نوشته شده توسط : علی

اگر به کیش و مناطق آزاد دیگری مانند قشم سفر کرده باشید شاید نخستین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می کند، خودروهای آخرین مدل خارجی است که با قیمتی بسیار ارزان تر از سرزمین اصلی در سطح جزیره رفت و آمد می کنند.

در حقیقت در این جزیره ها اصلا خودرو داخلی نمی بینید اما شاید شما هم دلتان بخواهد برای مدتی اندک هم که شده سوار یکی از این ماشین های آخرین مدل شوید. لازم نیست حتما چند 10 میلیون پول داشته باشید تا بتوانید آنها را بخرید. می توانید برای مدت کوتاهی یکی از این ماشین های خارجی را اجاره کنید و حض لازم را ببرید.


مدارک لازم جهت کرایه اتومبیل یا اجاره خودرو در کیش:

1- اصل گواهینامه معتبر.

2- کارت شناسایی معتبر.

3- به امانت گذاشتن یک فقره چک به ارزش خودرو یا وجه نقد به عنوان ضمانت در اختیار شرکت کرایه دهنده اتومبیل.

پس از ارایه مدارک، قراردادی بین شرکت کرایه اتومبیل بدون راننده (که باید مجاز و جزو مجمع رنتکاران کیش باشد) و کرایه گیرنده اتومبیل تنظیم خواهد شد. مبلغ اجاره خودرو در کیش هم از 60 هزار تومان شروع و به 600 هزار تومان به ازای 24 ساعت می رسد. این تفاوت قیمت بستگی به کارخانه خودروساز و همین طور مدل خودرو دارد.


هزینه بنزین هم به عهده اجاره کننده است و چنانچه دارای کارت سوخت باشید می توانید از آن در جزیره کیش نیز استفاده کنید. همچنین می توانید سوخت خودرو را از دو پمپ بنزین مستقر در منطقه گلدیس و منطقه فارور تامین کنید.

مبلغ 200 هزار تومان هم بابت جرایم احتمالی راهنمایی و رانندگی به مدت حداقل سه روز و حداکثر یک هفته نزد اجاره دهنده خودرو باقی خواهد ماند و پس از مشخص شدن وضعیت خلافی خودرو به شما عودت داده خواهد شد.

البته باید به یاد داشته باشید این قیمت ها جهت برآورد شما از هزینه های سفر است. ممکن است قیمت ها در بعضی از زمان ها متفاوت (بالاتر یا پایین تر) باشد.


اما برای رانندگی در کیش باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

1- بستن کمربند ایمنی الزامی است.

2- بوق زدن در کلیه معابر ممنوع است.

3- آلودگی صوتی به هر نحو در جزیره کیش ممنوع است.

4- ریختن زباله از داخل خودرو در جزیره کیش ممنوع است.

5- جریمه ها در جزیره کیش دوبرابر سرزمین اصلی است.

6- حداکثر سرعت در جزیره کیش در معابر اصلی برابر تابلوهای نصب شده در نوار سیاحتی 50 کیلومتر است.

7- در خیابان های کیش دوربین های کنترل سرعت نصب شده و بازرسان و عوامل نامحسوس سرعت خودروها را تحت نظر دارند.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

سوال مهم این است که بهترین دوره آموزش بورسکجاست؟

طبیعتا  مرکز یا نهادی را می بایست جهت آموزش بورس انتخاب نمایید که تجربه و سابقه خوبی در این زمینه داشته باشد. و بهترین اساتید آموزش بورس را در هیئت علمی خود داشته باشد.

موسسات آموزشی مختلفی در زمینه آموزش بورس وجود دارند .چنانچه در اینترنت و فضای مجازی کلاس و دوره آموزش بورس را جستجو نمایید گزینه های مختلفی پیش  روی شما خواهد بود که یکی از آنها دوره جامع بزرگان بورس  در مجموعه کانون بورس است.

در دوره جامع بزرگان بورس صفر تا صد سرمایه گذاری  در بورس ، فرابورس ،بورس کالا توسط بهترین و قوی ترین اساتید بورس ایران آموزش داده می شود به گونه ای که بعد از گذراندن این دوره برای موفقیت در بورس به هیچ کلاس یا دوره آموزشی دیگری احتیاج نخواهید داشت . و می توانید همچون بزرگان بورس سهام های ارزنده و سود ده را شناسایی کرده و روی آنها سرمایه گذاری های پر بازده و موفقی را داشته باشید .

همچنین در دوره بزرگان بورس صفر تا صد سرمایه گذاری در مسکن ،تحلیل و پیش بینی دلار ،طلا و تورم را بطور کامل می آموزید.

افراد به سه روش می توانند در دوره های بزرگان بورس شرکت نمایند:

  • روش اول: شرکت در دوره بصورت حضوری در شهر تهران ،سید خندان
  • روش دوم: شرکت در دوره بصورت آنلاین در سایت کانون بورس(دوره آنلاین پخش زنده و همزمان دوره حضوری می باشد ،با فیلم برداری دو دوربین فول اچ دی و صدا برداری حرفه ای طوری که بیننده حس می کند انگار در کلاس نشسته است)
  • روش سوم: تهیه پکیج دی وی دی های دوره(دوره های حضوری قبلی با دو دوربین فول اچ دی و صدا برداری حرفه ای فیلم برداری شده است)

بنا به اظهارت مشاوران مجموعه کانون بورس تا به حال 107 دوره جامع بزرگان بورس در کانون بورس برگزار شده و بیش از دوازده هزار دانشجو در آن شرکت کرده و آموزش های تخصصی سرمایه گذاری در بورس را گذرانده اند.

با توجه به بررسی های به عمل آمده ، کانون بورس مرکز تخصصی آموزش بورس می باشد که در آن تنها کلاس و دوره های آموزش بورس برگزار می شود.نقطه قوت این مرکز اساتید قوی با تحصیلات مرتبط بورسی و رزومه و تجربه موثر در این زمینه می باشد که مهندس مهدیار حاجی علی یکی از آنها  می باشد.

با توجه به اطلاعاتی که از مشاوران کانون بورس گرفته ایم دوره جامع بزرگان بورس شامل یازده زیر دوره می باشد که در آن  صفر تا صد بورس و بازارهای مالی آموزش داده می شود به نحوی که جهت یادگیری و آموزش بورس درگیر دوره های متعدد آموزشی نخواهید شد.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

شرح وظایف مدیر تالار پذیرایی

یکی از مهم‌ترین پست‌های یک مدیر تالار پذیرایی، مدیریت درست و صحیح تالار عروسی است. هرچقدر در این پست بهتر عمل کند باعث رشد تالار شده و بهتر عمل خواهد کرد. وب‌سایت تالار وب در این مقاله قصد دارد تا شرح وظایف مدیر تالار پذیرایی را برای شما توضیح بدهد. در ادامه همراه ما باشید.

یک مدیر خوب با استفاده از ابتکار و حسن سلیقه خود، خدمات شایان توجهی به میهمانان در تالار عروسی عرضه کند و حس رضایت زوج‌ها و میهمانان را جذب نماید. اگر مدیر تالار پذیرایی با بی‌قیدی و بی‌نظمی و عدم آشنایی کامل با وظایف یک مدیر عمل کند می‌تواند شهرت و تمام زحمات چندین ساله تالار را از بین ببرد.

 

قوانین تالار عروسی

در تالار پذیرایی افراد مختلفی را ممکن است یک مدیر ملاقات کند و تمام زوج‌های جوانی که به تالار پذیرایی مراجعه می‌کنند تنها یک‌چیز برایشان بسیار مهم است این است که حس رضایت و احترام را در تالار دریافت نمایند. یک مدیر خوب باید درباره نحوه درست اداره کردن تالار مطالعه نماید و اطلاعات به دست بیاورد تا بتواند به رشد تالار خود کمک نماید.

زیر نظر گرفتن امور نظافت سالن‌های تالار عروسی، سرویس بهداشتی و آشپزخانه بسیار مهم است و همچنین ظروف سرویس و کلیه وسایل پذیرایی، کار گارسون‌ها و آموزش آن‌ها به‌نحوی‌که بتواند وظایف خود را به‌درستی انجام بدهند اهمیت دارد.

مدیریت مراسم عروسی

 

مدیر تالار عروسی باید به گل‌آرایی، شمع آرایی میزها و سالن‌های تالار پذیرایی دقت بسیار زیادی داشته باشد و با نظارت کامل به تمام‌کارهای تیم تشریفات وظیفه خود را به‌عنوان یک مدیر خوب ایفا نماید.

برای سرو شام برای میهمانان ممکن است در آخر عروسی بعضی از اشیا کوچک مانند کادر، چنگال و یا قاشق گم شوند و یا به زیر میزها و صندلی‌ها بیفتد. به پرسنل تالار باید تذکر بدهید تا در حین تمیز کردن سالن‌ها به‌صورت اشتباهی این اشیا را درون سطل زبانه نیندازند.

وظایف سرپرست تالار

رعایت نکات یادآوری شده باعث می‌شود تا یک مدیر عالی با انجام تمام وظایف خود بدون بروز هیچ‌گونه مشکل و اشتباهی رفاه و آسایش میهمانان خود را در تالار فراهم نماید.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

با افزایش مخاطبان اینستاگرام، این شبکه اجتماعی به عنوان منبع درآمدی برای برخی از کاربران این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود چراکه هر کسی با هر شرایطی می‌تواند کسب درآمد داشته باشد.

