وظایف مدیر تالار پذیرایی
نوشته شده توسط : علی

شرح وظایف مدیر تالار پذیرایی

یکی از مهم‌ترین پست‌های یک مدیر تالار پذیرایی، مدیریت درست و صحیح تالار عروسی است. هرچقدر در این پست بهتر عمل کند باعث رشد تالار شده و بهتر عمل خواهد کرد. وب‌سایت تالار وب در این مقاله قصد دارد تا شرح وظایف مدیر تالار پذیرایی را برای شما توضیح بدهد. در ادامه همراه ما باشید.

یک مدیر خوب با استفاده از ابتکار و حسن سلیقه خود، خدمات شایان توجهی به میهمانان در تالار عروسی عرضه کند و حس رضایت زوج‌ها و میهمانان را جذب نماید. اگر مدیر تالار پذیرایی با بی‌قیدی و بی‌نظمی و عدم آشنایی کامل با وظایف یک مدیر عمل کند می‌تواند شهرت و تمام زحمات چندین ساله تالار را از بین ببرد.

 

قوانین تالار عروسی

در تالار پذیرایی افراد مختلفی را ممکن است یک مدیر ملاقات کند و تمام زوج‌های جوانی که به تالار پذیرایی مراجعه می‌کنند تنها یک‌چیز برایشان بسیار مهم است این است که حس رضایت و احترام را در تالار دریافت نمایند. یک مدیر خوب باید درباره نحوه درست اداره کردن تالار مطالعه نماید و اطلاعات به دست بیاورد تا بتواند به رشد تالار خود کمک نماید.

زیر نظر گرفتن امور نظافت سالن‌های تالار عروسی، سرویس بهداشتی و آشپزخانه بسیار مهم است و همچنین ظروف سرویس و کلیه وسایل پذیرایی، کار گارسون‌ها و آموزش آن‌ها به‌نحوی‌که بتواند وظایف خود را به‌درستی انجام بدهند اهمیت دارد.

مدیریت مراسم عروسی

 

مدیر تالار عروسی باید به گل‌آرایی، شمع آرایی میزها و سالن‌های تالار پذیرایی دقت بسیار زیادی داشته باشد و با نظارت کامل به تمام‌کارهای تیم تشریفات وظیفه خود را به‌عنوان یک مدیر خوب ایفا نماید.

برای سرو شام برای میهمانان ممکن است در آخر عروسی بعضی از اشیا کوچک مانند کادر، چنگال و یا قاشق گم شوند و یا به زیر میزها و صندلی‌ها بیفتد. به پرسنل تالار باید تذکر بدهید تا در حین تمیز کردن سالن‌ها به‌صورت اشتباهی این اشیا را درون سطل زبانه نیندازند.

وظایف سرپرست تالار

رعایت نکات یادآوری شده باعث می‌شود تا یک مدیر عالی با انجام تمام وظایف خود بدون بروز هیچ‌گونه مشکل و اشتباهی رفاه و آسایش میهمانان خود را در تالار فراهم نماید.





:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 8 / 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: