نوشته شده توسط : علی
شاید برای شما جالب باشد که بدانید، آهنگ های مورد علاقه افراد مطابق با شخصیت درونی شان است و درواقع آنها از طریق شنیدن آهنگ های مورد علاقه شان با شخصیت واقعی و درونی شان نوعی ارتباط خاص برقرار می کنند و این امر سبب می شود که از شنیدن آن آهنگ احساس خوشایندی به آنها دست داده و حتی گاهی خواستار آن هستند که آن آهنگ را بارها گوش دهند.

۱- آهنگ های شاد
تشکیل شده از انواع آهنگ های پاپ و محلی شاد و...
افرادی که اغلب این سبک شعری را می پسندند، روحیه شاد و سرحال دارند و در اکثر مواقع از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و البته ناگفته نماند که این افراد که اغلب دنبال هیجان هستند سعی بر این دارند تا با شنیدن این نوع آهنگ ها به هیجان برسند
 

۲- آهنگ های کلاسیک
این افراد که به شدت به دنبال لحظه ای آرامش می گردند، با شنیدن این نوع آهنگ آن چنان احساس آرامش روحی و جسمی می کنند که اگر در موقع شنیدن آن آهنگ مزاحمشان شوید و یا سعی کنید که آن آهنگ را قطع کند به شدت با شما برخورد می کنند. آنها شخصیتی حساس و گاهی آسیب دیده دارند و کسانی هستند که در زندگی شان مشکلات و دغدغه های فراوان دارند. دوست دارند با شنیدن این نوع آهنگ نوعی خلع روحی خود را درمان کنند.

۳- آهنگ های لایت و آرام
اکثر کسانی که به این نوع سبک علاقه مندند، بسیار آرام و باوقار هستند. اکثر انسان ها از این نوع سبک خوششان می آید. حتی گاهی به روی حیوانات هم اثر می گذارد. بیشتر پزشکان به مادرانی که کودکان ناآرامی دارند توصیه می کنند که در موقع خواب برای کودکانشان آهنگ های آرام بگذارند. البته کسانی که شخصیت ناآرام دارند و معمولا دچار استرس می شوند بهتر است گاهی مواقع این نوع آهنگ را گوش کنند تا کمی آرام شوند. (این نوعی روش درمانی معروف در دنیاست)

۴- آهنگ های غم انگیز
این افراد اغلب کسانی هستند که در زندگی مشکلات زیادی را متحمل شده و یا شکست روحی خورده اند. آنها با شنیدن این آهنگ ها احساس می کنند که انگار تمام ناگفته هایی که مدت ها در دلشان نگه داشته اند را بازگو می کند. گویی انگار حرف های خودشان است. البته بیش از حد گوش دادن به این سبک آهنگ ها باعث افسردگی و نوعی خود درگیری روحی شده و فرد اغلب گوشه گیر و تنها می شود


:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

 

شهاب مظفری به انگلیسی shahab mozaffari در 7 اردیبهشت 1367 در تهران، ایران متولد شد.

قد او حدود 198 سانتیمتر است.

پس از پایان دوران متوسطه در دانشگاه به تحصیل در رشته ی کامپیوتر مشغول شد و در کنار آن به دلیل علاقه ی زیادی که به موسیقی داشت به فعالیت در این زمینه هم ادامه داد، او دارای مدرک کارشناسی رشته مهندسی IT می باشد.

آلبوم ها و آهنگ های شهاب مظفری

اولین آهنگ او با نام از وقتی رفتی در سال 1387 منتشر شد، ورژن پیانوی این آهنگ یکی از پرطرفدار ترین آهنگ های او محسوب می شود.

شهاب مظفری و پدر و مادرششهاب مظفری و پدر و مادرش

از آهنگ های معروف شهاب می توان به آی، لعنتی ترین حوالی، تو بخند، میگن که عوض شدی، بگذریم، میمیرم، حالم بده، حس عمیق، ادعا، قسم، عکس قدیمی، منو ترکم نکن، جدایی، معذرت، مگه دیونه حالیته، نمیخوام تو رو، زیر آوار، روزای بدن تو، از وقتی رفتی، دلگیرم، به خودت بیا، تنهایی، دلبریتو کمش کن و دلبرجان اشاره کرد.

مظفری در سال 1396 مجوز خوانندگی گرفته و به عنوان یکی از خواننده های مجاز شناخته می شود، اولین کنسرت رسمی شهاب مظفری در تیر ماه 1396 برگزار شد.

او مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است، در صورت ازدواج عکس شهاب مظفری و همسرش را در سایت منتشر خواهیم کرد.

شهاب مظفری

شهاب مظفری

پیانو و گیتار کلاسیک ساز هایی هستند که به آن ها تسلط کامل دارد.

علت سکته قلبی شهاب مظفری

اردیبهشت سال 1397 شهاب مظفری به دلیل حمله ی قلبی در بیمارستان بستری شد، علت سکته ی قلبی این خواننده ی جوان استرس و فشار کار عنوان شد.

دو روز پس از این ماجرا شهاب در اینستاگرام فیلمی منتشر کرد و خبر بهبودی خود را به هوادارانش اعلام کرد.

منبع : coca



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

گازهای صنعتی مجموعه ای از ترکیبات شیمیایی گازی هستند که در صنعت به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. اکسیژن، نیتروژن، آرگون و... از جمله عناصر تشکیل دهنده این گاز به شمار می روند .

0002669578_119531.jpg

 

 

گاز صنعتی چیست؟

گازهای صنعتی مجموعه ای از ترکیبات شیمیایی گازی هستند که در صنعت به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. اکسیژن، نیتروژن، آرگون و... از جمله عناصر تشکیل دهنده این گاز به شمار می روند . لازم به ذکر است که این عناصر از طریق تجزیه هوای تنفسی ما به دست می آیند. گازهای طبیعی، چاه های نفتی و فرآوری از دیگر طرق دست یابی به سایرعناصر سازنده برای فروش گاز صنعتی به حساب می آیند.

همان طور که گفته شد گازهای صنعتی کارایی و کاربرد گسترده ای در زمینه صنعت دارند؛ از همین رو عمدتا در حجم انبوه تولید می شوند. هدف اصلی استفاده از گازهای صنعتی، ایجاد فن آوری در تولید و تامین تجهیزات و قطعات است.  امروزه از گازهای صنعتی در صنایعی نظیر: پتروشیمی، داروسازی، فولاد، بیوتکنولوژیک، هوا فضا، صنایع غذایی، هسته ای و... استفاده می شود. بر طبق آمار کسب شده، بیشترین میزان مصرف گازهای صنعتی در صنایع جوشکاری، برشکاری و غذایی برآورد شده است.

عناصر سازنده گازهای صنعتی

  • نیتروژن : گاز موجود در هوا
  • اکسیژن  : گاز موجود در هوا
  • آرگون : گاز موجود در هوا
  • رادون : گاز نجیب
  • کریپتون : گاز نجیب
  • نئون : گاز نجیب
  • هلیوم : گاز نجیب
  • زنون :گاز نجیب
  • هیدروژن : سایر عناصر موجود
  • کلر : سایر عناصر موجود
  • فلوئور : سایر عناصر موجود

شرکت های مطرح تولید کننده گازهای صنعتی

همان طور که ذکر شد، با پیشرفت علم و تکنولوژی کاربرد گازهای صنعتی در حیطه های مختلف صنعت به میزان چشم گیری افزایش یافته است، به همین دلیل در چند سال اخیر کمپانی های کوچک و بزرگی پا به عرصه تجارت گذاشته اند و با تولید انبوه این گازها، سعی بر تامین نیاز مشتری دارند. درادامه نام 3 کمپانی مطرح، موفق و با تجربه که سالیان متمادی در این عرصه فعالیت دارند، آورده شده است.

شرکت پارسیان گاز مفتخر به همکاری با شرکت ایر لیکوئید است. این شرکت یکی از قطب های اصلی تولید کننده گازهای صنعتی در جهان است که غالبا خدمات خود را به مراکز پزشکی، الکترونیکی و شیمیایی عرضه می نماید. ایر لیکوئید از سال 1902 میلادی پا به عرصه تجارت گذاشت و از آن پس با تلاش و پشتکار مسئولین و متخصصین مجموعه به یکی از برترین کمپانی های تولیدکننده گازهای صنعتی تبدیل شد. این کمپانی چندین دفتر بین المللی در سرتاسر جهان دارد که البته دفتر مرکزی آن ها در پاریس واقع شده است.

کمپانی ب آ اس اف یکی دیگر از شرکت های معروف در تولید گازهای صنعتی و تخصصی می باشد که پارسیان گاز همکاری نزدیکی با این شرکت دارد.این کمپانی از دیگر مراکز تولید گازهای صنعتی درجهان به حساب می آید که در سال 1865 میلادی در لودویگسهافن آلمان بنا نهاده شد. این کمپانی دارای سایت های تولید در تمامی قاره های جهان است و مشتریان آن در سرتاسر جهان پراکنده می باشد. کمپانی ب آ اس اف از مراکز تجاری موفق و پردرآمدی است که در چند سال اخیر سهام آن در بازار بورس اوراق بهادار فرانکفورت و لندن معامله می شده است

کمپانی پراکس‌ایر این کمپانی از قدیمی ترین و با تجربه ترین تولیدکنندگان گازهای صنعتی است که از سال 1907 میلادی پا به عرصه تولید گذاشته است و دفتر مرکزی آن در  کنتیکت ایالات متحده واقع شده است. کمپانی پراکس‌ایر طی چند دهه گذشته رشد بسیار مطلوبی داشته است؛ به طوری که هم اینک در بالغ بر 50 کشور دنیا نمایندگی دارد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

بهترین آنتی ویروس موبایل برای اندروید

اندروید با اختلاف بسیار زیاد عنوان محبوب‌ترین سیستم عامل تلفن‌های همراه را از آن خود کرده است؛ با توجه به همین محبوبیت جای تعجب نیست که اکثر بد‌افزارهای موبایل دنیا این سیستم عامل گوگل را هدف قرار می‌دهند. البته در اکثر مواقع این بدافزارها خود را درون یک اپلیکیشن جعلی پنهان می‌کنند؛ به همین دلیل، اکثر دستگاه‌های اندرویدی به طور پیش فرض به شما اجازه نصب برنامه را از منابع ناشناخته غیر از اپ استور رسمی و تأیید شده گوگل پلی نمی‌دهند. شما هم با نصب نرم‌افزار از استورهای غیر رسمی گوشی خود را در معرض خطرات بی‌شماری قرار می‌دهید. به هر حال فارغ از هر نوع نرم‌افزاری که شما روی گوشی یا تبلت اندرویدی‌تان به کار می‌برید، نصب یک آنتی ویروس یا اپ امنیتی کار عاقلانه‌ای خواهد بود. در این مقاله قصد داریم آنتی ویروس موبایل سکیوریتی نود32 ، برترین آنتی ویروس موبایل اندروید را به شما معرفی کنیم.

 

 

آنتی ویروس موبایل سکیوریتی نود32 ( Antivirus Eset Mobile Security Nod32 )

اپلیکیشن Eset Mobile Security Nod32 سال قبل توانست برنده عنوان «بهترین محافظت در دستگاه‌های قابل حمل» از وب سایت AV-Test (یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده آزمون برای آنتی ویروس‌ها) شود. Eset Mobile Security Nod32 علاوه بر مجهز بودن به یک بانک اطلاعاتی، به اسکنری مجهز است که می‌تواند هر نوع فایل اجرایی خطرناکی که راه خود را به گوشی شما باز کرده است، شناسایی کند. Eset Mobile Security Nod32 از تماس شماره‌های مشکوک با گوشی شما جلوگیری می‌کند و همچنین قابلیت ضد فیشینگ آن برای جلوگیری از باز شدن سایت‌های خطرناک، بسیار مفید و کاربردی است. این اپلیکیشن طوری طراحی شده است که برای اجرا به منابع سخت‌افزاری کمی احتیاج داشته باشد که این ویژگی مخصوصاً برای کسانی که به عمر باتری خود اهمیت می‌دهند، بسیار مفید است.

جهت خرید آنتی ویروس اورجینال موبایل می توانید به سایت فروشگاه آنتی ویروس آنتیما مراجعه نمایید.

www.Antima.ir

کانال تلگرامی سایت آنتیما : https://t.me/antimair

پیج اینستاگرام سایت آنتیما: https://www.instagram.com/antima.ir/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

در زبانهای گوناگون و حتی در سازمانهای مختلف هر كشور در مورد واژه‌های برنامه ، طرح یا پروژه ، اختلافات لغوی ، معنایی و قانونی وجود دارد ؛ از این رو چهارچوب آنان روشن و آشكار نیست و گاه به جای یكدیگر نیز استفاده می‌شوند .
آرمانها و اهداف تعیین‌شده حكومت در سطح برنامه‌ریزی بلندمدت یا استراتژیك ، برنامه (Plan)نامیده می‌شود كه این برنامه‌ها دارای اهداف كیفی می‌باشند . مانند برنامه توسعه صنایع شیمیایی ، برنامه توسعه شبكه راه‌های كشوری ؛ دستیابی به این اهداف و آرمانها در یك فاصله زمانی بلندمدت كه معمولا بین ده تا بیست‌وپنج سال است ، امكانپذیر می‌باشد .
پس از اینكه برنامه‌ها در سطح برنامه‌ریزی بلندمدت مشخص گردیدند ، هر برنامه در سطح برنامه‌ریزی میان‌مدت یا تاكتیكی توسط مدیریت طراز اول یا سیستم اجرایی كشور به مجموعه‌ای از طرحها (Program) یا برنامه‌های اجرایی تفكیك می‌شود كه شامل مجموعه‌ای از تصمیمات مقطعی یا اجرایی هستند كه ظرف پنج تا ده سال آینده باید اجرا و به نتایج موردنظر برسند .
هر طرح در سطح برنامه‌ریزی كوتاه‌مدت یا اجرایی توسط واحدهای ستادی یا سطوح مدیریت میانی نظام اجرایی كشور به مجموعه كارها و عملیاتی كه آن را پروژه (Project) می‌نامند ، تبدیل و تقسیم می‌شود .
●بر این اساس پروژه را اینگونه تعریف می‌نماییم :
یك پروژه مجموعه‌ای از فعالیتهاست كه برای دستیابی به منظور یا هدف خاصی انجام می‌گیرد . پروژه‌ها شامل فعالیتهایی هستند كه باید در تاریخهای معین ، با هزینه‌هایی معین و كیفیت تعیین‌شده‌ای به انجام رسند ؛ لازمه موفقیت هر پروژه ، دستیابی توام به هر سه عامل زمان ، هزینه و كیفیت معین است و خارج شدن هر یك از سه عامل مذكور از حدود تعیین شده ، می‌تواند به انجام پروژه‌ای ناموفق و غیراقتصادی منجر شود .
●تعریف مدیریت پروژه:
مدیریت‌پروژه برنامه‌ریزی و هدایت پروژه در چهارچوب زمان ، هزینه و كیفیت مشخص به‌سوی ایجاد نتایج مشخص‌ آن است . مدیریت‌پروژه فعالیت‌های برنامه‌ریزی ، سازماندهی ، نظارت بر اجرا و هدایت اجرا را در بر می‌گیرد و سعی ‌دارد تا با استفاده‌ درست از منابع ، نتایج مشخص و موردانتظار را با هزینه‌ توافق‌شده‌ قبلی در موعد درست خود تحویل ‌دهد . به بیان دیگر :
مدیریت پروژه بكارگیری دانش ، مهارتها ، ابزار و تكنیكهای لازم در اداره جریان اجرای فعالیتها ، به منظور رفع نیازها و انتظارات متولیان از اجرای پروژه است . مدیریت پروژه در اجرای این مهم از دو بازوی قدرتمند برنامه‌ریزی و كنترل پروژه بهره می‌گیرد .
●تعریف برنامه‌ریزی:
فرآیند برنامه‌ریزی ، تعیین توالی و توازی فعالیتهای لازم برای اجرای یك پروژه با در نظر گرفتن زمان مورد نیاز برای اجرای هر فعالیت و كیفیت تعیین شده برای آن فعالیت است .
تعریف كنترل پروژه:
كنترل پروژه فرایندی است در جهت حفظ مسیر پروژه برای دستیابی به یك تعادل اقتصادی موجه بین سه عامل هزینه ، زمان و كیفیت در حین اجرای پروژه ، كه از ابزار و تكنیك‌های خاص خود در انجام این مهم كمك می‌گیرد . در واقع كنترل ، اجرای دقیق و كامل برنامه تدوین‌شده برای پروژه است ، بگونه‌ای كه هنگام خروج از برنامه بتوان با تشخیص علل و طرح اقتصادی‌ترین فعالیتها ، پروژه را به نزدیك‌ترین حالت ممكن در مسیر اولیه و اصلی خود بازگرداند . كنترل پروژه در این راه از سه عامل زیر بهره میگیرد :
۱- تعیین وضعیت واقعی پروژه .
۲- مقایسه وضعیت واقعی با برنامه .
۳- در نظر گرفت اقدام اصلاحی .
●تاریخچه مدیریت پروژه به چه زمانی باز می‌گردد ؟
تاریخچه مدیریت پروژه در جهان را معمولا به مدیریت پروژه‌های عظیمی همچون ساخت اهرام مصر ، دیوار چین و یا بنا نهادن تخت جمشید به دستور داریوش مربوط می‏دانند ؛
هریك از این پروژه‌ها از جمله پروژه‌های بزرگ و پیچیده تاریخ بشریتند كه با كیفیت استاندارد بالا و بكارگیری نیروی عظیم انسانی ساخته شده‏اند .
یك مدیر پروژه وقتی به شهر اسرارآمیز هخامنشیان سری می‏زند و در هر گوشه‏ای از آن به نقوش هنرمندانه برجسته باستانی برخورد می‌كند بدون شك دچار حیرت می‏گردد كه چگونه چنین پروژه عظیمی قریب دو هزار و پانصد سال پیش با چنین كیفیت منحصر به‏ فردی ساخته شده كه علی‌رغم ویرانی و به آتش كشیده شدن پیاپی توسط اسكندر و تسخیر كنندگان پس از او همچنان به عنوان نماد حیرت‌انگیز پروژه ایرانی از آن یاد می‏شود . هرچند به دستور كوروش ، مهندسان و سازندگان پاسارگاد موظف بودند شرح كار خود و همچنین برنامه كاری روز بعد خود را در لوحه‌هایی كه به نام كارنامك مشهور بود ‏, بنگارند اما امروزه جز با تكیه بر حدسیات نمی‌توان اظهارنظر قاطعی پیرامون نحوه دقیق مدیریت پروژه‌های عظیم عهد باستان ابراز داشت ، چرا كه متاسفانه تاكنون هیچ مدرك و نشانه‌ای دال بر چگونگی بكار بستن روشها و تكنیكهای مدیریت پروژه در این طرحها یافت نشده است .
اما تاریخچه مدیریت و فروش پروژه در دنیای جدید به سالهای ابتدایی دهه ۱۹۰۰ میلادی باز می‏گردد ؛ جایی كه هنری گانت با توسعه نمودار میله‏ای ابداعی خود آغازگر حركت پرشتاب بعدی طی سالهای دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی در پروژه‌های نظامی و هوافضای آمریكا و سپس انگلستان گردید . هرچند نام پرآوازه هنری گانت به عنوان پدر تكنیك‏های برنامه‌ریزی و كنترل پروژه در تاریخ ثبت گردیده است لیكن سالهای دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ به عنوان سالهای آغازین رشد و توسعه مدیریت پروژه در دنیای معاصر شناخته می‌شود . این سالها سرآغاز تكوین و توسعه بسیاری از روشها و دانشهای مربوط با مدیریتهای نه‌گانه پروژه است كه سالها بعد توسط نرم‌افزارهای مختلف عملیاتی و در پروژه‌ها بكار گرفته شدند .



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

تعجبی ندارد که خریداران فرش و قالی در بازار به دنبال خرید فرشی با کیفیت و ارزان قیمت باشند ، چرا که بر خلاف باور عمومی محصولات ماشینی خصوصا فرش های 500 شانه و 700 شانه می توانند با کیفیت و دوام بالا تولید شده و در عین حال با قیمت مناسب به فروش برسند . موارد زیادی دست به دست هم می دهند تا یک تخته فرش 500 شانه هم کیفیت بالایی داشته باشد و  هم فرش ارزان قیمتی تلقی شود . مواردی که بر ویژگی فرش ها تاثیر گذاشته و در کاربرد هر محصول متجلی خواهد شد . اگر به بازار فرش رفته باشید یکی از مواردی که همواره جلب تواجه می کند تنوع شانه و تراکم است ، آیا می دانید کدام شانه و تراکم باب نیاز شما بوده و می تواند در فضای خانه شما مناسب ترین فرش تلقی شود ؟ بسیاری از افراد تصور دارند که فرش های با شانه و تراکم بالا ، بهترین فرش ها هستند در حالی که بهترین فرش بر اساس نیاز و سلیقه و مکانی که قالی در آن پهن می شود ، تعیین خواهد شد .
برای مثال فرش 500 شانه از با مقاوم ترین محصولات بوده که با وجود داشتن کم ترین شانه و تراکم بهترین فرش برای مکان های پر رفت و آمد خصوصا مکان های عمومی است . متن مقاله حاضر به فرش های 500 شانه به عنوان فرش های ارزان قیمت اختصاص داده شده است . اگر خواهان داشتن فرشی ناب برای مکانی پرتردد هستید خواندن مقاله حاضر به عنوان منبعی جهت بالا بردن آگاهی به شما توصیه می شود .
فرش ماشینی 500 شانه
دسته بندی بر اساس شانه و تراکم به تعداد گره هایی بر می گردد که در فرش زده می شود . تعداد گره های موجود در یک متر طول فرش را تراکم و تعداد گره های هر متر عرض فرش را شانه می نامند . در فرش 500 شانه که مورد نظر مقاله است ، تعداد 500 گره در یک متر عرض فرش وجود دارد . کار اصلی گره ها اتصال دادن نخ خاب به نخ تار و پود است ، به علت اینکه نخ خاب در ظاهر فرش نمایان بوده و سستی یا مواردی مانند گره شل ، گره درفتگی و ... به صورت جای خالی نخ خاب در سطح فرش نمایان می شود ، گره ها اهمیت بالایی دارند . اگر می خواهید ببینید محصولی 500 شانه است یا نه ، باید تعداد گره های یک متر عرض قالی را بشمارید که این کار اگر غیرممکن نباشد بسیار دشوار است ، اما روش دیگر این است که تعداد گره های هر ده سانتی متر عرض فرش را شمرده و به یک متر تعمیم دهید . در فرش 500 شانه تعداد گره هر ده سانتی متر باید برابر 50 باشد .
فرش های 500 شانه پس از فرش های 350 شانه به تولید رسیده و جزء اولین شانه و تراکم ها محسوب می شود . با این وجود چنان مقاومت و کیفیتی از خود نشان داده اند که با گذشت چهار دهه همچنان بهترین فرش های  بزرگ پارچه ، فرش های 500 شانه هستند و البته با قیمت ارزان روانه بازار می شوند .
جالب است بدانیم ویژگی های موجود در هر تخته فرش ، اساس تعیین مکانی است که قالی برای قرار گرفتن در آنجا مناسب است . در ادامه ویژگی فرش های 500 شانه ارزان قیمت را بررسی کرده تا بتوان در مورد کاربرد آن نظر داد .



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 2 / 1 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مشاور خانواده چه می کند؟

در مورد شغل، ازدواج و خانواده درمانی: نحوه تعامل افراد در واحدها را مشاهده کنید. مشکلات رابطه را ارزیابی و حل کنید. تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در یک زمینه خانوادگی.

انواع خانواده درمانی چیست؟

چهار نوع خانواده درمانی وجود دارد که بیشتر آنها توسط متخصصان مورد استفاده قرار می گیرند:

  • خانواده درمانی حمایتی
  • درمان شناختی-رفتاری
  • ایده های روانگردان
  • ایده آل درمانی خانوادگی

مشاوره خانواده درمانی

هدف از مشاوره خانواده چیست؟

هدف خانواده درمانی، کمک به اعضای خانواده در بهبود ارتباطات، حل مشکلات خانوادگی، درک و رسیدگی به موقعیت های خاص خانوادگی (به عنوان مثال مرگ، بیماری جدی جسمی یا روحی، یا مسائل کودک و نوجوان) و ایجاد یک محیط خانه با عملکرد بهتر است.

شرح شغل مشاور خانواده چیست؟

شرح شغل یک خانواده درمانی، یک درمانگر دارای مجوز است که مسائل روانشناختی و روانی مربوط به خانواده یا ازدواج را درمان می کند. در این خط کار، شما برای راهنمایی و حل مشکلاتی که نیاز به حل آنها دارند، برای مشتریان، چه به صورت گروهی و چه به صورت جداگانه، راهنمایی و واسطه گری خواهید کرد.

مشاوره خانوادگی چه چیزی را تعیین می کند؟

خانواده درمانی نوعی مشاوره روانشناختی (روان درمانی) است که می تواند به اعضای خانواده در بهبود ارتباط و رفع تعارض کمک کند. خانواده درمانی معمولاً توسط روانشناس، مددكار بالینی یا درمانگر مجاز انجام می شود.

چرا مشاوره خانواده مهم است؟

هدف از درمان این است كه به اعضای خانواده كمك كنیم تا چگونگی رفتارهای خاص دیگران را تحت تأثیر قرار دهند، یاد بگیرند كه شیوه های جدید ارتباط با یكدیگر، برطرف كردن تعارضات و خطوط ارتباطی باز بین همه اعضای خانواده است.

