نوشته شده توسط : علی

به گزارش سينماپرس، فيلم «#هشتگ..» كه نويسندگي و كارگرداني آن را رحيم بهبودي فر به عهده دارد، فيلمي اجتماعي است با رگه هاي كمدي است كه در آن بازيگراني از جمله نيوشا ضيغمي، بهاره رهنما، بيژن بنفشه خواه، حديث فولادوند، محمد علي كياني، مهرداد فلاحتگر، ارسلان قاسمي و اميد روحاني با حضور محسن ملكي و سيدجواد هاشمي به ايفاي نقش پرداخته اند.

همچنين آرتين پشنگ، اميرعلي نيازي، محمد مهدي احمدي و ثنا كياني به عنوان بازيگران كودك و نوجوان در اين فيلم حضور دارند.

عوامل فيلم «#هشتگ…» عبارتند از: تهيه كنندگان : مقصود جباري_محمد علي كياني، مجري طرح: مجتبي پيري، مدير توليد: محمدعلي كياني، نويسنده و كارگردان: رحيم بهبودي فر، برنامه ريز و دستيار يك كارگردان: امير جاويد نيك، دستيار كارگردان: محمدرضا زماني، منشي صحنه: بيتا ارسطويي، مدير تبليغات: محسن پيري، عكاس: حسن شجاعي، فيلمبردار پشت صحنه: علي بيات، مدير فيلمبرداري: آرش خلاق دوست، دستيار اول فيلمبردار: مهدي ابراهيمي، دستياران فيلمبردار: حميد قطبي، هادي رمضاني، عرفان جهاندار، سعيد احدي، علي واحدي، طراح گريم: محسن ملكي، مجريان گريم: مهرنوش سليمي، آزاده دانايي، اميد ملكي، سعيد رامپور، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، دستياران طراح صحنه: مهدي قوچاني، حامد محمديان، مهران ثقفي، گروه لباس: ثمينه افتخاري، سمانه عباسي، صدابردار: مازيار شيخ محبوبي، دستيار صدا: نادر تاج آبادي، جانشين توليد: حميد احمدي، مدير مالي: نسترن شفيعي، امور دفتري: زهرا پذيره، مدير تداركات: اميرحسين طاهريان، تداركات: محمد جمشيدي، امير ارباب زاده و مدير رسانه اي: احسان عباسي.

 

فيلم هشتگ

 

درباره فيلم هشتگ:

فيلم هشتگ با نويسندگي و كارگرداني رحيم بهبودي فر ساخته شده است. تهيه كنندگي فيلم هشتگ را مقصود جباري و محمد علي كياني بر عهده داشته اند. اين فيلم در سال ۹۷ ساخته شده است. در فيلم هشتگ نيوشا ضيغمي براي اولين بار نقش مرد بازي كرده است.

 

ديگر عوامل فيلم هشتگ:

مجري طرح : مجتبي پيري، مدير توليد: محمدعلي كياني، برنامه ريز و دستيار يك كارگردان: امير جاويد نيك، منشي صحنه: بيتا ارسطويي، عكاس: حسن شجاعي، مدير فيلمبرداري: آرش خلاق دوست، طراح گريم: محسن ملكي، طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده، صدابردار: مازيار شيخ محبوبي، جانشين توليد: حميد احمدي، مدير تداركات: اميرحسين طاهريان، مدير رسانه اي: احسان عباسي، دستيار كارگردان: محمدرضا زماني، مدير تبليغات: محسن پيري، فيلمبردار پشت صحنه: علي بيات، دستيار اول فيلمبردار: مهدي ابراهيمي، دستياران فيلمبردار: حميد قطبي، هادي رمضاني، عرفان جهاندار، سعيد احدي، علي واحدي، مجريان گريم: مهرنوش سليمي، آزاده دانايي، اميد ملكي، سعيد رامپور، دستياران طراح صحنه: مهدي قوچاني، حامد محمديان، مهران ثقفي، گروه لباس: ثمينه افتخاري، سمانه عباسي، دستيار صدا: نادر تاج آبادي

براي دانلود فيلم هشتگ به سايت دي ال مووي مراجعه كنيد.



:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 7 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری برنا، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری با ترجمه متن تخصصی بسیار سروکار دارند. در دوران پایان نامه نویسی و یا تهیه مقاله‌های کلاسی همیشه زمانی باید به مطالعه مقالات و کتاب های تخصصی و پس از آن ترجمه مطالب به زبان فارسی تخصیص یابد. مورد دیگر ترجمه مقالات پژوهشی است که به فارسی نوشته اند و برای ثبت در ژورنال‌های بین‌المللی نیاز است از فارسی به انگلیسی ترجمه شوند. اگر شما هم گرفتار این فرآیند فرسایشی هستید چهار راهکار پیش رو دارید که هر کدام می‌تواند تاثیرات متفاوتی در کیفیت ترجمه تخصصی، زمان و هزینه‌ داشته باشد.

 

  • با دانش کافی از زبان انگلیسی شاید بتوانید خودتان ترجمه کنید!

از فراگیرترین روش‌ها در اوایل دوران تحصیل خصوصا در کارشناسی ارشد صرف وقت شخصی برای ترجمه است اما اصولا با گذر زمان ناکارآمدی این راهکار برای افراد مشخص می‌شود. شاید شما هم این تصور را داشته باشید که خودتان می‌توانید از پس کار ترجمه برآیید و به این ترتیب هزینه کمتری برای آن بپردازید اما تجربه نشان داده است که این فرآیند بسیار زمان برتر و خسته کننده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. در دوران پایان نامه نویسی باید زمان زیادی را برای مطالعه مقالات و کتاب های تخصصی، طراحی روش تحقیق، جمع آوری داده ها، تحلیل داده، گفتگو با استاد راهنما و ... کنید. این فعالیت‌ها تمرکز و زمانی بیشتر از آنچه که فکرش را می‌کنید می‌طلبد و به مرور موجب می‌شود امکان اینکه وقت‌تان را به ترجمه اختصاص دهید نداشته باشید. در این شرایط ترجمه یک مقاله زمانی بسیار زیاد از شما خواهد گرفت و برای کارهای مهمتری که در پیش رو دارید زمان را از دست بدهید.

  • ترجمه ماشینی راهکار مناسبی نیست، آن را فراموش کنید!

خدمات آنلاین ترجمه ماشینی که گوگل ترنسلیت شناخته‌شده‌ترین آن‌هاست با وجود اینکه هیچ هزینه ای در پی ندارد، اما به هیچ عنوان برای ترجمه تخصصی قابل استفاده نیستند. این خدمات اگر چه بهبودهایی را در کیفیت کار خود داده‌اند اما به هیچ عنوان قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی متون تخصصی را ندارند. خدمات زبان فارسی نرم‌افزارها و سایت های ترجمه ماشینی بسیار ضعیف است و برای ترجمه‌های دانشگاهی به خصوص پایان نامه بهتر است این راهکار را از ذهنتان پاک کنید.

  • کافی نت و دفاتر فنی دانشکده برای ترجمه ساخته نشده‌اند!

این یک اشتباه رایج است که دانشجویان گمان می‌کنند می‌شود به یک کافی نت یا دفتر فنی برای ترجمه اعتماد کرد. هر سفارش ترجمه تخصصی برای آن که از کیفیت مناسب برخوردار باشد لازم است چند ویژگی را در نظر داشته باشید، اولین و شاید مهمترین مسئله ویژگی حضور یک ارزیاب برای کنترل کیفیت ترجمه تخصصی است. کافی نت ها در بهترین حالت با چند مترجم عمومی در ارتباط هستند که این افراد از یک طرف برای ترجمه مقالات تخصصی مهندسی، پزشکی، مدیریت و حسابداری تخصص و سابقه لازم را ندارند و همچنین با کلمات تخصصی و اصطلاحات این رشته‌ها آشنا نمی‌باشند. برای ترجمه یک متن تخصصی مترجم حداقل باید مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد همان رشته را داشته باشد و در کافی نت به چنین مترجمینی دسترسی نخواهید داشت.

  • خدمات ترجمه تخصصی آنلاین از وب سایت برگزیده جشنواره وب ایران

ترجمانو وب سایتی است که امکان سفارش‌ ترجمه تخصصی بدون نیاز به صرف وقت جهت رفت و آمد را برای شما فراهم می‌آورد. از طریق این وب سایت می‌توانید به صورت آنلاین متن مورد نظر را ثبت سفارش نمایید، قیمت ترجمه به شما اعلام خواهد شد و پس از پرداخت در زمان مقرر فایلی را که توسط مترجمین تخصصی ترجمه و کنترل کیفیت شده به صورت تایپ شده را تحویل بگیرید. شبکه ترجمانو مترجمین بسیار زیادی با تخصص‌های گوناگون دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای شما فراهم می‌آورد که به صورت نظام‌مند آزموده شده و با ترجمانو همکاری می‌کنند و ترجمه‌ دانشگاهی شامل ترجمه مقاله و کتاب را از انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی با کیفیت بالا و سرعت زیاد انجام می‌دهند. مترجمین شبکه ترجمانو در یک پروسه دقیق آموزش دیده و با کسب تجربه کیفیت کارشان از سطح متوسط، به خوب و عالی ارتقاء می یابد. همه این تمهیدات موجب شده تا ترجمانو موفق شود در جشنواره وب ایران به عنوان وب سایت برگزیده خدمات ترجمه آنلاین شناخته شود و همچنین در مرکز کسب و کارهای دانشگاه تهران مستقر گردد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 775
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 6 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

معماری نوین تدریس

معماری نوین تدریس به شیوه ها و روش هایی گفته می شود که در آن معلمان سعی دارند از بهترین الگو ها و شیوه های تدریس در کلاس درس استفاده نمایند. در معماری نوین تدریس که با توجه به طراحی آموزشی و الگوهای برتر تدریس نوشته می شود در بسیاری از اوقات ، مهم ترین منبعی که معلم برای تعیین محتوا در اختیار دارد ، کتاب درسی می باشد که با مطالعه دقیق آن می باید برای سؤالات زیر جواب قانع کننده ای داشته باشند :

  1. آیا محتوا رفتارهایی را که معلم از دانش آموزان انتظار دارد ، در آنان می پرورانند ؟
  2. آیا محتوا برای دانش آموزان قابل درک و فهم می باشد ؟
  3. آیا محتوا از توالی مناسب برخوردار است ؟ به بیان دیگر ، آیا محتوا طوری تنظیم شده است که اول مفاهیم ساده تر و سپس مشکل تر را بیان کند ؟
  4. آیا محتوا با مدت زمان تدریس تناسب لازم را دارد ؟ یا این که حجم آن نسبت به مدت زمان در نظر گرفته شده بیشتر یا کمتر است ؟
  5. آیا اصول و مفاهیم موجود در محتوا صحیح هستند ؟

معماری نوین تدریس در یک نگاه:

در معماری نوین تدریس پس از تعیین محتوای مناسب و فعالیتهایی که دانش آموزان باید انجام دهند ، معلم اقدام به انتخاب روشهایی که فعالیتهای آموزشی او و دانش آموزان را در جهت تحقق هدفها سوق می دهد ، اقدام می کند . وی به مدد شیوه های مختلف تدریس مانند سخنرانی ، پرسش و پاسخ ، آزمایش ، نمایش و گردش علمی می باید شرایط و محیط لازم را برای کسب دانش ها ، مهارتها و نگرشهای مطلوب دانش آموزان و اجرای بهینه در معماری نوین تدریس فراهم سازد .بعد از انتخاب روشهای تدریس نوبت انتخاب رسانه های مناسب فرا می رسد . رسانه وسیله ای است که موجب می گردد بین پیام دهنده( معلم) و پیام گیرندگان (دانش آموزان) ارتباط برقرار گردد. به کارگیری رسانه های مناسب به خلق شرایط مطلوب در یادگیری بیشتر و اجرای معماری نوین تدریس مدد می رساند .

معلم باتجربه

معلم با تجربه و کار آزموده باید قادر باشد از بین انواع شیوه ها و اقسام رسانه ها آنهایی را انتخاب کند که به نحو بهتری دانش آموزان را در رسیدن به هدفهای آموزشی یاری می دهند .گرچه هدفهای رفتاری بهترین منبع و راهنما برای انتخاب شیوه ها و رسانه ها به حساب می آیند معهذا معیارهای دیگری نیز در این کار تأثیر بسزایی دارند .

ملاک ها ی معماری نوین تدریس و رسانه ها

  1. ویژگی های آموزشی ۲. ویژگی های فنی ۳. امکانات اجرائی . در زیر هر یک از این ملاک ها به اختصار شرح داده می شوند .

الف) ویژگی های آموزشی در معماری نوین تدریس :

روش یا رسانه ای که مورد استفاده قرار می گیرد ، باید علاوه بر ارائه مطالب جدید ، لزومأ امکان تکرار آموخته های قبلی را فراهم آورده و خصوصیات زیر را شامل می شود :

  1. علاقه و توجه دانش آموزان را به خود جلب کند .
  2. توجه و علاقه دانش آموزان را تا پایان فعالیتهای آموزشی حفظ نماید .
  3. دانش آموزان را به پاسخگویی و ابراز واکنش ترغیب کند .

گفتنی است که معماری نوین تدریس جریانی پویا بوده و عوامل تشکیل دهنده آن به طور مداوم با یکدیگر ارتباط داشته و بر هم تأثیر می گذارند . تعیین هدف کلی ، تحلیل آموزشی ، انتخاب محتوا، روشها ، رسانه ها ، و نظام ارزشیابی از مراحل اساسی این جریان به شمار رفته و متخصصات معماری نوین تدریس ، بر بنیانی بودن این مراحل هم عقیده اند .

منبع : https://moallemblog.com/%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%86%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3



:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 6 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

لینک سازی یکی از مهمترین کار هایی است که یک وبسایت برای پیشرفت به آن نیاز دارد . خیلی از کسانی که به تازگی وارد دنیای سئو و بهینه سازی وبسایت شده اند با واژه لینک سازی کمی مشکل دارند و دقیق نمیدانند که چطور میبایست لینک سازی طبیعی انجام داد .

قبل از هرچیزی باید بگم لینک سازی به فاکتور های زیادی بستگی دارد که با سرچ در گوگل میتوانید به این فاکتور ها دسترسی داشته باشید . لینک سازی در وبلاگ ها نیز یکی از بهترین روش های دریافت لینک طبیعی میباشد که در این مقاله قصد داریم به شما توضیح دهیم که چگونه میتوانید از وبلاگدهی ها لینک دریافت کنید .
تا انتهای این مقاله همراه ما باشید :

لینک سازی در وبلاگ ها

همانطور که در ابتدای این مقاله عرض کردیم لینک سازی در وبلاگ ها یک روش طبیعی میباشد و از روش های کلاه سیاه به حساب نمی آید البته بعضی از سئوکار ها به این حرف اعتقاد ندارند و اختلاف نظر در آن وجود دارد ولی به هرحال با توجه به تجربه شخصی بنده لینک ساختن در وبلاگ ها در صورتی که اصولی باشد باعث افزایش رتبه میشود .
ساخت بک لینک در وبسایت ها قواعدی را به همراه دارد که اگر به آنها توجه کنید درصد پنالتی شدن وبسایت را به صفر خواهد رساند .
سعی کنید در تمامی وبلاگدهی ها عضو شوید و برای خود حداقل یک وبلاگ راه اندازی کنید . از آن جایی که وبلاگ یک ساب دامین از دامین اصلی میباشد دارای دامین آتوریتی بالایی است و تنها کاری که شما میبایست انجام دهید این است که در وبلاگ ها شروع به تولید محتوا کنید و پیج اتوریتی وبلاگ خود را افزایش دهید و سپس در آنها شروع به لینک ساختن نمایید .

نکته :

  • اگر با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی آشنایی داشته باشید باید بدانید که قرار دادن تعداد زیادی لینک در یک مقاله تاثیر کمی خواهد داشت و حتما میبایست در مقالات خود از ۳ الی ۴ لینک استفاده نمایید .
  • لینک گرفتن از وبلاگ هایی که با پیج اتوریتی ۱ هستند نیز اهمیت دارد ولی اگر پیج اتوریتی وبلاگ خود را بیشتر کنید تاثیر ان چند برابر خواهد شد
  • در لینک سازی خود تنوع داشته باشید یعنی فقط با یک انکر تکست یا کلمه کلیدی لینک سازی انجام ندهید و کلمات کلیدی خود را تغییر دهید .
  • فقط در وبلاگدهی ها لینک سازی انجام ندهید و در فروم ها و … نیز اقدام به لینک سازی کنید .
  • بیشتر وبلاگدهی ها لینک های بصورت فالو میدهند بنابراین سعی کنید از وبلاگ هایی لینک بگیرید که دامین اتوریتی بالاتری نسبت به سایت شما دارند .
  • توجه کنید که فقط در وبلاگ ها به وبسایت خود لینک ندهید یعنی در یک مقاله ۱۰۰۰ کاراکتری که در آن ۵ لینک وجود دارد سعی کنید ۲ یا ۳ لینک به وبسایت خود دهید و مابقی لینک ها را به وبلاگ دیگر و یا سایت دیگر دهید .

اگر به نکاتی که در بالا گفته ایم به درستی عمل کنید حتما نتیجه خوبی خواهید گرفت فقط توجه داشته باشید که در لینک سازی عجله ای وجود ندارد و سعی کنید کم کم اقدام کنید همچنین یک مقاله راجب به لینک سازی در فروم ها نیز منتشر کرده ایم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه نمایید .