 امروزه با توجه به استقبال فراوان از اینستاگرام، این شبکه اجتماعی را به یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان و حتی ایران بدل نموده است. با افزایش مخاطبان اینستاگرام، این شبکه اجتماعی به عنوان منبع درآمدی برای برخی از کاربران این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود چراکه هر کسی با هر شرایطی می‌تواند کسب درآمد داشته باشد.

از آنجایی که خیلی از کاربران موبایل، بیشتر زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند و ترجیح می‌دهند تا نیاز خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی برطرف کنند، به همین جهت، مطلوب است تا برای کسب درآمد از اینستاگرام، با ایده‌های کسب درآمد و آموزش اینستاگرام آشنا شوید. به همین منظور، در این مقاله سعی داریم تا شما را با مقوله آشنا نماییم.

با ما همراه باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام به ۳ روش عمده نظیر:

۱ فروش مستقیم کالا و خدمات ۲٫ فروش غیر مستقیم کالا و خدمات و ۳٫ برند سازی صورت می‌گیرد که در اینجا هر کدام از این روش‌ها را به صورت مختصر بیان می‌نماییم.

فروش مستقیم کالا و خدمات:

یکی از روش‌های رایج در کسب درآمد از اینستاگرام، فروش مستقیم کالا و خدمات است؛ که این کالا و خدمات، ممکن است از خودشان باشد و یا حتی با واسطه به فروش برسد. حتی این کالا‌ها نیز می‌تواند به صورت فیزیکی و نیز به صورت دانلودی باشد. مثلا فروش کیک خانگی توسط خانمی خانه‌دار و یا فروش دوره آموزشی طراحی به صورت دانلودی در شبکه اجتماعی اینستاگرام امکان پذیر است.

فروش غیر مستقیم کالا و خدمات:

در این روش، به طور غیر مستقیم محصول و یا خدمت خاصی تبلیغ می‌شود. افراد معروف که که محبوبیت بالایی نزد دنبال کنندگان خود دارند از این روش برای کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می‌کنند. به عنوان نمونه، افراد معروف و یا همان اینفلوئنسر‌ها در ایسنتاگرام، در محتوای سرگرم کننده خود که بازدید کننده بالایی دارد، برند خاصی را معرفی می‌کنند که در کنار دیده شدن محتوای خود، نام این برند نیز دیده می‌شود. به این روش اینفلوئنسر مارکتینگ و یا بازاریابی از طریق افراد تاثیر گذار نیز می‌گویند.

برندسازی:

یکی دیگر از روش‌ها، برندسازی است. در این روش معمولا کسب و کارها، مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان می‌کنند و سعی می‌کنند روی آن‌ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا با اینکار، مخاطبان خود را به محصولات و خدمات خود علاقه‌مند کنند.

برخی از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام

برای داشتن درآمد از اینستاگرام، ایده‌های متنوعی وجود دارد. در اینجا به معرفی برخی از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام می‌پردازیم.

همکاری در فروش: در این ایده از ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، شما کالای مورد نظر را برای فروش در اختیار ندارید و برای کالای دیگران بازاریابی می‌کنید و به فروش می‌رسانید که از این طریق می‌توانید پورسانت خود را داشته باشید.

آموزش آنلاین: شما می‌توانید آموخته‌ها و تجربیات خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و سپس تخصص خود را به صورت حرفه‌ای در قالب دوره‌های آموزشی چه به صورت فیزیکی و چه به صورت دانلودی به مخاطبان خود عرضه کنید.

معرفی خدمات خود: از این نوع ایده‌های کسب درآمد بسیار استفاده می‌شود که شما هر خدماتی را که ارائه می‌دهید می‌توانید از طریق اینستاگرام بازاریابی کنید و مشتریان بسیاری را به خود جذب کنید. با اینکار مخاطبان صفحه‌تان تقاضای انجام کار به شما می‌دهند.

راه‌اندازی صفحه خبری و اطلاع رسانی: شما با استفاده از این ایده، یکی از بهترین ایده‌ها را اجرایی کرده‌اید. چراکه با اینکار پس از تولید محتوای مخصوص به صفحه خود و افزایش تعداد دنبال کنندگان، می‎توانید تبلیغات گرفته و کسب درآمد کنید.

ساخت کلیپ: یکی از رایج‌ترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، همین کلیپ ساختن است. این کلیپ‌ها اگر به صورت خلاقانه باشد مخاطبان زیادی را به دنبال خواهد داشت. حتی می‌توان از دابسمش‌ها نیز کلیپ‌های جذابی تولید کرد و از این طریق کسب درآمد داشت.

