فروش اقساطی ایران خودرو
نوشته شده توسط : علی

فروش اقساطی ایران خودرو

ایران خودرو به عنوان اولین شرکت تولید کننده خودرو در کشور، اولین بار در سال 1342 توسط خانواده خیامی راه اندازی شد. خانواده ای که با ایده تولید خودروی ارزان برای همه اقشار جامعه در همکاری با شرکت انگلیسی تالبوت اتومبیل های هیلمن را راهی بازار و جاده های کشور کرد. خودرویی که در سال 1346 به نام پیکان در بازار ایران شناخته شد. تولید پیکان در سال 1384 بعد از 295 هزار دستگاه تولید متوقف شده و آخرین نمونه آن راهی موزه خودرو شد.

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

ایران خودرو اولین و بزرگترین و برترین تولیدکننده انواع خودروها در کشور است و استقبال از تولیدات ایران خودرو موجب شد تا به زودی فروش و یا خرید اقساطی خودرو در سیاست های فروش این شرکت گنجانده شود. ایران خودرو تابحال محصولات بسیاری را تولید و مونتاژ کرده است، اما اولین محصول تماما بومی و ایرانی کشور خودرو سمند بود.

سمند برای اولین بار در سال 1381 معرفی شده و روانه بازار شد و در سال های گذشته نمونه های مختلفی از این خودرو تولید و به بازار عرضه شده است. دنا و دنا پلاس آخرین نمونه از محصولات بومی و بازطراحی هایی ناشیانه از سمند هستند و دنا پلاس به عنوان جدیدترین فیس لیفت دنا در سال 1396 به خیابان های کشور راه پیدا کرد.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

در مجموعه سپندخودرو تمام محصولات ایران خودرو شامل سمند، تیپ های مختلف پژو 206 و پژو 206 صندوق دار، پژو 207، خودرو پژو پارس، خودرو رانا، تندر 90 پلاس، دنا و دنا پلاس دارای شرایط فروش اقساطی خودرو هستند. سپند خودرو به عنوان عاملیت مجاز فروش محصولات ایران خودرو در کشور سابقه ای درخشان و طلانی در فروش اقساطی خودرو دارد.

فروش اقساطی ایران خودرو سمند

سمند اولین محصول تماما بومی در بین محصولات ایران خودرو است که در سال 1381 به عنوان خودروی ملی کشور رونمایی شد. سمند خودرویی است که پلتفرم بهینه شده 405 را دارد و دیگر محصولات مانند سورن، دنا و دنا پلاس نیز که الگوی سمند را دارند نیز برروی همین پلتفرم تولید شده اند.

تمام خودروهای نامبرده از اولین روزهای تولید محبوبیت بالایی در بین مردم کشور داشتند و به همین دلیل به زودی در لیست محصولات فروش اقساطی ایران خودرو قرار گرفتند.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

سمند دارای موتوری 1.8 لیتری است و توانایی تولید 100 اسب بخار قدرت برای تحویل به چرخ های جلویی را دارد. در نمونه سمند EF7 نیز موتورهای تقویت شده برروی خودرو قرار گرفت و در ادامه هر دو مدل با پیشرانه های بنزینی و گازسوز در بازار حضور پیدا کردند.

در بحث آپشن ها و خدمات رفاهی نیز همانند دیگر محصولات داخلی امکانات خاص یا مطرحی مورد استفاده قرار نگرفته است. حتی طراحی سمند با اینکه در اولین روزهای تولید بسیار مطرح بود، دیگر جذابیت گذشته را ندارد و مورد نقد است. شاید تا 20 سال پیش خودرویی کامل بود اما امروزه نمونه ای کاملا معمولی است. با وجود تمام نقد های وارده به سمند باید آن را به عنوان خودرویی خانوادگی معرفی کنیم که در بین دیگر محصولات داخلی همچنان کیفیت بهتری دارد.

 

فروش اقساطی ایران خودرو دنا پلاس

ایران خودرو با اعمال برخی تغییرات ظاهری نمونه جدیدی از سمند به نام دنا را معرفی کرد و به زودی با اعمال تغییرات دیگری فیس لیفت جدیدی از سمند را با نام دنا پلاس روانه بازار کرد. دنا و دنا پلاس هر دو دارای موتوری هایی 1.6 لیتری هستند و در دناپلاس شاهد تولید قدرتی 113 اسب بخار هستیم. همانطور که انتظار می رود در نمونه های اولیه دنا با جعبه دنده دستی تولید شد اما در ادامه تولید گیربکس اتوماتیک آن نیز در دستور کار قرار گرفت.

فروش اقساطی ایران خودرو دنا پلاس تحویل فوری+شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

شاید هیجان انگیز ترین بحث در مورد دنا پلاس که آن را در لیست خودروهای محبوب طرح فروش اقساطی ایران خودرو قرار داد، مرتبط با آپشن های رفاهی آن باشد. در این زمینه میتوان مواردی چون فرمان هیدرولیک مجهز به كروز كنترل، چراغ نقشه خوان، چراغ داخل داشبورد، چراغ روشنايی فضای پايين داخل كابين، سانروف، آنتن سقفی کوسه ای، تغيير استايل جانبي خودرو، تودوزي مخمل و دیگر آپشن های ایمنی را به عنوان خدمات رفاهی دنا پلاس معرفی نمود.





:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 2 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: