بهترین دوره آموزش بورس کجاست ؟
نوشته شده توسط : علی

سوال مهم این است که بهترین دوره آموزش بورسکجاست؟

طبیعتا  مرکز یا نهادی را می بایست جهت آموزش بورس انتخاب نمایید که تجربه و سابقه خوبی در این زمینه داشته باشد. و بهترین اساتید آموزش بورس را در هیئت علمی خود داشته باشد.

موسسات آموزشی مختلفی در زمینه آموزش بورس وجود دارند .چنانچه در اینترنت و فضای مجازی کلاس و دوره آموزش بورس را جستجو نمایید گزینه های مختلفی پیش  روی شما خواهد بود که یکی از آنها دوره جامع بزرگان بورس  در مجموعه کانون بورس است.

در دوره جامع بزرگان بورس صفر تا صد سرمایه گذاری  در بورس ، فرابورس ،بورس کالا توسط بهترین و قوی ترین اساتید بورس ایران آموزش داده می شود به گونه ای که بعد از گذراندن این دوره برای موفقیت در بورس به هیچ کلاس یا دوره آموزشی دیگری احتیاج نخواهید داشت . و می توانید همچون بزرگان بورس سهام های ارزنده و سود ده را شناسایی کرده و روی آنها سرمایه گذاری های پر بازده و موفقی را داشته باشید .

همچنین در دوره بزرگان بورس صفر تا صد سرمایه گذاری در مسکن ،تحلیل و پیش بینی دلار ،طلا و تورم را بطور کامل می آموزید.

افراد به سه روش می توانند در دوره های بزرگان بورس شرکت نمایند:

  • روش اول: شرکت در دوره بصورت حضوری در شهر تهران ،سید خندان
  • روش دوم: شرکت در دوره بصورت آنلاین در سایت کانون بورس(دوره آنلاین پخش زنده و همزمان دوره حضوری می باشد ،با فیلم برداری دو دوربین فول اچ دی و صدا برداری حرفه ای طوری که بیننده حس می کند انگار در کلاس نشسته است)
  • روش سوم: تهیه پکیج دی وی دی های دوره(دوره های حضوری قبلی با دو دوربین فول اچ دی و صدا برداری حرفه ای فیلم برداری شده است)

بنا به اظهارت مشاوران مجموعه کانون بورس تا به حال 107 دوره جامع بزرگان بورس در کانون بورس برگزار شده و بیش از دوازده هزار دانشجو در آن شرکت کرده و آموزش های تخصصی سرمایه گذاری در بورس را گذرانده اند.

با توجه به بررسی های به عمل آمده ، کانون بورس مرکز تخصصی آموزش بورس می باشد که در آن تنها کلاس و دوره های آموزش بورس برگزار می شود.نقطه قوت این مرکز اساتید قوی با تحصیلات مرتبط بورسی و رزومه و تجربه موثر در این زمینه می باشد که مهندس مهدیار حاجی علی یکی از آنها  می باشد.

با توجه به اطلاعاتی که از مشاوران کانون بورس گرفته ایم دوره جامع بزرگان بورس شامل یازده زیر دوره می باشد که در آن  صفر تا صد بورس و بازارهای مالی آموزش داده می شود به نحوی که جهت یادگیری و آموزش بورس درگیر دوره های متعدد آموزشی نخواهید شد.





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 / 8 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: