بررسی ویژگی های فیبروز ابرو
نوشته شده توسط : علی

اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی می باشد که این روش را برای زیبایی بیشتر ابروها بنیان گذاری کرده است. در کلمه فیبروز فی نشان نام شرکت است و بروز به معنی خط ابروها می باشد. شرکت فیبروز در صربستان واقع شده است و دارای شاگردان ایرانی زیادی است و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو ها برای فرم و حالت دادن به ابروها استفاده می شود.

فیبروز ابرو ها از انواع روش های نیمه دائمی برای آرایش ابروها است که در این روش برای هاشور و سایه زدن ابروها از سوزن های یکبار مصرف و به صورت دستی استفاده می شود و بعد از اتمام مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت.

بررسی ویژگی های فیبروز ابرو

امروزه اغلب خانم هایی که دارای ابروها با فرم نامناسب یا ابروهای تو خالی هستند از هاشور ابرو، سایه ابرو، تاتو ابرو و فیبروز، برای دادن فرم زیبا به ابروهای خود استفاده می کنند که هر یک از این روش ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در ادامه با متد جدید فیبروز برای فرم دادن به ابروها آشنا خواهید شد که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد.

 

انواع مدل های هاشور ابروها بر اساس فیبروز

هاشور به روش فیبروز دارای مدل های مختلفی است و شما می توانید از بین این مدل ها، هاشور ابروهایی را که با فرم صورت و ابروهای شما مطابقت و همخوانی بیشتری دارد انتخاب کنید.





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 3 / 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: