نوشته شده توسط : علی

مدل های مختلف ماشین اصلاح

انواع و اقسام ماشین‌های اصلاح صورت در بازار یافت می‌شود و در برخورد اول، انتخاب یکی از آن‌ها واقعاً دشوار است، به همین دلیل در این‌جا اصول اساسی  انتخاب صحیح ماشین اصلاح صورت به همراه نکاتی در مورد اصلاح کردن راحت‌تر صورت را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 

با دقت در تمامی ماشین‌های اصلاح صورت متوجه می‌شویم که در کل، ماشین‌های اصلاح صورت دو نوع هستند:

ریش تراش مدل براون

 

1.ماشین‌های اصلاح صورتی که تیغ‌های آن‌ها به جلو و عقب حرکت می‌کنند.

سه تیغ

مثل : ماشین ریش تراش براون  و ریش تراش پاناسونیک 

2.ماشین‌های اصلاح صورتی که قسمت‌هایی در سر آن‌ها به صورت دورانی متحرّکند.

مثل فیلیپس اگر قصد خرید  ریش تراش فیلیپس  را دارید بدانید جز بهترین گذینه ها هست.

نکته‌ای که از نظرسنجی‌ها به دست آمده نشان می‌دهد که نتیجه‌ی حاصله از هر دو نوعِ این ماشین‌های اصلاح صورت شبیه به هم است و نمی‌توان هیچ‌یک از این دو سیستم را بر دیگری ترجیح داد. لذا از این نظر بستگی به سلیقه‌ی شخصی شما خواهد داشت که کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید، اما موارد دیگری وجود دارد که می‌توانید با آگاهی از آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشید.

در این بین بد نیست چند تا برند از ماشین اصلاح مثل خرید ماشین اصلاح سر پاناسونیک ، ماشین اصلاح موی سر فیلیپس و حتی به این فکر کنید که در این همه برند  برای خرید ماشین اصلاح gemei  روی این مورد هم فکر کنید

 

 

ریش تراش سه تیغ و تخت

 

هنگام خرید ماشین اصلاح صورت به این نکته توجه داشته باشید که از این دستگاه به صورت روزانه و برای سالیان سال می‌خواهید استفاده کنید. ابتدا احتیاجات اصلی خود در این مورد را تعیین کرده و انتخاب خود را نسبت به احتیاجات اصلی و میزان بودجه و برای دراز مدت انجام دهید.

 

بعضی از ماشین‌های اصلاح صورت هم دارای کابل و قابل استفاده‌ی مستقیم و هم دارای امکان شارژ هستند.

برخی از این دستگاه‌ها در حالت اصلاح خیس نیز قابل استفاده می‌باشند. تمیز کردن چنین مدل‌هایی راحت‌تر به نظر می‌رسد.

اگر پوست صورت شما خیلی حساس است می‌توانید مدل‌هایی را انتخاب کنید که با استفاده از انواع ژل و کرم‌های صورت نیز به‌کار می‌روند.

اگر ماشین اصلاح شما مخصوص اصلاح خشک است برای کم کردن حساسیت اولیه می‌توانید ابتدا صورت خود را با آب ولرم شسته و خوب خشک کنید و یا یک حوله‌ی ولرم را بر روی صورتتان قرار دهید، به این ترتیب ریش شما نرم‌تر شده و اصلاح آن راحت‌تر صورت خواهد گرفت. اگر ماشین اصلاح شما به صورت اصلاح تر نیز قابل استفاده است صورتتان را با آب ولرم شسته و اصلاح کنید.

در اکثر ماشین‌های اصلاح صورت گزینه‌های اصلاح سبیل و تجهیزات مکمّل وجود دارد.

برخی از ماشین‌های اصلاح صورت میزان  مدت زمان شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهند، چنین قابلیتی به شما کمک می‌کند که اصلاح صورتتان هیچ‌گاه نیمه‌کاره نماند.

مدت زمان شارژ شدن ماشین‌های اصلاح صورت متفاوت است، برای اشخاصی که محدودیت زمانی زیادتری دارند پیش از خرید، اطلاع از مدت دقیق شارژ شدن دستگاه الزامی است.

