نوشته شده توسط : علی

معرفی 5 مورد از بهترین لاک ناخن های موجود در بازار ایران

 

به نظرمی‌رسد آشنایی با بهترین لاک ناخن‌ های بازار برای هر خانمی از خردسال تا بزرگسال ضروری است، زیرا این محصولات کوچک تنها وظیفه زیبایی بخشی به ناخن‌ها را برعهده ندارند بلکه منبعی برای روحیه دادن و تغییر فاز آنها نیز به شمار می‌روند. هرچند لاک‌ها عضوی تفکیک ناپذیر در ست آرایشی هر خانمی هستند ولی معظلاتی همچون لب پر شدن، دوام و ماندگاری کم و دیر خشک شدن، جزو مشکلاتی است که باعث دلخوری بسیاری از این کوچولوهای رنگارنگ و دوست داشتنی می‌شود. به همین منظور در این مقاله 5 برند موفق را به شما معرفی می‌کنیم تا ضمن آشنایی با کلکسیون رنگ‌های جدید و خاص آنها، از ماندگاری و کیفیت محصولاتشان برخوردار گشته و لذت داشتن ناخن‌هایی همیشه مرتب را ببرید. اگر در فکر خرید لاک ناخن جدید هستید به اندازه 10 دقیقه وقت صرف خواندن این مطلب کنید تا اینبار محبوب‌ترین لاک ناخن را با جلوه‌ای بی نظیر به خانه ببرید.

1- لاک ناخن برند OPI

OPI نام اختصاری برندی آمریکایی با نام Odontorium Products Inc است که به سبب داشتن کیفیت بالای محصول و رنگ‌های خیره کننده عنوان ملکه لاک‌ها را از آن خود کرده است. از دیگر ویژگی‌هایی که این لاک‌ را به مقام ملکه شدن رسانده می‌توان به قلمو مربع شکل خوش دست آن، در کنار ویژگی سریع خشک شدنش اشاره داشت. بسیاری از طرفداران OPI بر این باورند که، چنانچه خانمی یکبار این برند را امتحان کنید دیگر دست به انتخاب لاک دیگری نمی‌زند.

2- لاک ناخن برند Sally Hansen

Sally Hansen هم برندی آمریکایی است که محصولاتش به سبب داشتن بالاترین میزان سازگاری و کمترین میزان آسیب به ناخن‌ها شهرت یافته است. بافت یکدست و در عین حال کم نظیر لاک‌های سالی هانسن موجب شده تا پای آنها به بسیاری از سالن‌های زیبایی مشهور جهان باز شود. این برند با داشتن بیش از 300 رنگ متنوع، در تمامی جهان برندی شناخته شده است و مورد تایید بسیاری از سالن داران قرار گرفته. آخرین نکته که مطمنا شما را در استفاده از محصولات این برند بی تاب خواهد ساخت محصولات لاک ژله‌ای آن است که بدون نیاز به مراجعه به آرایشگاه و دستگاه UV، لاک ناخنی با دوام و زیبا را به صورت یکجا به دستان شما هدیه می‌دهد.

3- لاک ناخن برند NARS

نارس برندی فرانسوی است که نه تنها در زمینه تولید بهترین مارک لاک ناخن برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده، بلکه در تولید سایر محصولات آرایشی هم در زمره برندهای مطرح جهان به شمار می‌رود. آنچه موجب شده طرفدارانش به محصولات این شرکت عنوان لاک ناخن خوب را بدهند داشتن تنوع رنگی بالا و تضمین سلامت ناخن‌ها در صورت استفاده مداوم از محصولات آن است. متریال تولیدی لاک‌های نارس بهترین بوده، ضمن آنکه لایه محافظی در برابر اشعه مضر خورشید هم ایجاد می‌کند. به نظر می‌رسد داشتن همگی این ویژگی‌ها در کنار هم موجب شده کسانی که قصد خرید لاک ناخن خوب دارند چاره‌ای جز انتخاب NARS  نداشته باشند.

 4- لاک ناخن برند china galze

همانطور که از نام این برند پیداست چینی تبار می‌باشد، البته امیدواریم تصور نکنید چینی بودن چاینا گلیز دلیلی بر بی کیفیت بودن تولیدات آن می‌باشد، زیرا محصولات این شرکت در نوع خود منحصر به فرد هستند. این شرکت در سایت رسمی خود اعلام کرده که در تولید محصولاتش به فرمولاسیون ویژه‌ای دست یافته که از ترکیب خاک رس و خاکستر چینی به دست می‌آید. هرچند صحت ادعاهای این شرکت به اثبات نرسیده، ولی چیزی که مشخص است آن است که کسب عنوان محبوبترین مارک لاک خوب توسط china galze بی علت نیست، و حتما رمز و رازی در این محبوبیت نهفته است. اگر سالن دار هستید و به دنبال تهیه کلکسیونی برای پر کردن قفسه‌های خود می‌گردید بد نیست بدانید که محصولات این برند به شدت محبوب سالن‌های زیبایی قرار دارد. البته این نکته را هم یادآور شوم که کمی از محبوبیت جهانی  china galze مرهون قیمت مناسب محصولات آن می‌باشد.