آیا مشاوره زوجین واقعاً کار می کند؟

براساس برخی تحقیقات، تقریباً یک چهارم زوجینی که ازدواج درمانی را دریافت می کنند، اظهار داشتند که رابطه آنها دو سال پس از پایان درمان بدتر شده است و تا 38 درصد از زوج هایی که ازدواج درمانی را دریافت می کنند، طی چهار سال پس از اتمام درمان، طلاق می گیرند.

آیا بیمه من شامل مشاوره است؟

همه برنامه های بهداشت آمریكا نباید مشاوره یا درمانی را تحت پوشش خود قرار دهند. آنها فقط در صورت نیاز به مراقبت از بهداشت روانی باید این کار را انجام دهند. در حالی که ACA برای پوشش مشاوره، درمانی و سایر مراقبت های بهداشت روان نیاز به برنامه هایی دارد، نیاز به پوشش همه آنها نیست.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اجاره ماشین در کیش

کیش رویایی چنان حرف برای گفتن دارد و آنقدر جاذبه های رنگین را مهمان لحظات شما خواهد کرد که سفرتان پر می شود از عطر دل انگیز خاطراتی ناب و فراموش نشدنی، هوایش فرح بخش است و خیابان هایش وسیع و خلوت و جان می دهد برای رانندگی بی دغدغه و بی ترافیک، فرقی نمی کند دیدن ساحل نقره ای یا آفتاب طلایی در کنار آبی دریا ، هدف تان از سفر به کیش باشد یا دیدن جاذبه هایی که در گوشه و کناراین جزیرۀ با شکوه خودنمایی می کنند، به هر حال در این خطه آنچه چشمان شما را بیش از همه به خود خیره می کند، سرسبزی و طراوت وصف ناپذیری است که گاه خود را در قالب جنگل به شما نشان می دهد و گاه به صورت باغ هایی پر از میوه و گاه با خیابان هایی که مزین به لباس هایی زیبا از گل ها و چمن زارها و درختان شده اند، کیش را می توان هنرمندی کامل خداوند دانست که هر تکه اش را به گونه ای بی نظیر آراسته و تمام زیبایی هایی را که شما در اقصا نقاط جهان به دنبال آن بوده اید را در این شهر ساحلی به شکلی اعجاب انگیز قرار داده است، اگر بتوانید از اسکله های تفریحی که شما را لبریز از نشاط می کنند دل بکنید، پارک ساحلی مرجان، شهر حریره، شهر زیر زمینی کاریز، پیست دو چرخه سواری، پارک های آبی و... سفر شما را پر از حس هیجان و نشاط خواهند کرد و هر آنچه در یک سفر بدان نیازمند هستید را در اختیارتان قرار خواهند داد.

 

مزایای اجاره ماشین در کیش:

از همین ابتدا خیال تان را در مورد جاذبه های کیش و پر تعداد بودن آنها راحت کنیم به گونه ای که به این زودی ها سر تمام شدن نداشته و دیدن و حظ بردن از آنها نیاز به صرف زمان زیاد دارد پس برای کامل کردن شهد و شیرینی سفر خود به اجاره ماشین در کیش فکر کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بهره را ببرید، در این میان تصور کرایه تاکسی نیز یک ایده نامناسب خواهد بود البته برای کسانی که تمایل دارند سفری مقرون به صرفه را تجربه نمایند، شرکت سام سیر نوین کیش سال ها مفتخر است که در زمینه اجاره انواع ماشین های شاسی بلند و اقتصادی به ارائه خدمات پرداخته و هموطنان عزیزش را در شهر زیبای کیش با تنوع این خدمات شگفت زده نموده است، 20% تخفیف از قیمت مصوب اتحادیه از مزایایی است که می تواند نمادی بر حسن انتخاب این برند باشد، کارواش خودروی تحویلی و ارائه قرار داد رسمی با سربرگ شرکت نیز از مزایای دیگر اعتماد  به سام سیر است که توانسته درصد بالای رضایت مندی هم وطنان عزیزمان را کسب نماید.

 

اجاره ماشین در کیش به علت صرفه اقتصادی و خیابان های مجهز، از سوی مسافران با استقبال بالایی روبرو است از این جهت اتحادیه ای برای ساماندهی امور مربوط به چنین فعالیتی در کیش احداث گشته که با نام رنت شناخته می شود و به تمام شرکت هایی که به انجام این امور می پردازند رنت کار نامیده می شوند، شرکت سام سیر نوین کیش با بیش از 20 سال سابقه در امر رنت کار در کیش توانسته با تجربه بالای خود، نیاز مشتریانش را به خوبی تشخیص داده و برای مرتفع نمودن آن تمامی تمهیدات لازم را در نظر بگیرد، تحویل خودرو بر حسب خواست و نیاز مشتریان به صورت، تحویل در فرودگاه، تحویل در هتل، تحویل در محل اقامت همگی در جهت آسایش صد در صدی مشتریان عزیز است ، البته سام سیر خدمات خود را به همین جا خلاصه نکرده و تضمین فنی تمامی خودروهای خود را در جهت ایمنی بیشتر لحاظ نموده و یکی از بزرگترین رسالت های خود می داند و در صورت هر گونه نقص فنی خودرو در طی قرارداد تعمیر آن را داوطلبانه بر عهده گرفته و مشتریان هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهند داشت.