تعویض سر ماشین اصلاح هر دو سال یک بار، هم به سلامتی بیش‌تر پوست شما و هم به طول عمر ماشین اصلاح کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که عادت کردن به ماشین اصلاح صورت حدود دو تا سه هفته طول خواهد کشید، لذا به خاطر عادت نداشتن، استفاده از ماشین اصلاح صورتی را که خریده‌اید متوقف نکنید.

ماشین های اصلاح صورت

در دستگاه‌هایی که حالت اصلاح دوَرانی دارند بهتر است با حالت دوَرانی و حرکت دادن آهسته بر روی پوست اقدام به اصلاح کنید.

در دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم و با جلو و عقب رفتن تیغه‌ها کار می‌کنند بهتر است با حرکات مستقیم و طولانی اقدام به اصلاح کنید.

تا زمان عادت کردن کامل به طرز استفاده از ماشین اصلاح صورت، امکان دارد برای اصلاح نقاطی از صورتتان کمی سختی بکشید و یا در نقاطی از صورتتان احساس سوزش داشته باشید، به همین خاطر اصلاح صورت بدون اِعمال فشار زیاد مطلوب‌تر است، فشار دادن زیاد باعث ایجاد تحریک یا حساسیت در پوست صورت می‌شود.

برخی از ماشین‌های اصلاح صورت در هنگام کار کمی گرم می‌شوند که این امر در ابتدای استفاده از این دستگاه می‌تواند موجب تحریک پوست شود. به مرور زمان و با اخذ تجربه‌ی بیشتر در طرز استفاده‌ از ماشین اصلاح صورت، این مشکل رفع خواهد شد.

اگر به داشتن میزان به‌خصوصی از ریش علاقمند هستید، بیش‌تر به سراغ ماشین‌های اصلاح صورتی بروید که شانه‌های زیادی دارند.

برخی آقایان نقاطی از صورتشان را که اصلاح آن با ماشین اصلاح صورت مشکل است و فشار زیاد بر آن نقاط موجب تحریک و یا سوزش پوست می‌شود را با تیغ اصلاح می‌کنند.

عادت به تمیز کردن  ماشین اصلاح بلافاصله پس از پایان اصلاح صورت، باعث خواهد شد که اصلاحِ بعدی شما راحت‌تر انجام شود.

تیغ‌های ماشین اصلاح صورت نیز دارای عمر مفید هستند، در طی زمان اگر احساس کردید که آن‌ها کند عمل می‌کنند باید عوضشان کنید.

 

اکنون از شما دعوت می‌کنیم جهت انتخاب ماشین اصلاح صورتِ با کیفیت، از محصولات فروشگاه شیک فام shikfam.com دیدن فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 527
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 9 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

غذایی که مدتی می‌ماند و خوراکی‌هایی که در آن مواد نگه‌دارنده زده باشند، یبوست را تشدید نموده و معده را ضعیف می‌کند.

 

گیاهان دارویی

* ابتدا غذا به وسیله دندان‌ها باید خوب جویده شود و با بزاق دهان خوب مخلوط شود. خوب جویدن و نرم نمودن، اولین گام برای هضم بهتر مواد غذایی در بدن می‌باشد.

 

* دوم باید غذا در محیط آرام و به دور از استرس خورده شود و در معده مواد غذایی با شیره معده خوب مخلوط شود. شیره معده ماده‌ای به نام پپسین ترشح نموده و پروتئین‌های درشت مواد غذایی به مواد ساده‌تری تبدیل می‌شود، این کوچک شدن و نرم شدن از یبوست جلوگیری می‌کند.

 

در اینجا دستگاه کبدی، ماده صفرا را وارد جهاز هاضمه نموده و در حل کردن مواد چربی مۆثر است. معده در تنظیم غذا، نقش مخزن ذخیره را داراست و تأثیر شیره یا اسید معده در هضم غذا بسیار است.

 

* یبوست ممکن است بر اثر کمبود تراوش‌های کبدی و لوزالمعده و روده نیز باشد. برای رفع این عامل، غذاهای سلولزدار مثل آرد سبوس‌دار و سبزی‌های تازه مفید است.

 

* ساعات خوردن غذا و منظم خوردن نیز در رفع یبوست مۆثر است.

 

* پرخوری و نامرتب خوردن و پر نمودن معده بسیار زیان آور است. استراحت دادن به معده و نخوردن به مدت کوتاه، باعث می‌شود که دستگاه گوارش استراحت نموده و کار خود را خوب انجام دهد.

 

* سبزیجات و داروهای گیاهی علاوه بر فعال نمودن معده، در هضم غذا بسیار مفید است.

 

* غذاهای پرچرب و شیرینی‌ها و موادی مثل سوسیس و کالباس در هضم غذا مشکل ایجاد می‌کنند.

 

* غذایی که مدتی می‌ماند و خوراکی‌هایی که در آن مواد نگه‌دارنده زده باشند، یبوست را تشدید نموده و معده را ضعیف می‌کند.

 

 

برای رفع یبوست

 

1- خوردن یک لیوان خاکشیر صبح ناشتا

 

2- مخلوط یک فنجان آب کرفس با آب هویج

 

3- مخلوط یک قاشق غذاخوری پودر گل سرخ و یک فنجان ماست بدون چربی

 

4- خوردن شش عدد زیتون همراه با غذا

 

5- مخلوط عرق کاسنی همراه با عسل روزی یک استکان صبح ناشتا

 

6- هر روز همراه با غذا سبزی شوید، جعفری، کاهو، گشنیز مصرف شود.

 

7- صبحانه کامل خورده شود.

 

8- خواندن مقاله درمان گیاهی یبوست از سایت گیاه سلامتی

 

 

آلوئه ورا برای رفع یبوست

مشخصات ظاهری این گیاه، درختچه با برگ‌های ضخیم گوشتی است. در داخل این برگ‌ها مایع ژل‌های ذخیره شده و در مناطق گرم و شرجی رشد می‌کند.

 

خواص درمانی این گیاه: آلوئه ورا بهبود دهنده آرتروز، تقویت کننده معده و اثنی‌عشر و روده، برطرف کننده یبوست و سرشار از ویتامین A، B1، B2، B6، B12، C و E می‌باشد. ضد استرس و ضعف اعصاب معده می‌باشد، تقویت کننده سیستم دفاعی بدن بوده و تنظیم کننده هضم غذا و دفع مواد زائد را از روده بسیار آسان می‌کند.

 

آب درون برگ گیاه را روزی یک فنجان قبل از غذا هر روز میل کنید.

 

گشنیز و رفع یبوست

این گیاه علفی در تمام مناطق ایران رشد می‌کند. ساقه گیاه کوتاه و نازک و برگ‌های آن بسیار لطیف می‌باشد. تقویت کننده معده و ضد باکتری معده و روده می‌باشد. برای جلوگیری از یبوست روزی 20 گرم سبزی گشنیز را خُرد کرده و میل کنید. برای رفع یبوست روزی یک استکان آب گشنیز صبح ناشتا یا شب موقع خواب با یک قاشق روغن زیتون مصرف شود.

 

 

بادرنجبویه و رفع یبوست

این گیاه از خانواده نعناع می‌باشد و عطر مخصوص به خود دارد. در مناطق خراسان رشد می‌کند.

 

برگ‌های آن پنج‌های بریده و ریز می‌باشد. مانند گشنیز است با این تفاوت که برگ‌های آن پهن‌تر و بریدگی در آن بیشتر است.

 

دارای ویتامین‌های A، B و C و تقویت کننده معده و روده می‌باشد و صفرا را از بین می‌برد.

 

10 گرم برگ بادرنجبویه را در یک لیوان بجوشانید و با یک قاشق پودر گل سرخ و یک قاشق روغن زیتون یک شربت غلیظ درست کرده و روزی یک استکان میل کنید. یبوست را از بین می‌برد و تقویت کننده دستگاه گوارش می‌باشد.

 

کاهو و رفع یبوست

شکل ظاهری آن دارای برگ‌های پهن و ساقه کوتاه و دارای گل‌های صورتی می‌باشد.

 

خواص مهم آن: سرشار از ویتامین‌های K، B و P همراه با مواد معدنی، ید، کلسیم، منیزیم و مواد قندی، سلولز، کمی نشاسته، کلروفیل، آهن، پتاسیم، فسفر و گوگرد می‌باشد.

 

کاهو تقویت کننده معده و روده و ضد یبوست است. بهتر است کاهو همراه با روغن زیتون مصرف شود. البته برگ‌های تیره خاصیت بیشتری دارد. کاهو همراه با آب لیمو تازه و روغن زیتون مفید است.

منبع : بیتوته



:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 9 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

خلافی خودرو ، در حقیقت لیستی از مجموعه جرائم خودرو می باشد . رانندگان بر اساس خلاف هایی که در امر رانندگی انجام می دهند توسط پلیس توقیف و جریمه می شوند و این جریمه ها در پرونده آن خودرو که راننده با آن مرتکب جرم شده ثبت می گردد . به اصطلاح به این لیست پرونده « خلافی ماشین » می گویند که با مراجعه به پلیس +10 می توانید خلافی خودروی خود را استعلام کنید .
در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی فقط برگه خلافی خودروهایی داده می شود که جمع جرایم آنها کمتر از مبلغ ۱۰ میلیون ریال است. برای دریافت برگه تخلفات رانندگی با مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان باید به راهنمایی رانندگی مراجعه شود.

هزینه دریافت این برگه ۲۷ هزار تومان و همچنین تعرفه رسیدگی غیر حضوری اجرائیات (بررسی کسر خلافی) ۲۵ هزار ریال است. بابت هر ردیف تخلف قابل اعتراض ۲ هزار ریال دریافت می شود.

در صورتی که خلافی متقاضی بیشتر از ۳ برگ باشد باید به ازاء هر صفحه اضافه ۲ هزار ریال (دویست تومان) پرداخت شود.

البته امروزه با سیستم الکترونی پلیس راهور ناجا می توانید به صورت اینترنتی خلافی ماشین را دریافت کنید . در سایت پلیس راهور بخشی برای دریافت خلافی خودرو در نظر گرفته شده است. البته بنا به اطلاعات مندرج در این صفحه، اطلاعات ارائه شده برای استعلام آفلاین بوده و میزات خلافی تا تاریخ مندرج در همان صفحه به کاربران ارائه می شود.

معمولا این تاریخ برای ۴ یا ۵ روز قبل از استعلام است. به نظر می رسد، آفلاین بودن این استعلام دو علت اصلی دارد. اولا از هنگام صدور تا ورود قبض های جریمه ساعاتی یا روزهایی فاصله است. دومین دلیل برای عدم برقراری ارتباط با سامانه اصلی است تا امنیت پایگاه داده راهنمایی و رانندگی تامین شود.

برای دریافت استعلام خلافی تنها به بارکد پستی ۸ رقمی درج شده در پشت کارت یا بر روی سند خودرو نیاز دارید. البته برای جلوگیری از اختلال سایت توسط ماشین های هک، علاوه بر وارد کردن کد فوق باید کد کپچای موجود در سایت را نیز وارد نمایید.

خلافی ها بر اساس جریمه هایی که راننده مرتکب می شوند ثبت می شوند که این جریمه ها شامل موارد زیر می شوند :

1-جریمه مادی :

خلاف راننده را بر اساس جدول نوع جریمه و مبلغ آن را در دسته قبض نوشته و بر اساس خلافی که داشته می نویسند .براساس هر نوع خلافی مبلغ مشخصی در نظر گرفته شده است.این مبالغ توسط نمایندگان شورای اسلامی ایران مشخص شده و اعلام نموده اند.

2- جریمه توقیف خودرو:

بر اساس خلافی که راننده انجام می دهد , خودرو وی تا مدتی که افسر بر اساس نوع خلاف توقیف میکند.

3- جریمه نمره منفی:

خلاف ها براساس نوع خلاف نمره منفی دارند که افسر نمره منفی را در قبض جریمه اعمال میکند.
 


:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 9 / 1397 | نظرات ()