5- لاک ناخن برند  Bobbi Brown

قبل از آنکه در خصوص برند بابی براون و محصولاتش برایتان بگویم باید ذکر کنم، این برند هیچ ربطی به بابی براون همسر خواننده معروف آمریکایی ویتنی هیوستون ندارد. Bobbi Brown در میان کمپانی‌های آرایشی جزو برندهای معتبر و شناخته شده به حساب می‌آید و شهرت اصلی محصولاتش در تنوع رنگی خاص آنها نهفته است، به گونه‌ای که مشابه رنگی‌های بابی در سایر برندها کمتر یافت می‌شود. ماندگاری بالا و سریع خشک شدن هم مشخصه دیگر لاک‌های بابی براون می‌باشد. کسانی که به دنبال لاک ناخن خوب می‌گردند از سازگاری این لاک‌ها با سطح ناخن و پایه طبیعی آن اظهار رضایت داشته‌اند.

در آخر آنکه ممکن است دسترسی و خرید برندهای یاد ‌شده در متن برایتان کمی سخت باشد، یا اینکه بخواهید لاک ناخن مات یا لاک ناخن قرمز را که در دسته پرطرفدارترین لاک‌های ناخن قرار دارند با قیمت مناسب‌تری تهیه نمائید. به همین منظور می‌توانید به سایت‌ها و فروشگاه‌هایی سر بزنید که در زمینه تامین محصولات زیبایی ناخن و لاک ناخن جدید فعال هستند. «این‌چند» یکی از سایت‌های فروشگاهی که در زمینه ارائه محصولات زیبایی ناخن سبد محصولات متنوعی داراست.

آدرس فروشگاه اینترنتی این چند : https://www.inchand.com/



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

آموزش و نحوه استفاده کردن از یک مبل تختخواب شو جدید

  باز کردن یک مبل تختخواب شو جدید بسیار ساده است. بالشتک ها را برداشته و دسته جلوی پایه را بلند کنید تا تختخواب خود را بیرون بکشید. اگر نمی توانید کوسن های باکس خود را بردارید و تختخواب جدیدتر است ، به دنبال یک دسته در قسمت جلوی مبل خود باشید تا قفل کلاف را باز کند و تخت خود را باز کنید. بخشهای داخلی اغلب یک بالشتک اضافی را ذخیره می کنند که به طور خودکار در زیر بلندترین قسمت کاناپه جمع می شود

 

روش اول : باز کردن مبل تخت خوابشو

 1 کوسن ها را از پشت و پایه مبل بردارید. برای شروع ، تشکهای دوبل را از روی مبل بلند کرده و کنار بگذارید. سپس ، هر بالشتک را از شکاف آن بیرون آورده و پایین آن قرار دهید.

تشک دوبل  بالشتک هایی به شکل مربع هستند که روی آنها می نشینید.

2 میله جلوی صندلی را بلند کنید تا تشک خواب به بیرون کشیده شود. در حالی که تشک دوبل خود را برداشته اید ، به قسمت جلوی صندلی که در گذشته تشک های دوبل  بود ، نگاه کنید. یک دسته یا میله فلزی پیدا کنید. آن را محکم با دو دست بگیرید و همزمان به سمت بالا و بیرون بکشید. قاب تخت باید به سمت بیرون بیاید

نکته: برخی از خوابهای مبل جدید دارای یک سکو در بالای تخت هستند اما در زیر تشکهای دوبل برای محافظت از فنرهای جعبه تخت قرار دارند. این سکو معمولاً به بیرون آورده می شود ، اما ممکن است دسته ای برای بلند کردن آن وجود داشته باشد.

 

 3 پایه را پایین بگذارید و پایین تخت را باز کنید. تخت تاشو را تا جایی که می توانید بیرون بکشید. هنگامی که دیگر نمی توانید آن را بیرون بیاورید ، پایه را روی زمین قرار دهید. بالای تشکی که روی آن تا شده است را بگیرید و به راحتی آن را از مبل دور کنید تا تشک کاملاً باز شود

در برخی از تخت های قدیمی تر ، ممکن است یک اهرم برای باز کردن قفل میله میانی وجود داشته باشد. هنگام بازکردن تخت ، این اهرم را بیرون بکشید تا قفل آن باز نشود.

ممکن است بندهای پارچه ای به قسمت تا شده تشک گره شده باشد. اینها برای جلوگیری از باز شدن تشک در داخل مبل طراحی شده اند. هر گیره را با فشار دادن قطعات فلزی به هم باز کنید تا قفل تخت شما باز شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بهترین پک لاغری نیوشا کدام است؟


بهترین پک اونه که زیر نظر یک مشاور خبره بر اساس وضعیت بدنی شما برای شما طراحی شده باشد. چون همانطور که قبلا گفته شد، مشاوری که شما را مشاوره می کند و دانش و تجربه او تاثیر زیادی در نتیجه نهایی شما خواهد داشت. تمامی پکیج های این سایت توسط مشاوران با تجربه طراحی شده، مشاوران تیم ما از سال ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرده و تا امروز به صورت مداوم در حال آموزش دیدن و بروزرسانی دانش خود بوده اند. به همین دلیل بحمدالله درصد مشتریان راضی ما بسیار بالاست. شما هم اگر می خواهید با خیال راحت از پک های اختصاصی دمنوش نیوشا برای لاغر شدن استفاده کنید حتماً از باکس زیر روی دکمه “مشاوره” کلیک کنید:

اولین شرط گرفتن نتیجه خوب و دلخواه، استفاده از مشاور خوب و با تجربه و حرفه ای هست. مشاورین تیم سلامت تی ۲۴ با بیش از ۵ سال سابقه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند.

منبع : https://www.tea24.ir/demonush-slimming-newsha

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اتوماسیون صنعتی چیست و چه مزایایی دارد؟

 

امروزه، اتوماسیون صنعتی، جهان را به طوفان کشانده و باعث شده که فرآیندهای تولید، کارآمدتر شوند. همانطور که می‌دانیم، نگرانی­‌های بسیار زیادی درباره‌ی تاثیر اتوماسیون صنعتی بر مهارت، اشتغال و بیکاری وجود دارد، لذا این روزها افراد بسیاری به دنبال درک اتوماسیون صنعتی و تاثیری که اتوماسیون بر جنبه های مختلف می‌گذارد، هستند.

در این مقاله با توجه به مطالعات علمی و دقیق که تاکنون انجام شده است، درباره­‌ی موضوعات زیر اطلاعات مفیدی داده شده است. با ما همراه باشید.

 

اتوماسیون چیست

اتوماسیون به معنای، به کارگیری فناوری ها و ماشین آلات، برای انجام وظایفی است که در گذشته توسط بشر به سختی انجام می‌شده است. به طور کلی، اتوماسیون را می‌توان استفاده از تجهیزات الکترونیکی، ماشین‌ها و سیستم­های کامپیوتری برای کنترل پروسه‌ها، بدون دخالت انسان (حداقل دخالت انسان)، تعریف کرد.

 

اتوماسیون صنعتی چیست

در اتوماسیون صنعتی، فرایند‌ها بدون دخالت انسان و توسط برنامه‌های کنترلی و دستورالعمل‌ها، اجرا می‌شوند. امروزه اتوماسیون صنعتی، در کلیه عملکردهای صنعت از جمله: ساخت، تولید، نصب و نگهداری وجود دارد و کاملا به صورت خودکار کنترل می شوند. هدف از اتوماسیون صنعتی این است که کارکنان از مشاغل پرخطر، کسل کننده و آلوده رها شوند و با حذف خطاها و کاهش هزینه‌ها کیفیت را بهبود دهند تا باعث افزایش بهره­وری، بهبود ایمنی، بهبود کیفیت و افزایش سرعت شوند.

مزایای اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی مزایای بیشماری دارد و می‌تواند در کیفیت، سرعت و بهره وری، تاثیر به سزایی بگذارد. حتی قادر است به نتایجی فراتر از توانایی­‌های انسان، دست یابد. استفاده از ماشین آلات، باعث کاهش هزینه‌ها و مهم‌تر از همه، افزایش عملکرد می‌شود. برخی از مهم‌ترین مزایای اتوماسیون صنعتی در زیر بیان شده است:

مزایای اتوماسیون صنعتی

مزایای اتوماسیون صنعتی

  1. کنترل و مانیتورینگ دقیق
  2. انعطاف پذیری پروسه‌ها
  3. بهبود عملکرد
  4. افزایش راندمان
  5. افزایش ایمنی
  6. افزایش امنیت
  7. افزایش درآمد
  8. صرفه جویی در هزینه‌ها
  9. افزایش تولیدات
  10. ایجاد طیف وسیعی از خلاقیت و نوآوری‌ها در محصولات
  11. افزایش کیفیت تولیدات
  12. ارائه­ی بهتر خدمات
  13. کاهش احتمال خرابی موتورها، ماشین های الکتریکی و ریزپردازنده‌ها
  14. جمع آوری دیتاهای بهتر و مفیدتر
  15. کاهش ساعات کار
  16. کاهش خستگی کارکنان
  17. اوقات فراغت بیشتر

منبع » https://ac.maher.co.ir/169176/%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF/



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1400 | نظرات ()