تست کردن غذا و خوراکی: یکی دیگر از مهم‌ترین و رایج‌ترین ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، تست کردن غذا‌ها و تولید محتوا کردن در این زمینه و به اشتراک گذاشتن این گونه لحظات است

راه اندازی صفحه پیرامون اشتراک مسافرت و تفریح: اگر اهل سفر و تفریح هستید، می‌توانید لحظات خود را در قالب استوری و پست به اشتراک گذاشته و با اینکار مخاطبان زیادی برای خود دست و پا کنید و سپس با پذیرش تبلیغات از این نوع ایده‌های کسب درآمد از اینستاگرام، منتفع شوید.



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
طراحی سایت در آمل

 

انواع طراحی سایت در آمل و مازندران

طراحی سایت در آمل دارای انواع و اقسام خاصی است که هر کس بنا بر نیاز خود می تواند هر یک از این انواع خاص طراحی سایت در مازندران را برای سایت مورد نظر خویش سفارش دهد. از جمله انواع طراحی سایت می توان به زبان برنامه نویسی php و asp اشاره کرد که برای استخوان بندی سایت و نیز برای یافته های بانکی و محل نگهداری فایل ها و اطلاعات کاربران با استفاده از این زبان های برنامه نویسی می توان رو به طراحی سایت آورد.

در کنار آن می توان با زبان برنامه نویسی cms نیز به گونه ای دیگر به طراحی سایت پرداخت که در این بین گروه مقتدر طراحی سایت در مازندران ، آمل ، بابل ، ساری با کوله باری از تجربه و تخصص با کادر فنی بسیار قوی می تواند هر گونه طراحی سایتی را بسته به نیاز مشتری برای آن ها پدید آورند تا بتوان از این منظر آن ها را صاحب یک سایت بسیار شکیل و هدفمندی ساخت که می توان با بهره گیری از این سایت، گامی بسیار مستحکم در راستای توسعه کسب و کارهای خویش برداشت .

با جذب مشتریان بسیار زیاد در سراسر کشور به یکه تازی خویش در سراسر کشور ادامه داد و در شغل خویش با موفقیت و کسب سودآوری های قابل توجه خود را به همگان معرفی ساخت. بنابراین گروه طراحی سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قائمشهر می تواند دست شما را گرفته و شما را تا بلندای موفقیت با خود بالا ببرند.

در این بین در صورت تمایل می توانید با شماره تماس 09111273476 آماردوب تماس حاصل نموده و یا به استان مازندران، شهر آمل، به شکل حضوری مراجعه نمایید و هر نوع طراحی سایتی را که می خواهید با مسئولین آن ها در میان گذاشته تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کرده و شما را با طراحی سایت از جایگاه خود به جایگاهی بسیار فراتر از آنچه تصور می کردید، به پرواز درآورد که قطعا برای شما بسیار سودده و مثمر به ثمر خواهد بود.

 

سفارس انواع سایت در طراحی سایت مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

 

سفارش انواع سایت در مازندران،آمل،بابل،ساری،قایمشهر

هر کسب و کاری به مانند صنف بنگاه های معاملاتی (املاکی ها)، شرکت های مختلف و نیز فروشگاه های زنجیره ای یا هر نوع شغل دیگری می توانند با طراحی سایت دوباره از نو احیاء شود.

به عنوان مثال سایت شرکتی، سایت املاک، سایت فروشگاه و غیره و غیره همگی از انواع طراحی سایت بهره می گیرند تا به هر طریقی بتوانند رونقی چشمگیر به کسب و کارهای خویش ببخشند. در صورتی که شما هم در زیر مجموعه یکی از این شغل ها هستید و از نبود مشتری رنج می برید و حس می کنید که نمی توان در شغل خویش به موفقیت و سودرسانی نائل آمد؛

می توانید با طراحی سایت با مازندران در ارتباط باشید تا برای شما سایتی را طراحی نمایند که شهرت شما را در آفاق این مرز و بوم بگسترانند و شما را با انبوهی از مشتریان به صورت روزانه مواجه گردانند که می توان بلافاصله با این کار شما را به سودهایی برسانند که به هیچ عنوان حتی در خواب هم نمی توانستید چنین تصوری را ببینید که به یکباره این طور شما را از فرش به عرش می کشانند.

برای بهره مندی از این مهم می توانید با شماره تماس 09111273476 تماس بگیرید و شغل مورد خویش را به آن ها اعلام دارید تا با توجه به نیازهایی که شما از طراحی سایت در نظر دارید، تمامی موارد موجود در ذهن شما را به بهترین نحو ممکن صورت داده و سایتی را در اختیار شما قرار دهند که بتوانید با کمک آن خود را در سطح بسیار کلان و گسترده ای به دیگران معرفی نمایید تا نه تنها فقط در شهر و دیار خویش،

بلکه در سراسر کشور محصولات خویش را به منصه فروش و در دسترس همگان قرار دهید تا به لطف پیشرفت تکنولوژی بتوان از این راه کسب درآمد نمود.

 



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 8 / 1399 | نظرات ()