ترانسفر VIP و خدمات CIP از فرودگاه کیش، توانسته این برند را در بین رقبای خود شاخص گرداند، شما عزیزان می توانید تمامی اتومبیل های موجود در این شرکت را از یک روز تا چندین روز کرایه نمایید و قیمتی برابر با 250،000 تومان به بالا را متناسب با نوع خودرو برای یک روز پرداخت کنید، تنها نکته مهم در این معامله مبلغی است که شما ناچارید به عنوان ضمانت نزد شرکت به امانت بگذارید که از 3 تا 4 میلیون آغاز شده و به مبالغ بالاتر ختم می شود، البته هیچ گونه نگرانی از این باب نیز به خود راه ندهید، زیرا در صورت تحویل به موقع خودرو این مبلغ فوری به حساب شما بر می گردد و هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، فقط در صورت بروز خلافی و انجام تخلف باید مبلغ 300،000 هزار تومان را تا 1 ماه نزد شرکت به امانت گذاشته که آن هم بعد از گذشت یک ماه به حساب شما واریز خواهد شد، با چنین توضیحاتی حتماً به خوبی دریافته اید که قوانین سخت گیرانه ای در مورد کرایه اتومبیل در کیش وجود نداشته و آنچه از همه بیشتر خود را نشان می دهد، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است که باید به صورت کامل در هر شهری رعایت شود که کیش نیز از این موضوع مستثنی نیست.

 

انواع خودروهای شرکت سام سیر نوین کیش:

بسیاری از افراد در همان ابتدا تمایل دارند سفری کم هزینه تر و مناسب تر را تجربه نمایند از این رو گزینه های مقرون به صرفه انتخاب بهتری برای آنها محسوب می شود، شرکت سام سیر نوین کیش (سایتشون : novinrent.com  ) نیز با توجه به این مهم دو دسته بندی عمده را در اتومبیل های خود گنجانده است که با عبارت ماشین های اقتصادی و ماشین های شاسی بلند می توانید آنها را بیابید، انواع نمونه هایی چون هیوندای اکسنت2017، کیا ریو 2018، هیوندای النترا 2016، کیا سراتو 2018 و کیا اپتیما 2016 جزء اتومبیل های اقتصادی بوده که تنوعشان دست شما را برای انتخاب نمونه دلخواه باز گذاشته و برای کسانی که به اتومبیل هایی جادارتر، بزرگ تر و قدرتمندتر نیاز دارند، انواع ماشین های شاسی بلند در این شرکت در نظر گرفته شده که آنها را نیز می توان بدین گونه بر شمرد، نیسان جوک 2015، هیوندای توسان 2013، کیا اسپرتیج 2015، کیا اسپرتیج 2015، نیسان ایکس تریل 2015، کیا اسپرتیج 2016، هیوندای توسان 2017، کیا اسپرتیج 2018 و... که همگی زیبایی، کیفیت، سرعت را به عنوان شاخصه های اصلی خود دارند.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اگر بیوگرافی کوتاه من در نوین را خوانده باشید، حتماً می‌دانید که پدرم در ارتباط برقرار کردن با شغل من مشکل دارد و می‌فرماید که: ما بالاخره نفهمیدم شغل تو چیه!

البته فقط پدر نیست که این مشکل را دارد؛ دوستان و آشنایان دور و نزدیک نیز معمولاً برایشان سوال است که «کارشناس تولید محتوا دیگر چه کوفتیست؟!» و حتی در برخی مواقع سوالات زیر نیز شنیده شده است:

  • مثلاً همین چیزایی که تو دیجی‌کالا هست شما می‌نویسید؟
  • مقاله می‌نویسد می‌ذارید تو سایت یا فقط ترجمه می‌کنید؟
  • وبلاگ می‌نویسید؟
  • یعنی تو زمینه‌های مختلف باید اطلاعات عمومی داشته باشی و مدیا تولید کنی؟

البته این نکته که من آدمی هستم فاقد حال و حوصلۀ توضیح دادن، در بروز چنین سوالی بی‌تاثیر نبوده. فوقش می‌گفتم درسته همینه که میگی، یا مثلاً چند بار برای پدر مثال زده‌ام یک چیزی تو مایه‌های ترامپیم ما.

اما... امروز می‌خواهم یک بار برای همیشه این مساله را برای جهانیان روشن کنم و تعریف خودم (تاکید میکنم تعریف خودم) را درباره اینکه شغل تولید محتوا چیست و به چه کار کسب‌وکارها می‌آید صحبت کنم.

تولید محتوا چیست؟

محتوا، انواع مختلفی دارد: متنی، گرافیکی، ویدئویی، تصویری و صوتی.

تولید محتوا کردن، یعنی خلق متن‌ها، تصاویر، ویدئوها، صدا و پیام‌هایی که قرار است با یک سری آدم ارتباط برقرار کنند. این ارتباط گاهی با نگاه کردن به یک بیلبورد تبلیغاتی اتفاق می‌افتد، و گاهی هم با خواندن یک مقالۀ چند صد کلمه‌ای!

تولیدکننده محتوا می‌تواند دستی در انواع محتوا داشته باشد (مثلاً گرافیست باشد، پادکست ضبط کند یا مقاله بنویسد)، یا نه فقط در یکی دو مورد حرفه‌ای باشد. (اما دقت کنید که معمولاً تسلط به محتوای متنی و مسلط بودن به یکی دو تا نرم افزار ویرایش عکس مثل فتوشاپ از ضروریات است.)

چطور تولید کننده محتوا شویم؟

بله، این چیزهایی که توی دیجی کالا و دیجی کالا مگ و زومیت و سایت‌های دیگر می‌خوانید، توسط ما محتوانویس‌ها تولید شده‌اند. ما وبلاگ می‌نویسم، اطلاعات عمومی خوبی باید داشته باشیم، ترجمه هم می‌کنیم اما محتوا نوشتن فقط همین‌ها نیست، این‌ها ظاهر شغل ماست.

محتوا تولید کردن نه خیلی کار سختی است نه خیلی آسان. برای من تولید محتوا مثل رقصیدن است. تا زمانی که فکر کنید همه دارند شما را نگاه می‌کنند نمی‌توانید خوب برقصید. برای خوب رقصیدن باید چشم‌هایتان را ببندید و حل شوید توی رقص. منظورم یک چیزی تو مایه‌های قوی سیاه (Black Swan) است. زمانی که توی ریتم و داستان حل شدید می‌توانید فرم بدهید به رقصتان و نقش اول داستان را بازی کنید.

نوشتن و رقصیدننوشتن و رقصیدن

محتوا هم همین است، زمانی که توی ریتم سطر سطرِ کلماتی که تایپ می‌کنید حل شدید و فهمیدید که چه می‌خواهید بگویید، نوشته‌هایتان فرم می‌گیرد و متولد می‌شود. وقتی در محتوا حل شدید می‌دانید که مخاطبان چه می‌خواهد بداند، می‌دانید که خودتان چه می‌خواهید بگویید و همه را با یک ریتم هماهنگ کنار هم می‌چینید. بعد از اینکه رقصتان با کلمات تمام شد یک بار دیگر نوشته را باز بینی می‌کنید و اگر از خواندنش لذت بردید آن را با دیگران قسمت می‌کنید.

تولید محتوا یک بخش‌های دست‌وپاگیری مثل سئو (SEO) هم دارد. سئو چیست؟ سئو یعنی کاری کنید که گوگل و سایر موتورهای جستجو ارتباط نزدیکشان را با شما حفظ کنند و یک وقت خدایی نکرده فکر نکنند که دارید بهشان خیانت می‌کنید.

البته حق هم دارندها، دغدغۀ موتورهای جستجو رساندن بهترین نتایج به دست جستجوکننده‌هاست، که خب دغدغۀ خوبیست؛ اما این موتورها کمی زبان ما آدم‌ها را سخت می‌فهمند، برای همین باید با یک سری علائم و نشانه بهشان علامت بدهیم و منظورمان را برسانیم. این طوری هم گوگل خوشحال است که ما را فهمیده، هم مخاطبی که ما را پیدا کرده، هم مایی که مخاطب پیدا کرده‌ایم :]



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 12 / 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

اجاره آپارتمان مبله در استانبول

واحد یک خواب – بابیل – استانبول ،ویژگی های واحد :

واحد یک خواب – بابیل – استانبول با متراژ 40 متر که در طبقه اول قرار دارد .

واحد دارای آسانسور و اینترنت رایگان برای راحتی میهمانان می باشد .

امکانات داخل واحد کامل می باشد و واحد دارای سرویس بهداشتی ، حمام ، بالکن و آشپزخانه است .

مکان این واحد در انتهای خیابان بابیل می باشد که از طریق آن شما دسترسی راحت و سریع به

میدان تکسیم و خیابان استقلال که از جمله خیابان های محبوب گردشگران خارجی برای خرید از برند های معروف چون کوتون ، نایک ، آدیداس

است را دارید . بسیاری از رستوران های معروف چون کینگ برگر و مک دونالد در سراسر خیابان استقلال شعباتی دارند که به خدمت رسانی به مسافران می پردازند .

مشتریان عزیز می توانند از فستیوال های موسیقی و نمایشگاه هایی که در میدان تکسیم برگذار می شوند به راحتی بازدید به عمل آورند .

تاکسی هایی که در میدان تکسیم قرار دارند شمارا با کمترین هزینه و زمان و بالاترین امنیت به محل مورد نظر می رسانند .

 

امتیازات اجاره واحد :

واحد یک خواب – بابیل – استانبول

شما از طریق اجاره واحد های ما می توانید از پیشنهادات ما برای  بازدید از مکان های زیبای گردشگری تاریخی و طبیعی استانبول بهره مند شوید .

مکان هایی که هر ساله مورد بازدید میلیون ها گردشگر ایرانی و غیر ایرانی قرار می گیرد .

ما به شما مکان هایی را معرفی می کنیم که متناسب با فصل باشند و تمامی افراد در هرسنی و از هر قشری توانایی بازدید از آن ها را داشته باشند .

راه های اجاره آپارتمان های مبله :

شما می توانید از طریق تماس با شماره های موجود در سایت واحد هارا برای تاریخ مورد نظرتان رزرو کرده و بدون داشتن نگرانی برای ساعت تحویل واحد ها به شما به گردش و تفریح بپردازید .

هم چنین عزیزان می توانید از طریق پیج اینستای ما از تمام واحد های موجود اطلاع حاصل فرمایید .

این آپارتمان بخشی از دسته ویژه اجاره اپارتمان مبله در استانبول سایت لوکس مبله میباشد...



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 12 / 1398 | نظرات ()