتید قوی با تحصیلات مرتبط بورسی و رزومه و تجربه موثر در این زمینه می باشد که مهندس مهدیار حاجی علی یکی از آنها  می باشد.

با توجه به اطلاعاتی که از مشاوران کانون بورس گرفته ایم دوره جامع بزرگان بورس شامل یازده زیر دوره می باشد که در آن  صفر تا صد بورس و بازارهای مالی آموزش داده می شود به نحوی که جهت یادگیری و آموزش بورس درگیر دوره های متعدد آموزشی نخواهید شد.



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

شرح وظایف مدیر تالار پذیرایی

یکی از مهم‌ترین پست‌های یک مدیر تالار پذیرایی، مدیریت درست و صحیح تالار عروسی است. هرچقدر در این پست بهتر عمل کند باعث رشد تالار شده و بهتر عمل خواهد کرد. وب‌سایت تالار وب در این مقاله قصد دارد تا شرح وظایف مدیر تالار پذیرایی را برای شما توضیح بدهد. در ادامه همراه ما باشید.

یک مدیر خوب با استفاده از ابتکار و حسن سلیقه خود، خدمات شایان توجهی به میهمانان در تالار عروسی عرضه کند و حس رضایت زوج‌ها و میهمانان را جذب نماید. اگر مدیر تالار پذیرایی با بی‌قیدی و بی‌نظمی و عدم آشنایی کامل با وظایف یک مدیر عمل کند می‌تواند شهرت و تمام زحمات چندین ساله تالار را از بین ببرد.

 

قوانین تالار عروسی

در تالار پذیرایی افراد مختلفی را ممکن است یک مدیر ملاقات کند و تمام زوج‌های جوانی که به تالار پذیرایی مراجعه می‌کنند تنها یک‌چیز برایشان بسیار مهم است این است که حس رضایت و احترام را در تالار دریافت نمایند. یک مدیر خوب باید درباره نحوه درست اداره کردن تالار مطالعه نماید و اطلاعات به دست بیاورد تا بتواند به رشد تالار خود کمک نماید.

زیر نظر گرفتن امور نظافت سالن‌های تالار عروسی، سرویس بهداشتی و آشپزخانه بسیار مهم است و همچنین ظروف سرویس و کلیه وسایل پذیرایی، کار گارسون‌ها و آموزش آن‌ها به‌نحوی‌که بتواند وظایف خود را به‌درستی انجام بدهند اهمیت دارد.

مدیریت مراسم عروسی

 

مدیر تالار عروسی باید به گل‌آرایی، شمع آرایی میزها و سالن‌های تالار پذیرایی دقت بسیار زیادی داشته باشد و با نظارت کامل به تمام‌کارهای تیم تشریفات وظیفه خود را به‌عنوان یک مدیر خوب ایفا نماید.

برای سرو شام برای میهمانان ممکن است در آخر عروسی بعضی از اشیا کوچک مانند کادر، چنگال و یا قاشق گم شوند و یا به زیر میزها و صندلی‌ها بیفتد. به پرسنل تالار باید تذکر بدهید تا در حین تمیز کردن سالن‌ها به‌صورت اشتباهی این اشیا را درون سطل زبانه نیندازند.

وظایف سرپرست تالار

رعایت نکات یادآوری شده باعث می‌شود تا یک مدیر عالی با انجام تمام وظایف خود بدون بروز هیچ‌گونه مشکل و اشتباهی رفاه و آسایش میهمانان خود را در تالار فراهم نماید.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

با افزایش مخاطبان اینستاگرام، این شبکه اجتماعی به عنوان منبع درآمدی برای برخی از کاربران این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود چراکه هر کسی با هر شرایطی می‌تواند کسب درآمد داشته باشد.

 امروزه با توجه به استقبال فراوان از اینستاگرام، این شبکه اجتماعی را به یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان و حتی ایران بدل نموده است. با افزایش مخاطبان اینستاگرام، این شبکه اجتماعی به عنوان منبع درآمدی برای برخی از کاربران این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود چراکه هر کسی با هر شرایطی می‌تواند کسب درآمد داشته باشد.

از آنجایی که خیلی از کاربران موبایل، بیشتر زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند و ترجیح می‌دهند تا نیاز خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی برطرف کنند، به همین جهت، مطلوب است تا برای کسب درآمد از اینستاگرام، با ایده‌های کسب درآمد و آموزش اینستاگرام آشنا شوید. به همین منظور، در این مقاله سعی داریم تا شما را با مقوله آشنا نماییم.

با ما همراه باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام به ۳ روش عمده نظیر:

۱ فروش مستقیم کالا و خدمات ۲٫ فروش غیر مستقیم کالا و خدمات و ۳٫ برند سازی صورت می‌گیرد که در اینجا هر کدام از این روش‌ها را به صورت مختصر بیان می‌نماییم.

فروش مستقیم کالا و خدمات:

یکی از روش‌های رایج در کسب درآمد از اینستاگرام، فروش مستقیم کالا و خدمات است؛ که این کالا و خدمات، ممکن است از خودشان باشد و یا حتی با واسطه به فروش برسد. حتی این کالا‌ها نیز می‌تواند به صورت فیزیکی و نیز به صورت دانلودی باشد. مثلا فروش کیک خانگی توسط خانمی خانه‌دار و یا فروش دوره آموزشی طراحی به صورت دانلودی در شبکه اجتماعی اینستاگرام امکان پذیر است.

فروش غیر مستقیم کالا و خدمات:

در این روش، به طور غیر مستقیم محصول و یا خدمت خاصی تبلیغ می‌شود. افراد معروف که که محبوبیت بالایی نزد دنبال کنندگان خود دارند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می‌کنند. به عنوان نمونه، افراد معروف و یا همان اینفلوئنسر‌ها در ایسنتاگرام، در محتوای سرگرم کننده خود که بازدید کننده بالایی دارد، برند خاصی را معرفی می‌کنند که در کنار دیده شدن محتوای خود، نام این برند نیز دیده می‌شود. به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ و یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز می‌گویند.

برندسازی:

یکی دیگر از روش‌ها، برندسازی است. در این روش معمولا کسب و کارها، مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان می‌کنند و سعی می‌کنند روی آن‌ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا با اینکار، مخاطبان خود را به محصولات و خدمات خود علاقه‌مند کنند.

برخی از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام

برای داشتن درآمد از اینستاگرام، ایده‌های متنوعی وجود دارد. در اینجا به معرفی برخی از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام می‌پردازیم.

همکاری در فروش: در این ایده از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، شما کالای مورد نظر را برای فروش در اختیار ندارید و برای کالای دیگران بازاریابی می‌کنید و به فروش می‌رسانید که از این طریق می‌توانید پورسانت خود را داشته باشید.

آموزش آنلاین: شما می‌توانید آموخته‌ها و تجربیات خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و سپس تخصص خود را به صورت حرفه‌ای در قالب دوره‌های آموزشی چه به صورت فیزیکی و چه به صورت دانلودی به مخاطبان خود عرضه کنید.

معرفی خدمات خود: از این نوع ایده‌های کسب درآمد بسیار استفاده می‌شود که شما هر خدماتی را که ارائه می‌دهید می‌توانید از طریق اینستاگرام بازاریابی کنید و مشتریان بسیاری را به خود جذب کنید. با اینکار مخاطبان صفحه‌تان تقاضای انجام کار به شما می‌دهند.

راه‌اندازی صفحه خبری و اطلاع رسانی: شما با استفاده از این ایده، یکی از بهترین ایده‌ها را اجرایی کرده‌اید. چراکه با اینکار پس از تولید محتوای مخصوص به صفحه خود و افزایش تعداد دنبال کنندگان، می‎توانید تبلیغات گرفته و کسب درآمد کنید.

ساخت کلیپ: یکی از رایج‌ترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، همین کلیپ ساختن است. این کلیپ‌ها اگر به صورت خلاقانه باشد مخاطبان زیادی را به دنبال خواهد داشت. حتی می‌توان از دابسمش‌ها نیز کلیپ‌های جذابی تولید کرد و از این طریق کسب درآمد داشت.

تست کردن غذا و خوراکی: یکی دیگر از مهم‌ترین و رایج‌ترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، تست کردن غذا‌ها و تولید محتوا کردن در این زمینه و به اشتراک گذاشتن این گونه لحظات است

راه اندازی صفحه پیرامون اشتراک مسافرت و تفریح: اگر اهل سفر و تفریح هستید، می‌توانید لحظات خود را در قالب استوری و پست به اشتراک گذاشته و با اینکار مخاطبان زیادی برای خود دست و پا کنید و سپس با پذیرش تبلیغات از این نوع ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، منتفع شوید.



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
طراحی سایت در آمل

 

انواع طراحی سایت در آمل و مازندران

طراحی سایت در آمل دارای انواع و اقسام خاصی است که هر کس بنا بر نیاز خود می تواند هر یک از این انواع خاص طراحی سایت در مازندران را برای سایت مورد نظر خویش سفارش دهد. از جمله انواع طراحی سایت می توان به زبان برنامه نویسی php و asp اشاره کرد که برای استخوان بندی سایت و نیز برای یافته های بانکی و محل نگهداری فایل ها و اطلاعات کاربران با استفاده از این زبان های برنامه نویسی می توان رو به طراحی سایت آورد.

در کنار آن می توان با زبان برنامه نویسی cms نیز به گونه ای دیگر به طراحی سایت پرداخت که در این بین گروه مقتدر طراحی سایت در مازندران ، آمل ، بابل ، ساری با کوله باری از تجربه و تخصص با کادر فنی بسیار قوی می تواند هر گونه طراحی سایتی را بسته به نیاز مشتری برای آن ها پدید آورند تا بتوان از این منظر آن ها را صاحب یک سایت بسیار شکیل و هدفمندی ساخت که می توان با بهره گیری از این سایت، گامی بسیار مستحکم در راستای توسعه کسب و کارهای خویش برداشت .

با جذب مشتریان بسیار زیاد در سراسر کشور به یکه تازی خویش در سراسر کشور ادامه داد و در شغل خویش با موفقیت و کسب سودآوری های قابل توجه خود را به همگان معرفی ساخت. بنابراین گروه طراحی سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قائمشهر می تواند دست شما را گرفته و شما را تا بلندای موفقیت با خود بالا ببرند.

در این بین در صورت تمایل می توانید با شماره تماس 09111273476 آماردوب تماس حاصل نموده و یا به استان مازندران، شهر آمل، به شکل حضوری مراجعه نمایید و هر نوع طراحی سایتی را که می خواهید با مسئولین آن ها در میان گذاشته تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کرده و شما را با طراحی سایت از جایگاه خود به جایگاهی بسیار فراتر از آنچه تصور می کردید، به پرواز درآورد که قطعا برای شما بسیار سودده و مثمر به ثمر خواهد بود.

 

سفارس انواع سایت در طراحی سایت مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

 

سفارش انواع سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

هر کسب و کاری به مانند صنف بنگاه های معاملاتی (املاکی ها)، شرکت های مختلف و نیز فروشگاه های زنجیره ای یا هر نوع شغل دیگری می توانند با طراحی سایت دوباره از نو احیاء شود.

به عنوان مثال سایت شرکتی، سایت املاک، سایت فروشگاه و غیره و غیره همگی از انواع طراحی سایت بهره می گیرند تا به هر طریقی بتوانند رونقی چشمگیر به کسب و کارهای خویش ببخشند. در صورتی که شما هم در زیر مجموعه یکی از این شغل ها هستید و از نبود مشتری رنج می برید و حس می کنید که نمی توان در شغل خویش به موفقیت و سودرسانی نائل آمد؛

می توانید با طراحی سایت با مازندران در ارتباط باشید تا برای شما سایتی را طراحی نمایند که شهرت شما را در آفاق این مرز و بوم بگسترانند و شما را با انبوهی از مشتریان به صورت روزانه مواجه گردانند که می توان بلافاصله با این کار شما را به سودهایی برسانند که به هیچ عنوان حتی در خواب هم نمی توانستید چنین تصوری را ببینید که به یکباره این طور شما را از فرش به عرش می کشانند.

برای بهره مندی از این مهم می توانید با شماره تماس 09111273476 تماس بگیرید و شغل مورد خویش را به آن ها اعلام دارید تا با توجه به نیازهایی که شما از طراحی سایت در نظر دارید، تمامی موارد موجود در ذهن شما را به بهترین نحو ممکن صورت داده و سایتی را در اختیار شما قرار دهند که بتوانید با کمک آن خود را در سطح بسیار کلان و گسترده ای به دیگران معرفی نمایید تا نه تنها فقط در شهر و دیار خویش،

بلکه در سراسر کشور محصولات خویش را به منصه فروش و در دسترس همگان قرار دهید تا به لطف پیشرفت تکنولوژی بتوان از این راه کسب درآمد نمود.

 



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

حق تقدم سهام در بورس

برای اشنایی با حق تقدم ابتدا باید با مبحث افزایش سرمایه آشنا شوید(مقاله افزایش سرمایه را مطالعه کنید).شرکتهایی که افزایش سرمایه می دهند؛به مقدار در صد افزایش سرمایه تعداد سهام آن شرکتها هم افزایش می یابد.اصولا سهامداران شرکتها خواهان حفظ حقوق و منافع خود در شرکت هستند و به همین دلیل انتظار دارند پس از افزایش سرمایه شرکتها درصد مالکیتشان در شرکتها نیز حفظ شود. که این مبحث از قوانین سازمان بورس است که ارزش دارایی سرمایه گذار، قبل از افزایش سرمایه برابر است با ارزش دارایی سرمایه گذار بعد از افزایش سرمایه.

برای مثال اگر سرمایه دار ۱۰۰ سهم ۵۰ تومانی قبل از افزایش سرمایه دارد. بعد از افزایش سرمایه ۲۰۰ سهم ۲۵ تومانی دارد.
به همین منظور قانون تجارت این امتیاز را به سهامداران شرکت قائل می شود که در صورت فروش سهام جدید توسط شرکت، سهامداران فعلی در خرید این سهام جدید اولویت دارند.این اولویت سهامداران فعلی در خرید سهام جدید نسبت به سهامداران جدید حق تقدم خرید سهام گفته می شود .

مثالی برای حق تقدم سهام

به طور مثال اگر شرکتی ۵۰ درصد افزایش سرمایه دهد تعداد سهام آن شرکت هم به همین نسبت افزایش پیدا می کند.به این صورت که اگر فردی ۱۰۰۰سهم از شرکتی را قبل از افزایش سرمایه داشته باشد در صورتیکه شرکت افزایش سرمایه دهد و تعداد سهام ان فرد تغییر نکند میزان مالکیت آن فرد در شرکت نسبت به قبل از افزایش سرمایه کاهش می یابد.بنابراین برای اینکه در صد مالکیت آن فرد ثابت بماند شرکت این حق را برای آن فرد قائل می شود که نسبت به میزان درصد افزایش سرمایه /حق تقدم/ در خرید سهام جدید انتشار یافته داشته باشد. در نتیجه به میزان ۵۰ درصد از تعداد سهام جدیدی که دارد حق تقدم سهام خواهد داشت .اینگونه که ۵۰۰حق تقدم خرید سهام که معادل ۵۰ درصد از ۱۰۰۰ سهم موجود به آن فرد تعلق خواهد گرفت.

نحوه استفاده از حق تقدم سهام

شایان ذکر است که فقط در زمان انتشار سهام جدید برای فروش قضیه حق تقدم امکان پذیر است.یعنی زمانی که افزایش سرمایه از محل اورده نقدی (فروش سهام جدید) انجام می شود.
اما اگر افزایش سرمایه از محل سود انباشته باشد سودی که به سهامداران تعلق میگیرد تبدیل به سهام می شود که در اینجا موضوع حق تقدم سهام وجود نخواهد داشت.

پس از تصویب افزایش سرمایه شرکت توسط مجمع یک فرم برای سهامداران ارسال میشود که به ان گواهی حق تقدم خرید سهام گفته می شود که در این فرم اطلاعات افزایش سرمایه شرکت مشخص شده است که اگر سهامداران تمایل به حفظ درصد مالکیت خود در شرکت را داشته باشند باید فرم مذکور را طی مهلتی که شرکت مقرر کرده پر کند و برای شرکت ارسال کند.که در غیر اینصورت و عدم ارسال فرم برای شرکت از نظر شرکت سهامدار تمایلی برای شرکت در افزایش سرمایه ندارد.

چگونه حق تقدم را به سهم تبدیل کنیم؟

اگر سهامداری فرم شرکت در افزایش سرمایه را پر کرده باشد موظف است به همان نسبت هم،برای شرکت آورده نقدی داشته باشد به این صورت که به ازای هر گواهی ،مبلغی معادل ،ارزش اسمی سهم را پرداخت کند.
همانطور که می دانید ارزش اسمی هر سهم در ایران در حال حاضر ۱۰۰۰ ریال است.در نتیجه به ازای هر گواهی موجود و ۱۰۰۰ ریالی که پرداخت می شود ۱ عدد سهم به سهامدار تعلق خواهد گرفت.در صورتی که در مهلت تعیین شده این ۱۰۰۰ ریال پرداخت شود ،هنگامی که افزایش سرمایه شرکت نزد سازمان بورس به ثبت رسید ،حق تقدم های سهامداران نیز به صورت اتوماتیک تبدیل به سهام عادی خواهد شد .که این پروسه ،معمولا حدود۴ تا ۶ ماه زمان خواهد برد.

نحوه فروش حق تقدم:

ممکن است این سوال بوجود آید که اگر برخی از سهامداران تمایلی به شرکت در افزایش سرمایه نداشته باشند،در این صورت باید چه کنند؟
این امکان برای عدم شرکت سهامداران در افزایش سرمایه در نظر گرفته شده است ؛به این صورت که بعد از برگزاری مجمع شرکت ،یک نماد حق تقدم هم در بازار برای آن شرکت تعریف می شود تا سهامداران در صورت تمایل به فروش حق تقدم خود،از طریق آن نماد اقدام کنند.به طور مثال اگر شرکت ایران خودروکه نماد آن (خودرو)می باشد،افزایش سرمایه دهد ،نماد حق تقدم آن (خودروح)می باشد.و در مثالی که ذکر شد،سهامدار ۱۰۰۰ سهم خودرو و ۵۰۰ حق خودرو بعد افزایش سرمایه خواهد داشت که سهامداران می توانند مانند سهام عادی حق تقدم خودرا نیز از طریق کارگزاری و یا از طریق سیستم آنلاین به فروش برسانند.اصولا قیمت حق تقدم به اندازه همان مبلغ اسمی (۱۰۰۰ریال)از قیمت سهم عادی کمتر است که این اختلاف قیمت می تواند به دلایل متعددی کمتر یا بیشتر از این عدد باشد.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 7 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

جرثقیل سقفی چیست؟

جرثقیل سقفی نمونه ای از ماشین آلات حمل و نقل داخل کارگاهی هوشمند و برنامه پذیر می باشند . رسالت اصلی جرثقیل سقفی حمل و نقل قطعات سنگین در داخل کارگاه و کارخانجات می باشد . از این بازوی مکانیکی در خظوط تولید ، کارگاه های صنعتی و کارخانه ها برای تسهیل جابجایی مواد و قطعات سنگین و سرعت بخشیدن به عملیات تولید استفاده می شود.

در تعریفی دیگر جا به جایی اجسام سنگین در مکان های سرپوشیده  و بسیار بزرگ از جمله مواردی است که ذهن صاحبان مشاغل  را بیش از هر چیز دیگری به خود مشغول می‌دارد. استفاده از ماشین‌آلات سنگین مانند لیفتراک از جمله مواردی است که در این زمینه می‌تواند راه چاره باشد  اما با گشایش تفکرهای دخیل در ساخت کارخانه‌های صنعتی و پیشرفت تکنولوژی ، با ایده برداری‌ از جابه جایی اجسام در محیط باز، جرثقیل‌های سقفی طراحی و تولید شده و  به دنیای ماشین‌آلات صنعتی معرفی شدند.

مزایای جرثقیل سقفی

همانگونه که گفته شد و همانگونه  که از نام آن بر می آید ، عمده کاربرد جرثقیل سقفی برای مکان های سربسته می باشد و

1-برای نگه داری جرثقیل سقفی هزینه کمی نیاز می باشد.
2-جرثقیل سقفی می تواند به تمام نقاط به طور مستقل دسترسی پیدا کند.
3-برای تعمیر جرثقیل سقفی هزینه ای که باید پرداخت شود کم است.
4-جرثقیل سقفی باعث صرفه جویی در انرژی خواهد شد.
5-بهترین گزینه برای جابه جایی قطعات که دارای وزن سنگین می باشند جرثقیل سقفی خواهد بود.
6-برای استفاده از جرثقیل سقفی نیازی به مهارت خاصی نبوده و خیلی راحت انجام می شود.

برای مشاهده موضوعات مختلف مربوط به قیمت جرثقیل سقفی و نقشه جرثقیل سقفی به این سایت مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 7 / 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد