5 دلیل خرید ورق st52
نوشته شده توسط : علی

5 دلیل خرید ورق st52

 

۱ - صنعت , به ورق st52 نیاز دارااست

حرفه آوری خودروهای الکتریکی به شدت به خرید ورق st52 مربوط است و توقع میرود تقاضای ورق st52 برای این اتومبیل ها از ۱۸۵۰۰۰ بدن در سال ۲۰۱۷ به ۱ , ۷۴ میلیون بدن در سال ۲۰۲۷ ارتقا یابد . ساخت خودروهای الکتریکی برای اجزای متعدد اصلی مثل باتری , موتور , پایانه شارژ و زیرساخت های پشتیبانی , نیاز به st52 دارااست .

 

با وجود خودروهای الکتریکی تازه , سال ۲۰۱۸ نقطه نقط ی اوج وسایل نقلیه الکتریکی می‌باشد . ۱۰ مملکت , من جمله چین , آمریکا ایالات متحده , نروژ , بریتانیا , فرانسه , ژاپن , آلمان , هلند , سوئد و کانادا سهم اکثر ای در‌این بازار دارا هستند . با اعتنا به ترقی های تکنولوژی , توانایی مالی و به کار گیری اکثر از شارژرهای الکتریکی , توقع می‌رود که تا سال ۲۰۲۵ , از هر شش ماشین یک ماشین , الکتریکی شود .

 

هر چقدر که تکنولوژی این خودروهای الکتریکی بهبود یابد , به st52 بیشتری نیاز خواهد بود . موتورهای احتراق داخلی غالبا از ۲۳ کیلوگرم st52 به کارگیری می نمایند , در حالی که وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی از ۴۰ کیلوگرم st52 به کار گیری می نمایند .

 

 

۲ - افزایش قیمت ورق st52

چالش آب جهانی بر مردمان سراسر عالم تاثیر میگذارد . قیمت ورق st52 برخی از بخش ها با خشکسالی روبرو هستند , دیگر بخش ها با سیل , و جامعه ها بخش اعظمی به آب پاک و آشامیدنی دسترسی ندارند . این اشتباهات با اعتنا به ارتقاء تقاضا , تاثیرات رو به پرورش تغییرات آب و هوایی و نبود زیرساخت های آبرسانی کارآمد , بدتر می شود . در اکثری از بخش ها زیر تاثیر معضل , سیستم پیچیده لوله ها , تاسیسات تصفیه و سیستم های فاضلاب مایحتاج برای باربری و تخلیه آب در موقعیت ضعیف یا این که تماما غیرقابل پیش گویی است .

 

ورق st52 تحت عنوان یک فلز با تداوم , قابل اعتماد و با ارتفاع قدمت بالا , برای ایجاد زیرساخت های لوله های آب مضاعف موثر است . همینطور این فلزغیر قابل شکافت است و از آلودگی هایی مثل نفت , حشره کش ها و … که سبب ساز به آلودگی سیستم آب میگردند , دوری می نماید . بخش اعظمی از شهرهای ایالات متحده و کانادا , مراحل جایگزینی لوله های سربی با لوله های st52ی را مقدمه کرده اند . این فلز گران بها قادر است منابع آب پاکیزه را به جامعه ها موردنیاز در سراسر عالم , به ارمغان غالب شود .

 

۳ - در آتی کلیه چیز الکتریکی خواهد بود

تقاضای جهانی برای برق در هم اکنون پرورش است , چون با ارتقاء درآمد میلیون ها خانوار , استعمال از دستگاه های الکتریکی از سیستم های سیستم سرمایش گرفته تا خودروهای الکتریکی , ارتقا می‌یابد .

 

ساخت , توزیع و انتقال برق , st52تلزم میزان متعددی ورق st52 است . ورق st52 , یک رسانای الکتریکی زیاد خوب است و در دمای بالا به نیکی عمل می نماید و به سیستم های الکتریکی امداد می نماید تا به یک کانال بزرگتر متصل شوند .





:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 2 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: