نوشته شده توسط : علی

Cavan Aaron MacNair, known professionally as Camcardii, is an American Internet celebrity, Social Media Influencer, and TikToker. born on June 10, 1997, in Rhinebeck, New York.
Camcardii is very famous on TikTok and has a huge fan following, Camcardii initially gained success in 2019 through TikTok. You can search him with his username “camcardii”. Camcardii is very active on TikTok and keeps posting various viral prank short videos. Not many people know, but Camcardii is also a great competitive football player. He plans to try his hand in music and trying to reach as many as people possible. Moreover, it seems like he wants to be a professional singer. Camcardii also has a net worth of $1 million. His fan base is the main reason why he has such a huge net worth. Probably, his net worth would increase even more as his fan base increases. Camcardii is also a passionate traveler. He has also traveled to many parts of the world. The list includes him on big trips to Mexico and the Virgin Islands. He once shared that he wants to travel to Ireland



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

چگونه یک وبلاگ آشپزی راه اندازی کنیم؟

آیا قصد راه اندازی وبلاگ غذا دارید؟ ایا نمیدانید از کجا شروع کنید؟ من خودم قبلا همه این مسیر را رفته ام برای همین قصد دارم نکات کلیدی برای راه اندازی وبلاگ غذا را به شما آموزش دهیم. اما برای بلاگر شدن، به چه مواردی نیاز است؟ ایا داشتن یک صفحه اینستاگرام کافیست؟ ایا میتوانم یک وب سایت داشته باشم؟ چگونه؟ بیشتر من را راهنمایی میکنید؟

خوب برای اینکه وب سایت داشته باشید دو گزینه روبروی شما خواهد بود. اول اینکه یک طراح وب سایت استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. که معمولا این روش هزینه نسبتا زیادی برای شما خواهد داشت. اگر قصد دارید پروژه را به یک برنامه نویس قرار دهید بهتر است در یک قرارداد رسمی همه موارد، زمان تحویل، شرایط پرداخت و ... را درج کنید تا خدایی نکرده دچار خسارت نشوید.

گزینه بعدی این است که خودتان این کار را انجام دهید. اصلا ترس نداشته باشید من هم برنامه نویس نبوده ام و تنها از یک سیستم مدیریت محتوای آماده مثل وردپرس استفاده کردم. برای راه اندازی فقط نیاز است از یک هاستینگ معتبر مثل هاست ایران استفاده کنید. شما ماهانه مبلغی را پرداخت میکنید که هزینه آن در حد چند ده هزار تومان است. بعلاوه برای انتخاب ظاهر سایت هم نیازی نیست حتما از یک قالب پولی استفاده کنید. قالب رایگان برایتان کافی خواهد بود.

 

مراحل مهم برای راه اندازی یک وبلاگ آشپزی

برای راه اندازی یک وبلاگ آشپزی لازم است که گامهایی که در ادامه به آن اشاره میکنیم را طی کنید تا به یک وبلاگ حرفه ای و همه فن حریف تبدیل شوید. برای این کار ابتدا باید این موارد را اجرایی کنید:

1- یک نام برای وبلاگ خود انتخاب کنید: برای موفقیت لازم است اسمی را انتخاب کنید که به راحتی در ذهن افراد باقی بماند و کوتاه و خوش آوا باشد. شاید این مرحله کمی خسته کننده برسد اما حتما برای موفقیت لازم است یک اسم خوب داشته باشید.

2- یک هاستینگ معتبر انتخاب کنید: یکی از مشکلاتی که برای مالکان وب سایت و وبلاگها به وجود میاید عدم شناخت از یک هاستینگ معتبر است من باتوجه به سالها کارکردن در این حوزه هاست ایران را به شما معرفی میکنم.

3- وردپرس نصب کنید: اگر دانش فنی برای نصب یک سیستم مدیریت محتوا را ندارید، اصلا نگران نباشید کارشناسان هاستینگها این کار را به صورت رایگان انجام میدهند.

4- قالب وردپرس را نصب کنید: این کار بسیار ساده است و خود شما هم میتوانید آن را انجام دهید. کافیست وارد پانل شده و تم (قالب) خود را بارگذاری و در کمتر از چند دقیقه نصب کنید.

5- ابزارهای بررسی نصب کنید: ابزارهایی مثل گوگل آنالتیکس، سرچ کنسول ابزارهای مهم برای هر بلاگری است. کافیست کد هر دوی اینها را در فوتر و یا هاست خود بارگذاری کنید.

6- پلاگینهای مهم را نصب کنید: پیشنهاد من به شما استفاده از پلاگین یواست است، این پلاگین برای سئوی داخلی شما بسیار مفید خواهد بود. نسخه رایگان این پلاگین کار شما را راه خواهد انداخت.

7- عکس خوب بگیرید: از آنجایی که یک وبلاگ آشپزی دارید، باید عکسهایی را بگیرید که مخاطبان را مجذوب کند. برای این کار باید ابتدا از فنون عکاسی اطلاعات داشته باشید.

منبع: https://yummynotes1.tumblr.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

انواع پارتیشن به تفکیک اتصالات

به طورکلی جداکننده ها به دو دسته متحرک و ثابت تقسیم بندی می شوند.

پارتیشن ثابت

این مدل از پارتیشن در محل نصب به دیوار یا زمین یا سقف متصل می باشد و امکان جابجایی بدون باز کردن اتصالات، وجود ندارد.

اگر شما قصد سفارش این محصول را دارید، ابتدا باید ابعاد محیطی که می خواهید پارتیشن را در آن نصب کنید، اندازه‌گیری نمایید (اندازه گیری ابعاد توسط متخصصان آرکا پارتیشن انجام می شود) تا سفارشتان مطابق ابعاد دلخواه شما ساخته شود.

پارتیشن متحرک – پاراوان

پارتیشن متحرک کاربردی تر از پارتیشن ثابت است. زیرا قابلیت جابجایی داشته و به جایی متصل نمی باشد،

از این روز دیگر نگران آسیب رسیدن به دیوار، زمین و… نخواهید بود.

این محصول نسبت به نوع ثابت آن در ایران از محبوبیت بیشتری بر خوردار بوده و فروش بالاتری دارد.

نام دیگر پارتیشن متحرک، پاراوان می باشد, که به صورت پیشفرض از ۴ قسمت متصل به هم، ساخته می شود که به هر قسمت یک لنگه می گویند‌.

این محصول در هر محیطی قابل استفاده است.

شما به راحتی می توانید از این محصول در خانه، شرکت، اداره، اماکن تجاری، پاساژ، اماکن مذهبی و… استفاده نمایید.

از آنجایی که جداکننده ها دارای طیف وسیعی از طرح ها و رنگ های متنوع می باشند،

شما به راحتی می توانید رنگ و طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

این محصول  از لحاظ طرح و رنگ دارای تنوع بسیار زیادی است و شما می توانید طرح مورد علاقه خود را انتخاب نموده و دکوراسیون فضای داخلی خود را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید.

ناگفته نماند که پارتیشن ثابت نیز از این ویژگی مستثنی نیست!

پارتیشن ثابت بهتر است یا متحرک؟

هر کدام از این جداکننده ها مزیت و ویژگی منحصر بفرد خود را دارند، به طور مثال پارتیشن های ثابت از مقاومت بیشتری برخوردارند و نسبت به پارتیشن های متحرک(پاراوان) رسمی تر هستند‌.

اما از طرفی پارتیشن های متحرک قابلیت جابجایی داشته و می توانید به راحتی آن را جا به جا کرده و در مکان های مختلف استفاده کنید و پس استفاده، آن را به راحتی جمع کنید.

پس توجه به نیاز و خواست و سلیقه مشتری ثابت یا متحرک بودن پارتیشن را تعیین می کند.

منبع : https://www.arka-partition.com/



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 6 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مضمون‌ مختصری که در ابتدا به آن اشاره شد تمجید همگانی از افکت صوتی است. البته در صورتی بخواهیم تعریف‌و‌تمجید جامع تری از این کلمه و واژه داشته باشیم می بایست بگوییم که افکت های صوتی موادسازنده خامی می‌باشند، که در تمام اشیا اثبات و متحرک، که از واکنش دو شیء یا این که مولکول یا این که ذرات آن‌ها به یکدیگر ساخت می‌گردد، افکت صوتی در قالب های گوناگون می‌گویند.

برخلاف تصوری که موجود است افکت صوتی صرفا در مسئله ساخت یک جلوه مختص بر روی شی ءها نمی‌باشد. بلکه می‌تواند از منابع فیزیکی حریم ما به وجود آید، لابد میپرسید چطور؟ همان گونه که هنگامی که شما وارد یک خیابان می شنوید فقط یک صدا نمی شنوید بلکه تیمی از صداهای متفاوت مثل صدای بوق ماشین، صدای پا، صدای گفتگوی بشر ها، صدای پرنده ها و … .

اسم های دیگر افکت صدا
این روز ها بازار متساوی سازی کلمه های غیر فارسی بسیار داغ است. روزمره معادلات فارسی کلماتی را مشاهده می کنید که در سوی مراقبت فرهنگ وتمدن و گویش پارسی چهره می گیرد. واژه و کلمه افکت صوتی نیز از این فرمان مستثنا وجود ندارد. در تمدن مشخص و معلوم برای واژه افکت صوتی هم اندازه آواپردازی در حیث گرفته شده‌است. همین طور ممکن است واژه های دیگری مساوی این کلمه و واژه را شنیده باشید. کلماتی مثل جلوه های صوتی، Audio Effect و … که اما همه این ها متساوی واژه و کلمه افکت صوتی یا این که Sound Effects هستند.

افکت های صوتی از پیشین تا اینک
تاریخچهی به کار گیری از افکت های صوتی به سال های به دور مربوط می شود. در قبل برای تولید افکت های صوتی ناچار بودند از وسایل طبیعی مو جود در صحنه به کار گیری نمایند یا این که اینکه در استودیو با وسایل حقیقی وواقعی صدا و افکت متبوع خویش را مشابه سازی نمایند و در ویدئو خویش از آن به کار گیری نمایند. اما واضح است که‌این طرز بسیار وقت گیر و پرهزینه است.

با پیشرفت تکنولوژی و ابزار و اپلیکیشن های گوناگون، همین طور با دقت به تنوع افکت ها و دشواری زمینه، افکت های صوتی به طور دیجیتال و از پیش مهیا به کارگیری می شود. کافی است مورد و مدل افکت متبوع خویش را بدانید و گزینش نمایید در سریع ترین و با صرف هزینه سنجیده می توانید افکت متبوع را تنظیم و استعمال فرمایید.

برای تهیه و تنظیم افکت های از پیش مهیا از گیرنده های ضبط ماهر به وسیله میکروفن و بوم های صدابرداری بر روی دستگاه یا این که دوربین به کار گیری می‌گردد که معمولاً با فرمت های FLAC یا این که WAV ضبط و ذخیره می‌شود.

گونه های افکت های صوتی

افکت های صوتی شی ءها 
افکت های صوتی که از اشکال وسایل و اشیای گوناگون در گونه و فرآورده های گوناگون تولید می‌گردد.

افکت صوتی اشیای الکترونیکی 
در برگیرنده افکت های صوتی از اشیای الکترونیکی مشتمل بر امکانات رادیویی و دیجیتال است. 

افکت صوتی اشیای شکستنی 
در برگیرنده افکت های صوتی اشیای شکستنی است. 

افکت صوتی اشیای پلاستیکی 
دربرگیرنده افکت های صوتی مختلفی از شی ها پلاستیکی است که مشتمل بر اکشن های صوتی متفاوت در کاربرد روزمره است.

افکت صوتی ورزشی 
این موسسه دربرگیرنده افکت های صوتی از اشکال توپ های ورزشی، وسایل ورزشی، بازی کردن و … است

افکت صوتی حمل و نقل 
دربرگیرنده افکت صدای اشکال ماشین و وسایل حمل نقل زمینی، هوایی، آبی رنگ و ریلی

افکت صوتی شهر و بخشها مسکونی 
دربرگیرنده افکت صدای سروصدا شهر، صدای محیطی بخش ها مسکونی، ساختمان و …

افکت صوتی بشر و جانداران 
مشتمل بر افکت صوتی از اشکال صدای آدم در موقعیت های متفاوت، جنگ، نفس کشیدن و …

افکت صوتی طبیعت 
دربرگیرنده تمامی افکت های صوتی از صدای طبیعت، بیشه، آب، حریق، هوا و خاطر، باران و …

افکت صوتی کارتونی و فانتزی 
افکت های صوتی فانتزی، خردسالان، تم های تولید بازی و موشن گرافیک

افکت صوتی جنگی 
مشتمل بر افکت صوتی اشکال امکانات جنگی سنگین و سبک، نفری و وسایل نقلیه جنگی

منبع : https://ezdesign.ir/cat/music/sfx/



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 6 / 1400 | نظرات ()