لیست بهترین وبلاگدهی های ایرانی

وبلاگدهی های گوناگونی وجود دارند که شما میتوانید در انها اقدام به لینک سازی کنید که از قدیمی ترین آنها میتوان بلاگفا , میهن بلاگ , رز بلاگ و … را اشاره نمود که علاوه بر لینک ساختن در انها میتوانید بازدیدکننده به وبسایت خود جذب نمایید .
بالاترین دامین آتوریتی در بین وبلاگ های ایرانی مطعلق به بلاگفا میباشد که دارای دامین اتوریتی ۷۲ است که بنظر بنده یکی از بهترین وبلاگدهی ها میباشد . درضمن تعدادی وبلاگ با پیج اتوریتی بالای ۳۰ نیز در وبسایت تسمینو به فروش گذاشته شده است که میتوانید آن ها را خریداری نموده و در آن ها اقدام به لینک ساختن نمایید .

در وبلاگدهی های خارجی نیز لینک سازی انجام دهیم ؟

سیستم های وبلاگدهی زیادی وجود دارد در خارج از کشور که با دامین اتوریتی گاها ۱۰۰ نیز میباشد مانند وردپرس , بلاگر و … ولی توصیه میکنیم که بیشتر در وبلاگدهی های ایرانی فعالیت داشته باشید زیرا این وبلاگدهی ها بیشتر فیلتر هستند و بازدید کننده ایرانی نمیتوانید جذب کنید ولی درکل وبلاگدهی های خارجی نیز مفید هستند ولی نه به اندازه وبلاگدهی های ایرانی .

نتیجه

لینک بیلدینگ یکی از مهمترین فعالیت ها در سئوی خارجی وبسایت میباشد و هر وبسایتی میبایست آن را به درستی انجام دهد و لینک سازی نیز روش های گوناگونی دارد که یکی از آن ها وبلاگ ها میباشند که شما با انتشار رپورتاژ اگهی در این وبلاگ ها میتوانید لینک های مفیدی را دریافت کنید .

امیدوارم که از این مقاله آموزش سئو و لینک بیلدینگ راضی بوده باشید و با نظرات خود درباره این مطلب دیگران را نیز درباره نظرات خود آگاه کنید

ما برای شما حدود 200 وبلاگ قرار میدهیم که میتونید لینکسازی رو با مبلغ ناچیزی انجام بدید لیست وبلاگ هارو مشاهده کنید

http://helenmusic.blogtez.com
http://helenmusic.tebyan.com
http://dlmusicnewsong.blogfa.com
http://newmusicpop..com
http://musicdlsong.mihanblog.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://moosighijadid.blog.ir
http://ahanghayeshad.parsiblog.com
http://ahanglove.blogsky.com
http://ahangirani.niloblog.com
http://radiomusic.emyspot.com/blog/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://HappyMusicdownload.blogspot.com
http://downloadahang.eklablog.com
http://mp3ahang.hatenablog.com
http://helenmusicir.wordpress.com
http://musicremix.fardblog.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://musiciranijadid.avablog.ir
http://musicghamgin.javanblog.ir
http://ahangirani2018.monoblog.ir
http://musicorkest.farsiblog.com
https://musicirooni.site123.me
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://newmusic2018.vcp.ir
http://tehranmusic.blogsazan.com
http://rezamohebi.doodlekit.com/blog
http://bestmusic.mizbanblog.com/
http://radiomusic.emyspot.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahang2019.tinysite.ir/
http://avamusic.parsablog.com/
http://mp3baran.blogtez.com
http://ahangmojaz2018.bestblog.ir
http://abrmusic.roomfa.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://newsongmusic.niloblog.com
http://ahangirooni.blogsky.com
http://musicshad.persianblog.ir
http://www.oldmusicall.loxblog.com
http://radiojavanmusic2019.mihanblog.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahangtaraneh.hamrahblog.com
http://akadmusic.weblog.com.co
http://radiomusic.limoblog.ir
http://pormusic.negarablog.ir
http://alexmusic.blograz.ir
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahangirooni.vistablog.ir
http://blogmusic.noblog.ir
http://nex1music.kowsarblog.ir
http://nicmusic.madblog.ir
https://sites.google.com/site/ahoomusic2019/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://jenabmusic.blogr.ir
http://nicemelody.sitearia.ir
http://popmusic.wallinside.com
http://faridmusicall.yektablog.net
http://simamusic.takblog.net
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://bia2music.bigsite.ir
http://ahangfa.azadblog.com
https://sites.google.com/site/musicall2019/
http://arismusic.tebyan.net/newindex.aspx
http://musicgold2019.blogsky.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahangnatanz.tebyan.net/newindex.aspx
http://persianmusic2019.mihanblog.com
https://sedabaran2019.blogspot.com/
http://bornamusic1998.loxblog.com/
https://sites.google.com/site/romanjadid2019
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://aradmusic.tebyan.net/newindex.aspx
http://ardalanmusic.loxblog.com/
http://topmusic2019.mihanblog.com
https://sites.google.com/site/romanasheghaneh22
http://bluemusic4.blogsky.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://wikimusic2019.mihanblog.com
http://moosighi2019.tebyan.net/newindex.aspx
http://catmusic2019.loxblog.com/
http://sahelmusic2019.mihanblog.com
https://tehmusic2019.blogspot.com/
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahang2020.tebyan.net/newindex.aspx
http://newmusic2019.mihanblog.com
http://azadmusic.blogsky.com/
https://asramusic2019.blogspot.com/
http://popmusic2019.mihanblog.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://Farskids2019.mihanblog.com
http://roztaraneh.tebyan.net/newindex.aspx
https://musicazad2020.blogspot.com/
http://atenaahang.mihanblog.com
http://yasmusic2010.loxblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://mahanmusic2019.mihanblog.com
https://ahangpop.persianblog.ir
http://hanrimp3.loxblog.com/
https://parniamusic.blogspot.com
http://vidamusic.unblog.fr/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://ahangfarsi2019.blogsky.com/
http://beckmusic.blogsky.com/
http://ahangseda.tebyan.net/newindex.aspx
https://sites.google.com/site/lormusic2000/
http://lionmusic1100.loxblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://rockmusic.tebyan.net/newindex.aspx
http://ariamusic2020.loxblog.com/
http://daryamp3.mihanblog.com
https://ahangkordijadid.persianblog.ir
http://ahangkhas2020.blogsky.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://ahanglorijadid.persianblog.ir
http://leylaahang2019.loxblog.com/
http://badrudmusic.tebyan.net/newindex.aspx
http://ArefMusicall.mihanblog.com
https://sites.google.com/site/kordimusic2019/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://moosighi2019.blog4ever.com
http://dogmusic2211.loxblog.com/
http://musicjadid2019.mihanblog.com
https://musicshomalinew.persianblog.ir
http://royataraneh.blogsky.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://musicjonoobi.persianblog.ir
http://natashadl.mihanblog.com
http://musicirani.niniweblog.com
http://hiradmusic2020.loxblog.com/
http://oldmusic1.blogsky.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://sites.google.com/site/ketabjadid11/
https://sites.google.com/site/beytoote11/
https://sites.google.com/site/yellowmusic23
https://www.plurk.com/helenmusic
https://www.smore.com/wpcvs
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://www.wykop.pl/mikroblog/
http://www.leapzipblog.com/profile/helenmusic76
https://parsamusic65072360.wordpress.com/blog/
http://eduahang.ucoz.net
https://oldmusichappy.blogspot.com
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://musicwedding2020.blogspot.com
https://radiojavan11.blogspot.com/
https://ahangshad2010.blogspot.com/
https://musicbirthday.persianblog.ir/
https://taranehasheghaneh.persianblog.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://moeinmusic11.persianblog.ir
https://narjesmusic.persianblog.ir
https://mahanmusic2018.persianblog.ir
http://zahramosighi.blogsky.com
http://eshghtaraneh.blogsky.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://silvermusic2020.blog.ir/
http://javadmusic2019.vcp.ir/
http://perspolismusic.niloblog.com/
http://sepahanmusic.niloblog.com/
http://esteghlalmusic.niloblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://tractormusic.niloblog.com/
http://zobahanmusic.niloblog.com/
http://fooladmusic.niloblog.com/
http://nasajimusic.niloblog.com/
http://abadanmusic.niloblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://parsjonoobimusic.niloblog.com/
http://sepidroodmusic.niloblog.com/
http://messimusic.mizbanblog.com/
http://suarezmusic.haniablog.com/
http://albamusic.dibablog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://arturmusic.asemanblog.com/
http://ronaldomusic.bestblog.ir/
http://modricmusic.bestblog.ir/
http://kroosmusic.bestblog.ir/
http://marcelomusic.bestblog.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://neymarmusic.farsiblog.com/
http://eriksenmusic.sitearia.ir/
http://kanemusic.sitearia.ir/
http://cavanimusic.sitearia.ir/
http://rabiotmusic.sitearia.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://pogbamusic..com/
http://jonesmusic..com/
http://hazardmusic..com/
http://willanmusic..com/
http://kantemusic..com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://abidalmusic..com/
http://cotimusic..com/
http://alabamusic..com/
http://reusmusic..com/
http://ozilmusic..com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://avamusic22.parsablog.com
http://musicirooni.parsablog.com/
http://avasong.parsablog.com/
http://radiomusic1.parsablog.com/
http://ahangbaran.blogr.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://musicbaran20.blogr.ir/
http://ganjamusic.blogr.ir/
http://bia2music.blogr.ir/
http://popmusic1.blogr.ir/
http://behmusic.blogr.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://orangemusic.noblog.ir
http://rohammusic.monoblog.ir/
http://azitamusic.monoblog.ir/
http://sheydamusic.monoblog.ir/
http://wikisedamusic.monoblog.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://voryamusic.blogsky.com/
http://aydinmusic.blogsky.com/
http://bitamusic.hamrahblog.com/
http://shohrehmusic.hamrahblog.com/
http://hamedmusic.hamrahblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://pashamusic.hamrahblog.com/
http://mehrimusic.hamrahblog.com/
http://hadimusic.hamrahblog.com/
http://alirezamusic.hamrahblog.com/
http://najmemusic.hamrahblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://rostammusic.blogsky.com/
http://marymusic.blogsky.com/
http://samarmusic.madblog.ir/
http://taranehirani.limoblog.ir/
http://mosighiold.limoblog.ir/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
http://atenamusic.blograz.ir/
http://mehdimusic.aslblog.ir/
http://atiemusic.loxblog.com/
http://azadehmusic.loxblog.com/
http://hanrymusic.loxblog.com/
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
https://bigidoomusic.persianblog.ir/
https://dadashmusic.persianblog.ir/
http://aryanamusic..com/
http://fazmusic.blogr.ir/
http//farskids.blogr.ir



:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 23 / 5 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
آموزش گوگل آنالیتیکس
 

با استفاده از گوگل آنالیتیکس وب سایت خود را به بهترین مکان برای مخاطبان خود تبدیل کنید و درآمدتان را چندین برابر کنید.
زمانی که بدانید کاربرانتان دقیقا دنبال چی هستند و به چه چیزهایی علاقه دارند خیلی راحت تر می توانید نیاز آن ها را بر طرف کنید.
زمانی که بدانید سایت تان چه نقص هایی دارد راحت تر می توانید آن ها را برطرف کنید و هم برای کاربران و هم برای گوگل بهینه اش کنید.
زمانی که بتوانید ترافیک ورودی سایت خود را به خوبی تحلیل و بررسی کنید متوجه آن می شوید که چه ترافیکی از چه منابعی برای شما ارزشمندتر خواهد بود.
آیا می خواهید بدانید ترافیک ورودی از تبلیغات شما چقدر برایتان اثر بخش بوده است؟ می خواهید بدانید هزینه ای که برای کمپین های تبلیغاتی خود کرده اید چقدر به سود یا ضرر شما بوده است؟
با گوگل آنالیتیکس می توانید اطلاعات کامل و جامعی درباره موارد عنوان شده بدست بیاورید. آن هم به صورت کاملا رایگان!

چرا باید از گوگل آنالیتیکس استفاده کنیم؟
 

گوگل آنالیتیکس یک ابزار فوق العاده قدرتمند و حرفه ای برای تحلیل و بررسی وضعیت سایت است. خیلی از دوستان فکر می کنند از گوگل آنالیتیکس فقط برای بررسی ترافیک سایت استفاده می شود. در صورتی که اصلا این طور نیست! گوگل آنالیتیکس فراتر از یک آمارگیر ساده است. شما از طریق گوگل آنالیتیکس می توانید رفتار کاربران سایت تان را به صورت کامل بررسی کنید. می توانید نقص های سایت تان را پیدا کنید و آن ها را برطرف کنید. و به طور کلی با بررسی و تحلیل هایی که ریپورت های آنالیتیکس به شما ارائه می دهد می توانید حال سایت تان را از هر لحاظ خوب کنید و درآمد بیشتری را با توجه به وقت و هزینه ای که صرف می کنید بدست بیاورید.
استفاده از گوگل آنالیتیکس برای هر صاحب کسب و کار آنلاینی که دارای وب سایت می باشد ضروری است. همانطور که گفتم خیلی از دوستان از گوگل آنالیتیکس به عنوان یک ابزار آمارگیر ساده یاد می کنند در صورتی که اصلا اینطور نیست. شما دارای هر سایتی با هر موضوعی که باشید گزارش هایی که گوگل آنالیتیکس در اختیار شما قرار می دهید در جهت بهبود وضعیت سایت تان بسیار ارزشمند خواهد بود.
گوگل آنالیتیکس دقیقا در چه مواردی می توانید به ما کمک کند؟
به طور کلی گوگل آنالیتیکس به ما کمک می کند تا کاربران خود را بهتر بشناسیم. اینکه به چه چیزهایی بیشتر علاقه دارند یا بیشتر به دنبال چه موضوعاتی در سایت ما هستند. اینکه رنج سنی آن ها چقدر است و بیشتر آن ها چه جنسیتی دارند. بیشتر کاربران سایت ما از موبایل استفاده می کنند یا لپ تاپ؟ بیشتر کاربران ما از چه مرورگری استفاده می کنند؟ کاربران سایت ما از چه کشورها و چه شهرهایی هستند؟ همچنین می توانیم کاربران وفادار به سایت مان را شناسایی کنیم و اینکه چقدر در نگهداری از آن ها موفق بوده ایم. و اطلاعاتی از این دست که برای هر کسب و کاری اطلاعات فوق العاده مهمی می تواند باشد.
گوگل آنالیتیکس به ما کمک می کند تا ورودی سایت خود را دقیق تر بررسی کنیم. مثلا بیشتر ترافیک سایت ما از گوگل است یا شبکه های اجتماعی؟ وضعیت ترافیک سایت مان از موتورهای جست و جو به چه صورتی است؟ ترافیکی که از موتورهای جست و جو دریافت کرده ایم بیشتر علاقه مند به سایت مان بوده اند و زمان بیشتری را در سایت ما گذرانده اند یا ترافیکی که از دیگر منابع دریافت کرده ایم؟ کمپین های تبلیغاتی خود را توسط گوگل آنالیتیکس به شکل کاملا حرفه ای می توانیم بررسی کنیم. مثلا در تبلیغات گوگل ادوردز چقدر موفق بوده ایم؟ بیشتر از چه کلیدواژه هایی ورودی داشته ایم؟ ترافیک ورودی از کلیدواژه های انتخابی چقدر منجر به خرید شده اند؟ کلیدواژه های پر اهمیت که تارگت کرده ایم و بیشتر به نفع ما بوده اند را پیدا می کنیم و بیشتر روی آن ها هزینه می کنیم. و بسیاری از مواردی که با بررسی کردن آن ها باعث می شود ترافیک ورودی سایت ما موثر تر شود.
گوگل آنالیتیکس به ما کمک می کند تا نرخ تبدیل را در بسیاری از موارد به خوبی بررسی کنیم. مثلا می توانیم صفحات فرود سایت خود را بررسی کنیم ببینیم با توجه به ترافیک ورودی که در روز به آن ها وارد می شود چند درصد از آنها به کاربران سایت ما تبدیل می شوند. یا ترافیکی که از تبلیغات مختلف وارد سایت ما می شوند چند درصدشان منجر به خرید می شوند.
با گوگل آنالیتیکس می توانیم رویدادهایی را در سایت مان تعریف کنیم که هر کدام از آنها به تنهایی می تواند به بهبود وضعیت سایت ما کمک کنند. مثلا رویدادی مربوط به به یک صفحه خاص که چند نفر وارد آن صفحه شده اند و از آن تعداد چند نفر مثلا 5 دقیقه در آن صفحه مانده اند و از آن تعدادی که 5 دقیقه در آن صفحه مانده اند چند نفرشان به CTA ما پاسخ مثبت داده اند. همچنین این رویداد ها که با عنوان Event در گوگل آنالیتیکس مشاهده می شوند را می توانید به اهداف یا Goal تبدیل کنید تا بتوانید تحلیل های حرفه ای تری از آن ها بدست بیاورید.
در این دوره آموزشی برای اولین بار در وب فارسی قسمت Event ها و اهدافی که بر پایه رویداد ها هستند در گوگل آنالیتیکس به صورت کامل و عملی توضیح داده شده است.

به جرات می توان گفت گوگل آنالیتیکس یک ابزار خارق العاده برای بهینه سازی سایت از جهات مختلف است. شما با گوگل آنالیتیکس می توانید محتوای سایت تان را بررسی کنید و ببینید کدام صفحات سایت تان با توجه به محتوایی که دارد بیشتر مورد توجه کاربران سایت تان قرار گرفته است. در این صورت می توانید بیشتر روی آن موضوعات متمرکز شوید.
اما مهمترین چیز این است که گوگل آنالیتیکس یک ابزار فوق العاده برای بهبود سئو سایت محسوب می شود. با گوگل آنالیتیکس می توانید به طور کلی و جزئی میزان ماندگاری کاربران در سایت یا صفحات به خصوصی را محاسبه کنید. همچنین میزان بانس ریت و میزان صفحات دیده شده توسط هر کاربر در سایت را می توانید بررسی کنید. همانطور که می دانید موارد عنوان شده جزء فاکتورهای بسیار مهم سئو در سال 2018 است. با گوگل آنالیتیکس به راحتی می توانید این موارد را در سایت تان بررسی کنید و آن ها را بهبود دهید.

تفکرات اشتباه در مورد گوگل آنالیتیکس
 

خیلی از دوستان فکر می کنند بیشتر قسمت ها در گوگل آنالیتیکس مربوط به سایت های خارجی است و برای سایت های ایرانی کاربرد چندانی ندارد. مثلا فکر می کنند قسمتی که مربوط به تحلیل فروش محصولات در سایت است به درد ما نمی خورد. خیلی از دوستان پیش خود می گویند ما خیلی راحت می توانیم از وضعیت فروش محصولات سایت مان با خبر شویم. فقط کافیه سری به مثلا گزارشات خرید فروشگاه سایت مان بزنیم. دیگه چه کاریه که بریم تو قسمت ecommerce گوگل آنالیتیکس ببینیم چند نفر محصولات مان را خرید کرده اند.
بله درست است ولی آیا می توانید از این با خبر شوید که افرادی که محصولات سایت تان را خریده اند از کجا آمده اند؟ کدام کمپین های تبلیغاتی بیشتر منجر به خرید شده اند؟ آیا می توانید از این با خبر شوید که چند نفر از افرادی که تا مرحله آخر تسویه پیش رفته اند از خریدشان منصرف شده اند؟ آیا می توانید نرخ تبدیل افرادی که وارد فروشگاه شما شده اند و خرید کرده اند را بدست بیاورید؟ آیا می توانید این را بررسی کنید که بیشتر خریداران سایت تان تحت تاثیر کدام یک از صفحات فرودتان محصولات تان را خریداری کرده اند؟
آیا این اطلاعات برای شما مهم نیست؟ مهم نیست که بدانید چرا مثلا از 1000 نفری که وارد صفحه یکی از محصولات تان شده اند فقط 2 نفر خرید کرده اند؟
اگر بدانید چرا بازدیدکنندگان سایت تان محصولات تان را نمی خرند آیا به فکرتان نمی رسد روی تبلیغ نویسی صفحه محصولات تان بیشتر وقت بگذارید؟
این اطلاعات را توسط هیچ ابزار یا افزونه ای در سایت تان نمی توانید بدست بیاورید و تنها ابزار حرفه ای و رایگانی که همیشه در اختیار شماست و همیشه به شما کمک می کند گوگل آنالیتیکس است.
خیلی از دوستان هم فکر می کنند دریافت چنین اطلاعاتی از گوگل آنالیتیکس به صورت کامل، توسط نسخه رایگان گوگل آنالیتیکس امکان پذیر نخواهد بود و حتما باید از نسخه پولی گوگل آنالیتیکس با عنوان Google Analytics 360 استفاده کنند. در صورتی که اینطور نیست! در این دوره آموزشی شما یاد میگیرید چه طور فروش های انجام شده درسایت تان را به صورت حرفه ای تحلیل و بررسی کنید.
 

چرا دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس به درد شما می خورد؟
 

در این دوره آموزشی علاوه بر معرفی و توضیح قسمت های مختلف گوگل آنالیتیکس به صورت عملی، تحلیل هایی هم خدمت شما ارائه می شود که با توجه به موضوع سایت تان بتوانید از آن ها استفاده کنید. مثلا سایت های فروشگاهی با سایت های خدماتی گزارش هایی که از قسمت های مختلف آنالیتیکس دریافت می کنند متفاوت است و مثلا ممکن است قسمت تحلیل فروش در سایت های خدماتی خیلی کاربردی نداشته باشد.
در این دوره آموزشی برای اولین بار من اطلاعات سایت همیار وب را به شما نشان می دهم و از گزارش هایی که از قسمت های مختلف دریافت می کنم تحلیل هایی را روی آن به شما ارائه می کنم. در صورتی که در تمام دوره های آموزشی گوگل آنالیتیکس در وب فارسی از اکانت دموی آنالیتیکس استفاده شده است که تمام داده های موجود برای سایت های خارجی است ولی در این آموزش نمونه ای از داده های دریافت شده از یک سایت ایرانی (همیار وب) را با هم بررسی می کنیم که خیلی می تواند به درد شما بخورد.
در این دوره آموزشی قسمت هایی مثل فعال سازی فروشگاه (Ecommerce) یا فعال سازی سرچ داخلی سایت یا ایونت ها که در دوره های دیگر گفته نشده است را به شما یاد می دهم.

در دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس دقیقا چه چیزهایی یاد می گیرید؟
این دوره آموزشی شامل 9 درس به صورت مجزا است که در کل بیش از 5 ساعت فیلم آموزشی می باشد. در هر فیلم یک قسمت از گوگل آنالیتیکس مورد بررسی قرار داده شده است.

ساخت اکانت در گوگل آنالیتیکس و ارتباط آن با وردپرس
 

مروری کلی در قسمت های مختلف گوگل آنالیتیکس و معرفی کاربردهای آن ها
بررسی قسمت Home و نگاهی اجمالی به وضعیت کلی سایت
بررسی کاربران آنلاین در سایت (از کجا آمده اند؟ و در کجا هستند؟)
بررسی رویدادهایی که هم اکنون داخل سایت اتفاق افتاده اند
بررسی آنلاین اهدافی که در آنالیتیکس ایجاد کرده اید
تحلیل وضعیت کلی سایت (میزان بانس ریت، ماندگاری کاربران در سایت، میزان صفحات دیده شده توسط هر کاربر، میزان بازدیدکنندگان بازگشتی)
بررسی کاربران فعال سایت در بازه های زمانی مشخص
بررسی ارزشی که کاربران سایت مان برای ما ایجاد کرده اند
بررسی میزان وفاداری کاربران به سایت (نگهداری از کاربران سایت)
تحلیل رفتار کاربران در سایت (کاربرانتان دقیقا چه کارهایی در سایت انجام می دهند)
بررسی اینکه کاربران سایت بیشتر در چه ساعاتی روی سایت فعال بوده اند.
بررسی میانگین سنی، جنسیت، علایق، شهر و کشور، سیستم عامل و مرورگر کاربران سایت
بررسی و تحلیل ورودی سایت مان با سایت هایی که در حوزه کاری مان وجود دارند (توسط معیار سنج گوگل آنالیتیکس)
بررسی جریان ورودی کاربران سایت (از کجا وارد شده اند و به کدام صفحات بیشتر مراجعه کرده اند)
بررسی ترافیک ورودی سایت (از چه کانال هایی ورودی دریافت کرده ایم؟)
وضعیت ورودی های سایت مان از کانال های مختلف چگونه بوده است؟
بررسی ترافیک ورودی از شبکه های اجتماعی
بررسی کامل وضعیت کمپین های تبلیغاتی (ایمیلی، کلیکی، ادوردز)
ساخت UTM به صورت دستی برای تحلیل کمپین های تبلیغاتی (بررسی هر لینکی از سایت مان در هر جایی که باشد)
بررسی داده های گوگل وبمستر تولز در گوگل آنالیتیکس (بررسی ورودی صفحات سایت، میزان کلیک ها، جایگاه کلمات کلیدی و ...)
بررسی کلی وضعیت سایت مان نسبت به رفتار کاربران سایت
بررسی تکی صفحات سایت (میزان ترافیک ورودی، بانس ریت، میزان ماندگاری کاربران در صفحه، نرخ خروج و ...)
بررسی سرعت صفحات سایت در مرورگر های مختلف
بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحات سایت به کمک پیشنهادهای گوگل آنالیتیکس
بررسی جست و جو های انجام شده در داخل سایت توسط کاربران
نحوه ایجاد A/B تست و بررسی آن در گوگل آنالیتیکس
بررسی اهداف (Goal) ها (بررسی کامل ترافیک ورودی به اهداف و نرخ تبدیل آن ها در شرایط مختلف)
تحلیل فروش محصولات سایت (بررسی کامل میزان فروش محصولات)
بررسی میزان خریدهای انجام شده با توجه به ترافیک ورودی به قیف فروش
آشنایی با تنظیمات اکانت گوگل آنالیتیکس در بخش Admin
فعال سازی تنظیمات مربوط به فروشگاه در آنالیتیکس و وردپرس
ساخت اهداف (Goals) مختلف در گوگل آنالیتیکس
ساخت اهدافی بر پایه رویداد ها (توضیح به صورت عملی برای اولین بار توسط همیار وب)
آموزش گوگل تگ منیجر برای ساخت رویداد ها (برای ساخت گل هایی که مربوط به ایونت ها می شود)
ساخت ریپورت های کاملا سفارشی شده
و بسیاری از نکاتی که شما را به یک متخصص در تحلیل داده های گوگل آنالیتیکس تبدیل می کند.


رویدادها در گوگل آنالیتیکس چه کاربرد هایی دارند؟
 

رویدادها یا به طور کلی اهدافی که بر پایه رویداد ها ایجاد می شوند به شما کمک می کنند تا اطلاعات کاملا منحصر به فرد و متفاوتی را به صورت مشخص مثلا از یک صفحه خاص در سایت تان بدست بیاورید. مثلا چند نفر روی دکمه یا تصویری که در یک صفحه به عنوان دعوت به اقدام گذاشته اید کلیک کرده اند؟ شاید به نظر شما چیز خاصی نباشد ولی در بسیاری از کسب و کارها بسیار مهم است که در صفحه ای خاص از تعداد افرادی که وارد آن شده اند چند نفرشان تبدیل شده اند. به عنوان مثال اگر تعداد تبدیل ها کم باشد مسلما باید در محتوای آن صفحه تجدید نظر کرد. این موارد در صفحات فرودی که برای کمپین های تبلیغاتی طراحی می شوند بسیار کاربرد دارد. در واقع به صورت مستقیم با میزان فروش و سود سایت در ارتباط است.
در گوگل آنالیتیکس هر رویدادی که مد نظرتان باشد را می توانید ایجاد کنید. در این دوره آموزشی با نحوه ساخت رویداد ها در گوگل تگ منیجر به صورت کامل آشنا خواهید شد و هر رویدادی که مد نظرتان باشد را می توانید خودتان ایجاد کنید. رویداد هایی که در این دوره آموزشی با هم بررسی می کنیم خیلی پیچیده نیستند ولی شما با یادگیری اصل قضیه می توانید رویدادهای پیچیده تری را هم برای خود با توجه به نیازتان بسازید.

منبع : همیار وب



:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 5 / 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

حوصله کن دانلود آهنگ جدید حسین توکلی
 دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام حوصله کن با کیفیت بالا
 Download New Music By Hossein Tavakoli Called Hoseleh Kon
 با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم
 پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ حوصله کن

 

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام حوصله کن عکس جدید حسین توکلی عکس ها و موزیک های جدید حسین توکلی

دانلود در ادامه مطلب

 

 

متن آهنگ حسین توکلی حوصله کن

 

بکش منو ولی  نذار که من توی دلت بمیرم

اگه دلت جهنمه میسوزمو بهشت نمیرم

این عاشقی شاید برات گرون تموم بشه میدونم

من از خودم دارم این انتقام سختو هی میگیرم

جون دلم تویی جون دلم نرو که رفتنت غمتو میذاره تو دلم

حوصله کن به پای این دل بی صبر و حوصلم

همه کسم همه دنیای من خلاصه میشه تو نگات از آخرش نگو

دق میکنم توی چشم بهم زدن بیشتر شه حوصلم

♫♫♫

به همه خوبیات قسم بی تو من توی مخمصم

هر چقدر با تو کاملم تو که نباشی ناقصم

جون دلم تویی جون دلم نرو که رفتنت غمتو میذاره تو دلم

حوصله کن به پای این دل بی صبر و حوصلم

همه کسم همه دنیای من خلاصه میشه تو نگات از آخرش نگو

دق میکنم توی چشم بهم زدن بیشتر شه حوصلم

 



:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 18 / 5 / 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد