فالوور اینستاگرام بخریم ؟
نوشته شده توسط : علی
خرید فالوور اینستاگرام

 

خرید فالوور اینستاگرام، آری یا نه!

گستردگی اینترنت موجب شده تا کسب و کارهای سنتی به شکلی امروزی تر در شبکه های اجتماعی فعال شوند. تبلیغات سینه به سینه و کاغذی تقریبا منسوخ شده و اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی پر مخاطب، عهده دار امر تبلیغات شده اند.


پیج های اینستاگرامی پر طرفدار که فالوورهای بیشتری دارند بازار تبلیغات را قبضه کرده اند و خرید فالوور اینستاگرام پر رونق شده است. 


آیا تعداد فالوورها تاثیرگذار است؟
دنبال کننده های صفحات اینستاگرام همان فالوورهای اینستا هستند که میزان محبوبیت یک پیج را مشخص می کنند. از همین صفحات شخصی فامیلی و دوستانه هم می توان محبوبیت و جاذبه یک فرد را تشخیص داد.


شاید شما هم دوست داشته باشید جای دوست اینستایی با تعداد فالوورهای چند صد هزارتایی باشید. آیا می دانید سلبریتی مورد علاقه تان چه تعداد فالوور دارد؟ چه بخواهیم یا نخواهیم همه ما تحت تاثیر تعداد فالوورها قرار می گیریم.


خرید فالوور اینستاگرام به منظور هویت سازی و تاثیرگذاری در فضای مجازی شکل تازه ای از تبلیغات است که روی اعتماد به نفس افراد نیز تاثیر مثبت دارد. اصلا انگار این فالوورهای ندیده و نشناخته می توانند شخصیت صاحبان پیج را بالا ببرند. چه فراوان صفحات پر محتوای اینستاگرامی که هرگز توسط مخاطب ها دیده و درک نشدند زیرا هرگز دنبال کننده ای نداشتند.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی عکس پایین کلیک کنید.

 

خرید فالوور اینستاگرام





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 2 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: